x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב

5 הצעות חורפיות לצימרים עם בריכה מחוממת

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

5 הצעות חורפיות לצימרים עם בריכה מחוממת

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אם כל מה שמתחשק לכם בחורף הנוכחי זה לשבת על שפת הבריכה המחוממת לאחר שאכלתם ארוחת בוקר משובחת וזאת לאחר שהתעוררתם במיטה הסופר מפנקת בצימר המושלם שלכם, אנחנו שמחים לבשר לכם שהגעתם בדיוק למקום הנכון. במאמר שלפניכם ריכזנו חמש הצעות לצימרים עם בריכה מחוממת, שיעשו לכם את החורף לנעים וחמים יותר. 
 
בקתות המעיינות – מושב רוויה

בקתות המעיינות הן ארבע בקתות עץ קסומות המתאימות הן עבור זוגות והן עבור משפחות. כל בקתה כוללת ג'קוזי עגול, פינת ישיבה, מיטה זוגית גדולה, מטבחון, מיזוג אוויר איכותי ועוד שלל הפתעות. בחצר המשותפת פועלת בריכה פרטית מקורה וגדולת ממדים באורך 12 מטרים וברוחב של חמישה מטרים (עומק הבריכה נע בין 80 ס"מ לשני מטרים). בנוסף תמצאו במתחם גם שולחן פינג פונג ושולחן סנוקר מקצועי.

 

אצל ירדנה – מושב ספסופה

במושב ספסופה תמצאו תשע סוויטות מרווחות במיוחד ווילה ייחודית של אבן ועץ הכוללת שלושה חדרי שינה ושני חדרי ילדים. בווילה ניתן לארח בנוחות מרבית עד 23 אורחים ולפיכך היא מושלמת עבור מספר משפחות או קבוצות חברים גדולות. בנוסף לג'קוזי המפנק שפועל בכל אחת מהסוויטות, המתחם כולל גם בריכת שחייה מחוממת ומקורה בחצר, ג'קוזי ספא ענק, סאונה יבשה ופינות ישיבה מוצלות.

 

Whiteמג'דל שמס

במג'דל שמס תוכלו להתארח באחת משבע הסוויטות המאובזרות והמפוארות, מהן נשקף נוף עוצר נשימה של הר החרמון. בכל אחת מהסוויטות ישנו חדר רחצה, מיטה זוגית גדולה, טלוויזיה, פינת ישיבה וחדר שינה נוסף עם זוג מיטות. בחצר של הסוויטות דאגו לכם לפינות ישיבה מוצלות, פינות מנגל, סאונה יבשה, ג'קוזי ספא ובריכה מקורה ומחוממת.

 

הבית של הליוס – חד נס

הבית של הליוס הוא מתחם יוקרתי וחדש יחסית, הכולל ארבע סוויטות מאובזרות, גינות מטופחות, מדשאות רחבות ידיים, פינת בישול ומנגל ובריכה אוסטרלית פרטית. לכל סוויטה יש חנייה פרטית צמודה ובין השטחים הפרטיים של הסוויטות עוברת חומה בנויה. כמו כן הן הגגות והן הקירות של הסוויטות מאופיינים בדרגה גבוהה של בידוד אקוסטי, כך שהפרטיות של האורחים הינה לא פחות ממושלמת.

המתחם כולל בריכה מקורה ומחוממת עם ג'קוזי מובנה, פינות ישיבה בתוך המים ואפילו מפל. הבריכה מגודרת, מוצלת ומוקפת במדשאות, דק עץ ועצי זית.

 

אהבה במרומים – פורייה

אהבה במרומים היא מתחם הכולל זוג סוויטות רומנטיות במיוחד ובקתת עץ אחת. האירוח במקום מתאים אך ורק לזוגות, התרים אחרי חופשה שלווה ואינטימית. בחצר של אהבה במרומים יש בריכת שחייה מחוממת וכן תמצאו במתחם המפנק פינת מנגל, פינות ישיבה מוצלות, מיטות שיזוף נוחות ועוד הרבה הפתעות. בכל צימר תמצאו מטבח מאובזר, ג'קוזי רחב ידיים, מיטה זוגית עם מזרון אורתופדי ועוד.    

 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:


צימר בפייסבוק צימר ביו-טיוב צימר בטוויטר צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות