x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים

אטרקציות במרחב הכפרי

צוות צימר, עדכון אחרון: 4/6/2023

אטרקציות במרחב הכפרי

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

 ישראל היא אולי "ארץ קטנה עם שפם, חצי סיכה על מפת העולם ", אבל לאורכה ולרוחבה פזורות מגוון אטרקציות – במיוחד בסביבה הכפרית.

במימדיה הצנועים של הארץ טמון יתרון בלתי מבוטל: נסיעה קצרה, והנה אתם בלב המרחב הכפרי, נוטלים חלק באחת מאינסוף הפעילויות שמציעים המשקים החקלאיים, נהנים מטיול על אופניים, מתעמקים בהיסטוריה הייחודית של ישראל, חוגגים בפסטיבל זה או אחר, פוסעים לאורך שביל מתפתל בין צורות נוף מתחלפות ויפות, ומסיימים יום גדוש חוויות בצימר מפנק.

היותה של ישראל מדינה בעלת מסורת חקלאית רב-גונית והקיבוצים הרבים בה – המודל הציוני שפיתחו בני העלייה השנייה, ושאינו קופא על שמריו אלא מתאים עצמו לרוח הזמן – אחראים לכך שכיום יכולים המטיילים לחלוב פרות; ללטף אפרוחים בני יומם בעלי פלומה רכה וממכרת; לקטוף (וכמובן לזלול במקום) תותים, פטל, נקטרינות, תאנים ושלל פירות אחרים; ובכלל, להרגיש כמו חקלאים לזמן קצר. גם יקבי בוטיק ובתי בד רבים פותחים את שעריהם לטובת סיורים מודרכים, הכוללים כמובן גם טעימות משמחות, ואילו מרכזי מבקרים אחרים מציגים חיות ש"עשו עלייה לארץ", דוגמת אלפקות ולאמות, קנגורואים וקואלות, ואנטילופות יפהפיות.

ישראל משופעת גם באתרים בעלי חשיבות היסטורית, דתית ותרבותית, אותם ניתן לשלב לכדי טיול מעשיר – למשל "דרך הבשורה", נתיב הליכה יפהפה שלאורכו שזורים ציוני דרך משמעותיים בחיי ישו.

כלי התחבורה שבאמצעותם ניתן לתור את הארץ מגוונים: מאופניים לחובבי הספורטיבית, דרך קיאקים לאוהבי הכיף הרטוב, וכלה בג'יפים וטרקטורונים למי שאוהב לשעוט במשעולים. אופציה נוספת, מלבבת אף יותר, היא רכיבה על סוסים או גמלים, אטרקציה הממתינה למבקרים במקומות רבים.

ישראל היא גם מדינה חובבת פסטיבלים. האקלים הנוח כמעט בכל ימות השנה, האוויר הצח והאווירה החופשית הופכים את חיק הטבע למקום אידיאלי לחגיגות מכל הסוגים – כאלה המציינות אירועים חקלאיים כגון תחילת עונת המסיק, כאלו הקשורות לחגים של הדתות השונות, פסטיבלי רוחניות ומודעות, פסטיבלי מוזיקה במבחר סגנונות וטעמים ועוד שלל שמחות קטנות וגדולות.

את הימים גדושי העניין וההנאות מומלץ לסיים בצימר – פנינת חן שלווה ומפנקת שתטעין אתכם בעוד אנרגיות חיוביות לקראת יום נוסף של אטרקציות בסביבה הכפרית.

אל תשכחו לקחת איתכם, בכל חופשה, את כרטיס "קופון+" כרטיס המועדון של "צימר" המקנה לכם הנחות בכל האטרקציות בכל רחבי הארץ וללא הגבלה בשימוש.

תגיות:אטרקציות, אטרקציות בצפון, אטרקציות בגליל,אטרקציות במרכז, אטרקציות בדרום, אטרקציות בנגב, אטרקציות לילדים, טיולי אופניים, טיולי סוסים, טיולי ג'יפים,טיולי טרקטורונים, שייט קייקים,שייט קיאקים, נופש פעיל, נופש אתגרי, טיסה בכדור פורח.

 

תגיות: תיירות חקלאית, שמן זיתאטרקציות, אטרקציות לילדים, אטרקציות בצפון, אטרקציות במרכז , אטרקציות בדרוםדרך היין יקבים מכוורת ודבש , קטיף פירות עצמי . אטרקציות בערבה , מחלבות וגבינה, שייט קיאקים

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות