x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

טיולי אופניים

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

טיולי אופניים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

רכיבה על אופניים וטיולים בחיק הטבע הן שתיים מההנאות הגדולות ביותר שיש ואך מתבקש הוא שהשילוב בין שניהם, טיולי אופניים, יהפוך לבילוי פופולארי במיוחד. נופים אורבאניים תוססים, גבעות שלוות, עמקים מוריקים, יערות סבוכים, קטעי מדבר מלאי עוצמה שקטה, לאורך נחלים שוצפים או על גדת הירדן – בכל מקום בארץ תוכלו לחזות ברוכבי אופניים מיוזעים ומאושרים.

אופניים, מעבר להיותם כלי תחבורה נוח, חסכוני, זריז וידידותי לסביבה בתוך הערים, מאפשרים לנו לחוות את הטבע כפי שהוא, על שלל צורותיו, צבעיו, ניחוחו המשכר והפסקול המופלא שהוא מספק. אל חדוות השהייה באוויר הצח, בתוך הנופים שובי הלב, נוסף התענוג שברכיבה: פעילות גופנית מגבירה את קצב הפרשת האנדורפינים במוח ואלה משדרגים מייד את מצב הרוח שלנו, ובעצם חז"ל כבר לימדו אותנו ש"נפש בריאה בגוף בריא".

במקרים רבים לחוויית הטיול על שני גלגלים יש גם ערך רגשי מוסף: טיולי אופניים מחברים אותנו לילד שבנו, וממלאים אותנו בנוסטלגיה נעימה מהימים שבהם נסענו עם חברינו לטיולים מלאי הרפתקנות תמימה באזור מגורנו. ולא רק לילד שבתוכנו – טיולי אופניים הם דרך נהדרת לגבש את קבוצת הרוכבים כולה – בני המשפחה, חברים או ספורטאים – סביב חוויה צוהלת, מחשלת ומתגלגלת.

חובבי טיולי האופניים נהנים משלל אפשרויות ומסלולים. עוד ועוד ערים מגלות מודעות לאהבה שרוחש הציבור לטיולי אופניים ומקצות משאבים ושבילים בהתאם. בשטחים פתוחים ניתן למצוא אינסוף דרכים ונתיבים המתאימים לרכיבת אופניים, ואתרי נופש רבים מציעים זוגות אופניים להשכרה לאורחיהם כמו גם המלצות אודות מסלולים מהנים. התופעה של צימרים ידידותיים לרוכבי אופניים Bike frindly הולכת ומתרחבת, יותר ויותר צימרים בונים תשתית לצרכים המיוחדים של הרוכבים כמו גם הטיפול הטכני הדרוש לאופניים. רבים מהצימרים בצפון מתאימים את עצמם לאירוח רוכבי האופניים אם בסיוע בהעברות ואם בהכנת צידה  במזון ומפות עדכניות.הקרן הקיימת לישראל נרתמה אף היא לטובת חובבי שני הגלגלים, הכידון והפעמון. ביערות קק"ל הוכשרו מסלולים מגוונים – מעגליים לצד חד-כיווניים, בעלי שיפועים מתונים וכאלה המיועדים לחובבי אתגרים – ובהם נערכים גם טיולי אופניים מודרכים ברמות קושי שונות ובעלות נוחה. גולת הכותרת היא שביל מים לי-ם: השביל שנחנך ב-2010 מתחיל בשפך הירקון, עובר, בין השאר, דרך תל-אפק, יער בן-שמן ונחל רפאים, ומסתיים בגן החיות התנ"כי המלבב של עיר הבירה.

אז חבשו קסדה (חובה!), לבשו בגדים זוהרים (אפשר, כמובן, גם חולצה פשוטה ומכנסיים נוחים), ובואו גם אתם לרכב ולטייל ברחבי ישראל.

אל תשכחו לקחת איתכם, בכל חופשה, את כרטיס "קופון+" כרטיס המועדון של "צימר" המקנה לכם הנחות בכל האטרקציות בכל רחבי הארץ וללא הגבלה בשימוש.

אטרקציות, אטרקציות בצפון, אטרקציות בגליל,אטרקציות במרכז, אטרקציות בדרום, אטרקציות בנגב, אטרקציות לילדים, טיולי אופניים, טיולי אופניים בגליל, טיולי אופניים בצפון, טיולי אופניים במרכז, טיולי אופניים בנגב, טיולי אופניים בדרום, טיולי אופניים בירושלים, טיולי אופניים  בתל אביב, השכרת אופניים, אופני הרים, צימרים ידידותיים לרוכבי אופניים, צימרים לאופניים.

תגיות: אטרקציות, אטרקציות לילדים, אטרקציות בצפון, אטרקציות במרכז , אטרקציות בדרום, טיולי אופניים במרכז,  טיולי אופניים, טיולי אופניים בצפון, טיולי אופניים בדרום בנגב,  קופונים, קופון פלוס.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות