x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

המלצות למסלולי טיול בגליל המערבי

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

המלצות למסלולי טיול בגליל המערבי

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

למה כדאי לכם לנסוע לחופשה בגליל המערבי?

בגלל השילוב המרתק בין נופי טבע:  - חופים מדהימים, מפרצים וצוקים, הרים גבוהים, עמקים ונחלים - לבין נופים עירוניים כמו עכו העתיקה וכפרים דרוזיים:  דליית אל כרמל, עוספיא, בית ג'אן וחורפיש, המוקפים במטעי זיתים, בוסתנים וחורש ים תיכוני. וכמובן, האוכל - בגליל המערבי תוכלו למצוא מגוון מסעדות ביתיות, בתי בד ומחלבות, וכמובן אטרקציות רבות, התורמות לאווירה הייחודית של הגליל המערבי.


איפה מטיילים בגליל המערבי?

אספנו עבורכם מספר המלצות לטיול – נקודת תצפית, מסלול בנחל, בילוי בפארק וסיור אורבני בעכו.

מכיוון שלטיול בגליל המערבי כדאי להקדיש מספר ימים, אנו ממליצים לכם ללון באחד מהצימרים בגליל המערבי, ולבלות כל יום במסלול אחר, לפי בחירתכם.


ראש הנקרה

שמורת הטבע ראש הנקרה היא בין האטרקציות המובילות בגליל המערבי – נקודת התצפית היא מהיפות בארץ, וממנה תוכלו להשקיף לכל מישור החוף הצפוני. בין האטרקציות: הרכבל התלול והקצר ביותר בעולם, שממנו יורדים למערות ולנקרות הימיות. תוכלו להתענג על מי הים בגווני הטורקיז המדהימים ולבקר גם ברגל הפיל – בהמשכו של הצוק הלבן. הנקרות מוארות ולכן תוכלו לסייר בהן גם בלילה.

מחפשים לינה באזור? תוכלו ללון בצימרים בבן עמי,  בצימרים בבצת או בצימר במושב גורן.


נחל שרך ונחל בצת

אם אתם מחפשים מסלול קליל לכל המשפחה תוכלו לבלות במסלול טיול שאורכו כ-5 ק"מ, הכולל גם ביקור במערת נטיפים ובמעיינות קרירים.

נחל כזיב

המסלול בנחל כזיב הוא ללא ספק אחד המסלולים היפים הארץ. בשמורת הטבע תמצאו תצפיות נוף מדהימות, מעיינות צלולים ומבצר צלבני. כל אלו מוקפים בצמחיה גלילית ירוקה ועשירה המומלצת לטיול בכל עונות השנה.

בנחל עצמו מספר מסלולים – המתאימים למיטיבי לכת, למשפחות, ואפילו לילדים קטנים:


המסלול המעגלי של מצפה הילה – מנזר מונפורט- עין טמיר אורך כ-9 ק"מ, כולל עלייה תלולה ומתאים למיטיבי לכת. מסלול מדהים נוסף הוא מסלול עין טמיר: מסלול בריכות גן העדן בחלק העליון של השמורה, שבה נמצאת ניקבת מים מרשימה. אם אתם עם ילדים קטנים, המסלול המומלץ הוא המסלול של עין חרדלית.

לכל טיולי המים - לא לשכוח להביא: נעליים להליכה במים, בגד ים ופנס.

 

 
פארק גורן
 
פארק גורן ממוקם בלב החורש של הגליל המערבי, בראש המצוק, מעל לנחל כזיב. בפארק יש מספר שבילי הליכה בדרגות קושי שונות. תוכלו לבלות בפארק לפיקניק באחת מהפינות היפות והמוצלות. בעונות החורף ובאביב תוכלו להתרשם גם מהפריחה המרהיבה שמסביב. מהפארק ניתן לצאת גם למסלולי טיול בנחל כזיב, להמשיך למבצר המונפור ולמצפור המונפורט
 
 
התעייפתם ואתם מחפשים צימר במרחק נסיעה לא רב? תוכלו לבחור בין מגוון הצימרים בגליל המערבי – צימרים במושב יערה , בצימר בבית ג'אן, או במושב לימן
 
 
עכו העתיקה
 
אם אתם מחפשים טיול באווירה יותר אורבנית, אנו ממליצים על טיול בעכו, אם כי לא בטוח שיום אחד יספיק לכם. עכו היא שילוב מרתק של עתיקות, מנהרות, חופים, נמל וכמובן – שווקים.

 
בין אתרי החובה בעכו:

 
מרכז המבקרים של עכו העתיקה ואולמות האבירים  – שרידים מהתקופה הצלבנית, כולל אולם מרשים.
 
סיור במנהרת הטמפלרים, נמל הדייגים – שנחשב בעבר לנמל החשוב ביותר בארץ, שבו תוכלו להתרשם משרידי החומה, צריחי כנסיות ומגדלים, מסעדות ושפע של אטרקציות תיירותיות, הגנים הבהאיים – שעוצבו במחשבה על שימור הסביבה וחיסכון במים, ולסיום - השוק הטורקי.
 
 
איפה תוכלו לישון באזור?

תוכלו להתארח באחד מהצימרים בדליית אל כרמל, ואפילו בצימרים בחיפה.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות