x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

המלצות לאטרקציות בצפון

צוות צימר, עדכון אחרון: 12/10/2022

המלצות לאטרקציות בצפון

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

יוצאים לחופשה בצימר בצפון? סביר להניח שאתם מחפשים גם אטרקציות. לא משנה באיזה סוג של חופשה מדובר – חופשה משפחתית עם הילדים, חופשה רומנטית זוגית,  או חופשה עם קבוצת חברים, בשלב מסוים תרצו לצאת מהצימר וליהנות מפעילויות בטבע. צפון הארץ הוא תמיד יעד מבוקש לחופשה, ובצפון תוכלו למצוא לא רק נופים ירוקים ואינספור מסלולי טיולים ואתרי תיירות, אלא גם שפע של אטרקציות.

למחפשים אטרקציות בצפון קיימות מגוון אפשרויות, החל בפעילות ימית ועד לטיולי טרקטורונים, טיולי ג'יפים, פארקים ועוד. הבעיה העיקרית בבחירת אטרקציה היא למצוא את הפעילות המתאימה לכולם ולגרום לכל המשתתפים להיות מרוצים. מדובר במשימה לא פשוטה, ולכן ריכזנו עבורכם את מגוון האטרקציות, לפי נושאים פופולריים.

שיט קיאקים – אם יצאתם לחופשה בצפון, יכול להיות ששייט קיאקים וראפטינג הוא האטרקציה המתאימה לכם. קיימות מעט מאוד חוויות שבהן ניתן לחוש את עוצמת הטבע כמעט ללא תיווך, ואין ספק שחווית הראפטינג היא חוויה מרגשת במיוחד.

מכיוון שהקיץ הישראלי חם מאוד, ישראלים רבים מעדיפים את הפעילות הימית, במיוחד בצפון. שיט קיאקים אידיאלי למשפחות עם ילדים, לקבוצות חברים ולמעשה לכל מי שחובב מסלולי מים, למעט משפחות עם ילדים (הגיל המינימלי לשיט הינו 5) ונשים בהיריון, מטעמי בטיחות.

בצפון הארץ תוכלו למצוא את קייקי הגושרים, אתר אבוקייאק ועוד. חשוב שתגיעו לשיט עם הלבוש והציוד המתאימים. בנוסף: שימו לב שבמסלול האתגרי הגיל המינימלי הוא 10, ובכלל - גיל השייט עשוי להשתנות בהתאם לזרימת המים ביום הביקור. 

לכל אלו המחפשים ריגושים וחוויה אקסטרימית אבל מעדיפים את היבשה - תוכלו לבחור טיולי ג'יפים או טיולי טרקטורונים.

טיולי טרקטורונים מתאימים לטיול עם חברים, לטיולי גיבוש צוות עובדים, למסיבות רווקים ועוד. בין האפשרויות העומדות לרשותכם: ריינג'רים באחוזת ציפורי, טרקטורוני חד נס, טרקטורוני דישון שבגליל העליון, ועוד.
 
 
מטיילים עם ילדים?
 

אם הילדים שלכם דבוקים למסכים במשך רוב שעות היום ואתם רוצים לבלות איתם קצת בטבע, נשמח להמליץ לכם על אטרקציות לילדים, כמו קטיף משפחתי. בקטיף במושב אודם בצפון הגולן תוכלו לבלות במטע יפיפה של פירות יער ודובדבנים, לקטוף ולאכול פירות ישר מהעץ, ובקטיף בוסטן בראשית הגולן תמצאו דובדבנים, נקטרינות, אפרסקים, תפוחים וענבים – כל פרי בעיתו.

שימו לב שהקטיף מתקיים לרוב בחודשים מאי-יולי (בהתאם למצב הפרי).
 
 
אם אתם כבר ברמת הגולן, בין המפל השחור למפל הלבן של נחל אל המרהיב תוכלו למצוא את הרפת הרובוטית של מושב אבני איתן. הייחוד ברפת מתבטא בשימוש בטכנולוגיה מתקדמת לחליבה. ברפת תוכלו לצפות בפרות המגיעות מרצונן לחליבה, לבלות עם הילדים בפינת ליטוף והגמעת עגלים ואפילו לחבוץ חמאה בצוותא.

אפשרות נהדרת נוספת לבילוי עם הילדים היא פארק המעיינות, השוכך בסמוך לגן השלושה (הסחנה) ולקיבוץ. פארק המעיינות הוא מקום נפלא לטיולים במשך כל עונות השנה. תוכלו לשחות בנחל הקיבוצים, לבלות בשלושת המעיינות - עין חומה, עין שוקק ועין מודע, לנסוע ברכבי שטח ירוקים (חשמליים), המתאימים ל- 4-6 אנשים, או בשאטל חשמלי שיסיע אתכם ברחבי הפארק, ואפילו לרכב על אופניים באמצעות בר-אופן – אופניים משותפים.

בפארק גם נמצאת אטרקציה נוספת – אסקייפארק המעיינות – חדר בריחה הראשון מסוגו בישראל, שבו פיצוח החידה מתבצע לא במקום סגור אלא בטיול ברכב חשמלי ברכבי הפארק.

בעונת החורף הפארק מהווה מתחם לעצירת ביניים לציפורים, כך שתוכלו לראות מגוון מרהיב של ציפורים נודדות.

אם אתם מחפשים עוד אטרקציות תוכלו לבלות בטיול רייזרים בגלבוע, ואם אתם עם ילדים קטנים, תוכלו לבלות בגן גורו –גן חיות אוסטרלי הנמצא בעמק, שם תוכלו לפגוש ולהאכיל קנגורו חופשיים.

אטרקציות הן חוויה מגבשת, ובאתר שלנו תוכלו למצוא, מלבד שלל אטרקציות המתאימות לכל הגילאים, גם מגוון קופונים, מבצעים, הנחות וחוות דעת על הפעילויות השונות. אז צאו לחופשה, ומצאו לכם אטרקציה מנצחת.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות