x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
צימר טוב באהבה
תל תאומים
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

מלונות בישראל שלא הכרתם

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

מלונות בישראל שלא הכרתם

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

כמה פנינות חבויות ישנן בישראל אשר עוד לא הכרתם? אספנו בשבילכם כמה שכיות חמדה כאלה שעוד ממתינות להתגלות, בתי מלון מהמפנקים והיפים בארץ, שעוד לא יצא לכם להכיר, מלונות בישראל שרק מחכים שתמצאו אותם ותקבעו לעצמכם את החופשה המושלמת.

אז אתם יוצאים לחופשה, לוקחים חופש ליומיים-שלושה, ויוצאים לחופשה רומנטית, חופשה משפחתית, או אירוע חברתי. לא משנה עם אתם מתכנים חופשה זוגית רומנטית ואינטימית, חופשה משפחתית שמחה או אירוע לחברים קרובים – כאן תוכלו למצוא את המלון בשבילכם.

מלונות בירושלים

אם אתם מחפשים מלונות בירושלים, כדי להנות מקצת תיירות פנים באחת מהערים היפות והמיוחדות בעולם, מומלץ לעצור בבית המלון שלוש הקשתות בימק"א. בית המלון המפואר, הממוקם במיקום מרכזי, שקט ויפיפה, באחת משכיות החמדה של העיר, מציע אירוח יוקרתי ומפנק. דקות ספורות של הליכה מהעיר העתיקה, ומכל אתר מרכזי במרכז העיר.

מלונות במרכז הארץ

מלון בוטיק היא כבר מזמן מילה מוכרת לכל הנופשים בארץ. מדובר על בית מלון אשר שומר על סטנדרטים של איכות ויוקרה, בו בזמן עם אווירה אינטימית, נעימה ומוקפדת. אם חשקה נפשכם בבילוי בבית מלון במרכז הארץ - בלב זכרון יעקב הציורית, מושבה תיירותית ויפה המכילה מרכזי קניות, יקבים, במרחק של 5 דקות מהחופים היפים בארץ, שוכן בית מלון בית מימון הוותיק, המחכה לכם לאירוח מושלם.

לסיכום, בין אם אתם בוחרים בחופשה במלון בוטיק קטן ואינטימי, או במלון מפואר עם סוויטות רבות, ולא משנה באיזה איזור בארץ תבחרו לנפוש, בין אם אתם מחפשים מלונות במרכז, מלונות בצפון, או בתי מלון בירושלים, בית מלון תמיד יציע לכם בריחה קטנה מהיומיום, ואת המנוחה הכל כך נחוצה ומרעננת שלה חיכיתם.

חופשה בבית מלון אפשר לשלב עם טיולים באזור, או עם פינוק והנאה ממתקני המלון עצמו, כמו ספא, בריכת שחייה, ג'קוזי, פינות ישיבה וכדומה. בחרו את אופי החופשה המתאים לכם, כדי שתהנו בצורה מושלמת בלי להתפשר על שום דבר. אז בחרו עכשיו ממגוון המלונות ברחבי הארץ, והתחילו לתכנן את החופשה המושלמת שלכם. 

חפשו את צימר - פורטל המלונות, הצימרים והתיירות המוביל בישראל ברשתות החברתיות:

צימר בפייסבוק | צימר ביו טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות