x
המועדפים שלי


הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

טיולי ג'יפים - האטרקציה לכל עונה ולכל אחד

צוות צימר, עדכון אחרון: 24/7/2023

טיולי ג'יפים - האטרקציה לכל עונה ולכל אחד

קרדיט לתצלום: www.zimmer.co.il©

Natiweb©July 23 2023

טיולי ג'יפים - האטרקציה לכל עונה ולכל אחד
 
אחת האטרקציות החביבה במיוחד על המטיילים בישראל היא טיול ג'יפים. טיול חוויתי במיוחד המתאים לכולם ולכל גיל: בואו ליהנות, להכיר ולחוות את הארץ כפי שהטבע מציג אותה על הצומח והחי, ההיסטוריה והארכיאולוגיה. נהג מקצועי ובד"כ גם מורה דרך מוסמך ילווה אתכם לאורך כל הטיול עם הסברים, תצפיות וגם הפסקת תה/קפה בטבע. טיולי ג'יפים פועלים בכל מקום בארץ, במגוון מסלולים, בכל עונות השנה ובמחירים שווים לכל כיס. בכתבה הבאה נפרט את יתרונות הטיול בג'יפים לזות ומשפחות, את היתרונות ומה כדאי לבדוק טרם ההזמנה.
 
טיול ג'יפים - הרפתקה בשטח
 
טיולי ג'יפים הם יותר מסתם מנסיעה משמימה בשטח. בטיולh ג'יפים הכוונה לטיול מלא עניין וריגוש לשכיות החמדה שמציעה לנו הארץ בשפע. טיול ג'יפים זה לגלות את החי והצומח, להכיר אתרים חשובים או נקודות תצפית שבחיי היום יום לא היינו חווים אותם או מגיעים אליהם. ולמה ג'יפים? לג'יפ יש יכולת עבירות טובה ולעיתים גם הבלעדית, להגיע לאותן נקודות עניין. חלק מהחוויה שבטיולי הג'יפים היא הנסיעה עצמה המקפצת ומדלגת בין הטרשים לערוצי נחלים, הרפש והבוץ.  ישנם דגמים וסוגים רבים של רכבים המשמשים לטיולי ג'יפים עם 4 - 6 מושבים כמו גם רכבי ספארי עם עשרות מושבים. ברוב המקרים הג'יפ מנוהג בידי נהג מקצועי הבקי ברזי הפעלת הרכב כמו גם הכרות עם מסלולי הטיול. בד"כ הנהג הוא גם מורה דרך בהכשרתו.
 
 
 מחפשים חוויה משפחתית בטבע? טיולי ג'יפים יתנו לכם את החוויה שלא תשכחו במהרה ובעיקר הילדים. טיולי ג'יפים זה לא רק צפיה בנוף מבעד לחלון, זה הכרות אישית שלכם עם המערכת האקולוגית  בזעיר אנפין של החי והצומח בארץ, להגיע לנקודות תצפית מרהיבות, לבקר ולשמוע אודות אתרים היסטוריים וארכיאולוגים, כמו גם מסיפורי המקום של החקלאות והחקלאים, משק המים, סיפור ההתיישבות והכל ברוח קלילה ונעימה המתאימה גם לאוזנם של הילדים. בין לבין, ובהתאם למסלול, תהנו מהפסקה קצרה לשתיית תה או קפה מהפינג'ן, שתיה קרה ו/או אבטיח קר. האפקט החשוב יותר של הטיול המשפחתי בג'יפ הוא זמן האיכות שלכם יחדיו שלא יסולא בפז.
טיול משפחות אפשרי גם במסגרת אירועים פרטיים (משפחה אחת או מספר משפחות)  כמו ימי הולדת, בר/בת מצווה - החוויה של שילוב מספר משפחות אדירה! 
מפעילי הג'יפים קשובים לצרכי הלקוחות ויעשו כל מאמץ להתאים את הרכבים כמו גם את המסלולים לצורככם. 
כסאות בטיחות ובוסטרים  לילדים, מותקנים בהתאם לצורך.
 
טיול ג'יפים לזוגות
 
טיול זוגי פרטי בג'יפ למקומות מבודדים בלב הטבע הינה לא רק חוויה מהנה אלא הזדמנות להידוק הקשר הזוגי, ומה יותר טוב מהתפאורה של הטבע? 
הרחק מההמולה ושאון העיר תהנו מזמן איכות זוגי על שפת הנחל או בנקודת תצפית המשקיפה לנוף המרהיב. בין לבין תכירו את החי והצומח ותאזינו לנהג מסיפורי המקום.
אם חפצה נפשכם גם ברומנטיקה הרי שתוכלו להזמין טיול ג'יפים רומנטי -  טיולים על רקע השקיעה עם האווירה הרומנטית הקסומה של השמש השוקעת הצובעת את השמים בקשת של גוונים היוצרים אווירה של שלווה  ואהבה.
 
טיולי ג'יפים לארגונים וחברות
כמו הזוגות והמשפחות גם קבוצות חברים, עובדים ומנהלים יכולים להפיק מהטיול את הערכים של הגיבוש החברתי יחד עם הכרות וההרפתה עם הטבע. חברות רבות משלוות בימי כיף וימי גיבוש טיולי ג'יפים לעובדים ומפיקות מזה גם זמן איכות שלהם עם העובדים.
מסלולי הטיול לקבוצות מותאם לצרכי הקבוצה וניתן לשלב מסלולי טיול ייחודים הכוללים מסלול אתגרי במיוחד המשלב משימות למשתתפים בשילוב ארוחות שטח, הרצאות, טיפולי גוף ועוד.
 
העונה המומלצת לטיולי ג'יפים
היתרון הגדול של טיולי ג'יפים הוא שניתן לעשות זאת בכל עונה, בכל מקום ובכל יום (אוקיי למעט ימי סערה ויום כיפור).
טיולי הג'יפים מותאמים לימי הקיץ החמים ולימי החורף הקרירים (והמושלגים בגולן), לאביב הפורח ולשלכת בסתיו.
יש לא מעט מפעילים המבצעים טיולי ג'יפים גם בשעות הלילה (טיולי ספארי לילה), טיולים מרתקים בעיקר במבט על חיי חיות הבר.
 
כללים לבחירת הג'יפ המתאים
בטיולי ג'יפים הקפידו על בדיקת הפרטים הבאים:
* מסלול הטיול ומשכו. מסלולי טיול יש בשפע בכל אזור בארץ. תחילה הגדירו את האזור. בשלב השני הגדירו את המסלול (מסלול רטוב, מסלול ירוק, מסלול נוף,...) ולאחר מכן את משך הטיול. יש טיולים קצרים של שעה עד חצי יום ויש טיולים ליום שלם ויש לכמה ימים (בעיקר בנגב)
* דרגת הקושי - בדקו היטב את דרגת הקושי של המסלול בהתאם לגילאי הילדים והיכולת הפיזית שלהם ושל ההורים. יש מסלולים נוחים ויש מסלולים אתגריים.
* מידת הנגישות לבעלי צרכים מיוחדים אם נדרש.
* בטיחות: בדקו טרם ההזמנה שהמפעיל מחזיק ברישיון בר תוקף הן לכלי הרכב והן לנהג. כמו כן בדקו את רישיונו להסעה והדרכת מטיילים. בדקו אם הרכב מצויד בחגורות וכסאות בטיחות.
* ביטוח - בדקו שבידי המפעיל פוליסת ביטוח תקפה.
*הקפידו להצטייד במים בכמות מספקת, נעלים נוחות, לבוש בהתאם לעונה, כובע וקרם הגנה.
* קודם לביצוע ההזמנה בדקו מה כותבים על המפעיל ברשת, קראו את חוות הדעת וההמלצות.
 
 
לסיכום
אם אתם מחפשים חוויה מאתגרת ומהנה המשלבת טיולים בטבע בצד הכרות טובה יותר של החי והצומח אז טיולי ג'יפים מתאימים לכם מאוד ולא רק זאת, הטיול בג'יפ מעצם הישיבה יחדיו מעניקה לכם זמן איכות שלא יסולא בפז. בטיולי ג'יפים למשפחות תאגרו חוויה מהנה. את שאגות ההנאה של הילדים בקפיצות הג'יפ בדרך הטרשים או בצליחת הנחלים לא תשכחו (ובעיקר הילדים) זמן רב. בטיולי ג'יפים לזוגות תיהנו מטיול רומנטי במקומות המבודדים בחיק הטבע או לאור השקיעה הצובעת את השמים בגוונים של שלווה ורומנטיקה. לארגונים וחברות  טיולי ג'יפים הם אלמנט חשוב בימי כיף ומי גיבוש של הצוותים והעובדים.
את טיולי הג'יפים תמצאו בכל רחבי הארץ, תוכלו לבחור טיול ירוק בגליל, טיולי מים בגולן או טיולי מדבר בנגב ובמחירים שווים לכל כיס. 
פרטים נוספים אודות טיולי גיפים  בכל רחבי הארץ כולל מחירים, מסלולי טיול, קופוני הנחה ניתן למצא באתר "צימר https://www.zimmer.co.il
 
שאלות ותשובות לטיולי ג'יפים
כמה עולה טיול ג'יפים?
העלות ברוב המקרים היא כ 50 ש"ח למושב (שימו לב שיש רכבים עם 4 או 5 מושבים (לא כולל נהג). המחיר יהיה לרכב גם אם לא כל המושבים תפוסים.
המחיר משתנה בהתאם למיקום המסלול, סוג המסלול, משך המסלול, סוג הרכב, מיתוג המפעיל.
 
האם יש קופוני הנחה לטיולי ג'יפים בצפון
כן, במסגרת מיזם "קופון פלוס" ישנם מספר מפעילים המעניקים קופון הנחה ( 10%-20%) לגולשי אתר "צימר"  . את הקופון ניתן להדפיס או להוריד לנייד חינם באתר "צימר"  בכתובת  
https://www.zimmer.co.il/jeep-trips
 
האם טיולי ג'יפים מתאים לילדים
טיולי הג'יפים מתאימים לכל גיל - יחד עם זאת, יש לבחור במסלול המתאים לגילאים של הנוסעים כמו גם לכושרם הפיזי והבריאותי. 
נשים הרות, תינוקות בתיאום מראש בלבד
 
האם אפשר לצרף את הכלב לטיול ג'יפים
לא נראה לי שתהיה בעיה אם אתה מגיע חברים/קרובים שלך שלהם אין מניעה.
יחד עם זאת חשוב לברר מול המפעיל אודות המדיות שלו לגבי חיות מחמד בכלל וכלבים בפרט.
 
אני מעוניין לערוך הפתעה לבת הזוג - אפשרי?
אפשר אבל חובה לתאם זאת עם המפעיל ולסכם את כל הפרטים מה תכלול ההפתעה, היכן, אילו אמצעים צריך וכדומה.
 
אני מעוניין ביום גיבוש לצוות המנהלים בחברה. כיצד עושים זאת?
אם כבר יש לכם תכנית מוכנה ניתן לשלב את טיולי הג'יפים במסגרת אותה תכנית.
אם טרם בניתם תכנית ישנם מספר מפעילי ג'יפים המארגנים ימי פעילות מלאים הכוללים כמובן גם טיולי ג'יפים לחברה.
 
האם צריך לתאם מראש טיולי ג'יפים
צריך וכדאי לתאם את טיולי הג'יפים מראש.
 
האם אפשר להצטרף לטיול עם הרכב (הג'יפ) האישי שלי?
לא, הטיול רק ברכבו של המפעיל ונהג מורשה מטעמו.
 
 
 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות