x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

צימרים נבחרים בצפון הארץ

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

צימרים נבחרים בצפון הארץ

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

צפון הארץ, ובייחוד הגליל והגולן, מהווים את אחת מפנינות התיירות של ישראל. השילוב של טבע ירוק, שפע של מקורות מים, אתרים היסטוריים, פינות חמד ירוקות ונופים מרהיבים, עם אתרי בילוי כגון קייקים, שייט, טיולי ג'יפים וסוסים, ועוד ועוד, יוצר שילוב מנצח בין טבע לפנאי, ותנאים נהדרים לחופשה מושלמת. אז למה לחפש רחוק? כשאפשר למצוא את פעילויות הפנאי המרגיעות והמהנות ביותר פה בישראל. צימרים בצפון הארץ מאפשרים לכם להנות מחופשה משפחתית או רומנטית, לרגיעה ופינוק בשילוב עם טיול באיזור הצפון היפיפה.

 

צימרים בכפר קיש

בסמוך לנחל תבור והר תבור, במושב כפר קיש אשר בגליל התחתון, תמצאו את בקתות נח בתבור, כאן תוכלו למצוא בקתות ציוריות ומפנקות, המאובזרות בכל הפינוקים היוקרתיים הראויים לצימר יוקרתי באמת: ג'קוזי ענק המשקיף על פסגת הר תבור, בריכת שחייה פרטית, מקלחת מאובזרת ומפנקת, מערכת קולנוע ביתית מאובזרת, אינטרנט אלחוטי, ועוד ועוד. זהו צימר מושלם לחופשה זוגית, ומציע גם ארוחות בוקר עם גבינות ממחלבות בוטיק, וכן ניתן להזמין טיפולי ספא מפנקים לגוף ולנפש, ארוחות ערב רומנטיות שניתן לקבל בבקתה או במטע הזיתים הסמוך, וסיור הדרכה, וטעימות בבית הבד הסמוך.

באיזור קיימות שפע של אטרקציות כגון שמורת נחל תבור, הכנסיה בפסגת הר תבור, טיולי טרקטורונים, סוסים ואופניים, יקבים, בתי בד, "בית המרציפן" בכפר תבור, וכמובן, הכינרת, אשר נמצאת במרחק נסיעה קצר. כך תוכלו לתבל את החופשה הפרטית שלכם באיזור התבור הפסטורלי באטרקציה מלהיבה לפי בחירתכם.

 

צימרים בחד נס

בלב רמת הגולן, על גדתו המזרחית של נהר הירדן, שוכן הכפר הקהילתי חד נס. באיזור חד נס תמצאו שפע של צימרים מפנקים, יוקרתיים ומאובזרים המשקיפים על הנוף הנפלא של הכנרת. אז בין אם אתם מחפשים סוויטות מפנקות לחופשה רומנטית, דירות אירוח מרווחות המתאימות למשפחות וחברים, או בקתות ציוריות הטובלות בלב הירק והנוף של הגולן, בחד נס תוכלו למצוא בדיוק את החופשה עבורכם. בחרו עכשיו באחד ממבחר הצימרים בחד נס, ותצאו לחופשה חלומית בטבע הקסום של הגולן.

 

צימרים במושב חוסן

המושב הפסטורלי חוסן אשר בגליל המערבי, סמוך למבצר המונפורט ולמעלות תרשיחא, נודע בצימרים היוקרתיים והאקסקלוסיביים שלו וברמת האירוח הגבוהה שבו. טבול בחורש טבעי ובירק, ניתן להנות הן מיופי הטבע והן מחופשה שקטה ורגועה באווירה טבעית ונינוחה. תוכלו למצוא מגוון של צימרים בחוסן המתאפיינים באווירה קסומה ובעיצוב ואבזור חדשניים ומתקדמים, כדי לשלב את הנוף הטבעי והמתקנים החדישים ביותר יחד לחופשה מושלמת.

באיזור מושב חוסן תוכלו למצוא שפע של אתרים ייחודיים ויפיפיים: אגם מונפורט, שם תוכלו להנות משפע של אטרקציות לכל המשפחה כגון בריכת שחייה גדולה, שייט פדלים, החלקה על הקרח ועוד, נחל פקיעין, ושפע של מסלולי טיול באיזור. באיזור תמצאו גם מסעדות משובחות, עם מאכלים אותנטיים ואיכותיים הנעשים בעבודת יד. והכל טובל בנוף הנפלא של הרי הגליל המערבי.

 

רוצים להתעדכן במבצעים ובהטבות רומנטיות במיוחד לחברים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם? נשמח אם תכתבו עלינו בדף שלנו: צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות