x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

קצת אחרת – צימרים מיוחדים ששווה לבדוק

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

קצת אחרת – צימרים מיוחדים ששווה לבדוק

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

הטרנד החדש בעולם האירוח העולמי הוא "לינה חווייתית": לא רק צימרים אלא לינה במקומות לא שגרתיים המציעים חוויה ייחודית לאורחים. יצאנו לשטח לבדוק כמה ממקומות הלינה המיוחדים והיצירתיים ביותר שיש פה בארץ. אנחנו שמחים לשתף אתכם בכמה מהצימרים הייחודיים שכבשו לנו את הלב:

אינדיאני ג`ונס – אוהלים אינדיאנים, שעל  

אי שם בגולן, בלב חורש טבעי, עומדת להם שכונה קטנה של אהלים אינדיאנים (טיפי). האוהלים משתלבים היטב באווירה הקסומה של רמת הגולן, הכוללת אוויר צלול, רוח מנשבת, שקט ושלווה. כל אוהל מתאים לאירוח של עד 9 אנשים. האוהלים האינדיאנים מסוגננים בנוחות מרבית, הם אטומים לגשם, מחוממים בחורף (מקרן חימום) ומאווררים בקיץ (מאוורר). מחוץ לאוהל האינדיאני יש חצר פרטית לכל אוהל, חורשה טבעית עם פינות ישיבה וערסלים, מטבחון, גריל ומקום למדורה.

מה עוד אהבנו? את המקלחות הצמודות שהן בעצמם אוהל אינדיאני קטן עם מקלחת עם מים חמים ושירותים פרטיים. המתחם מציע חוויית קמפינג ברמה גבוהה, אווירה של חופש מוחלט ואת מזג האוויר של צפון הגולן.

מה כדאי לעשות פה? אנחנו היינו מזמינים פה כמה אהלים אינדיאנים ובאים עם קבוצה של משפחות וחברים לסופ"ש ארוך ומיוחד עם החברים.

 
קראוון NOFF - צימרים עם נוף משתנה

קראוון NOFF מאפשר לכם לבחור את הנוף של הצימר שלכם בטבע וליהנות מהפקה מושלמת. תוכלו לבחור ללון בלוקיישנים שונים כמו למשל בצוקים מול הכינרת, בשטחים חקלאיים פתוחים, בין מטעים פורחים וכרם ענבים ועוד.  

מה אהבנו במיוחד? את הגמישות והניידות של הקרוואן ואת האפשרות ללון באיזה מקום שנרצה.

מה כדאי לעשות פה? אנחנו היינו עושים סופ"ש רומנטי ואינטימי עם מישהו אהוב במיוחד. כל מה שצריך זה בקבוק יין, ספר טוב והרבה שעות של כרבול במיטה.

קמפינג "אי שם"` – אוהלים ממוזגים על שפת הכנרת, חוף גולן דוגית

על שפת הכנרת היפה מחכים לאורחים 33 אוהלים משודרגים. כל אוהל מצויד במזגן, מיטות נוחות, מצעים, מחצלת, תאורה, נקודות חשמל וכל מה שתצטרכו כדי ליהנות מחוויית שטח ברמה גבוהה. באזורים המשותפים תוכלו ליהנות מפינות שאנטי רגועות, אזורי בישול ומנגל, מתחמים מוצללים, פינת קפה, מים קרים, מקררים לאחסון מזון, חניה פרטית לאורחי הקמפינג וכל הדברים הקטנים שיידרשו לכם כדי לבלות זמן איכות בכנרת.

חוף גולן הינו חוף מוכרז ומוסדר הממוקם במפרץ טבעי בצפון מזרח הכנרת על כביש 92 מצפון לעין גב. בחוף מדשאות ירוקות ומטופחות, שפע פינות צל תחת עצי אקליפטוס ואווירת חופש המותאמת למשפחות.

מה אהבנו במיוחד? את האווירה המשפחתית המחבקת של המתחם – גן עדן למשפחות עם ילדים.

מה כדאי לעשות כאן? אנחנו היינו מביאים מתנפחים לכל המשפחה ומבלים שעות במי הכנרת. לא לשכוח גם להביא ציוד לעל האש – זהו מקום מושלם למנגל עם המשפחה או החברים.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות