x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
צימר טוב באהבה
תל תאומים
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

צימרים לחורף 2017

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

צימרים לחורף 2017

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

עבור חלק ניכר מהציבור הישראלי, החופשה המושלמת מתחילה בצימר מושלם, אך מטבע הדברים, הצימר המושלם של אדם אחד, הוא לא בהכרח הצימר האולטימטיבי לאדם אחר. יתרה מזאת, הצימר שבו ביקרתם במהלך הקיץ האחרון, לא בהכרח יתאים כמו כפפה ליד לחורף הבא לטובה ממש בקרוב. זאת כיוון שבמהלך הקיץ רובנו מחפשים צימרים מפנקים עם בריכה ומזגן טוב, ובחורף הנפש כמהה לצימר שכולל אח מפנקת, שפשוט מזמינה התכרבלות רומנטית עם כוס יין ביד. ומה לגבי הבריכה? ובכן, אם כבר בריכה, אז לפחות שתהיה מקורה ומחוממת. אם אתם מחפשים בנרות צימר שתוכלו להתכרבל בו לאור נרות בחורף הקרוב, הרשו לנו לעניין אתכם עם ארבעה צימרים מפנקים במיוחד.

Enjoya – סוויטות יוקרה

ישנם ישראלים שבחורף בורחים דרומה, אבל לא מעטים מוצאים דווקא את הצפון הקר אטרקטיבי במיוחד במהלך העונה הקרה. אם אתם נמנים על הקבוצה השנייה, מומלץ שתפנו את המבט לכיוון חד נס, הכפר הקהילתי הפסטורלי, המשקיף על הכנרת. Enjoya הן למעשה זוג סוויטות העונות לשמות המתבקשים "סוויטת גולן" ו"סוויטת ירדן", המתאימות לאירוח של משפחות או זוגות. שתי הסוויטות כוללות מיטה זוגית, ג'קוזי מפנק, טלוויזיה המחוברת ללוויין, מכונת אספרסו ומטבחון מאובזר.

White – סוויטות מפנקות מול החרמון

הפינים אוהבים לשהות בסאונה היבשה ומשם לקפוץ לשלג הקפוא. אם תמיד חלמתם לעשות זאת, הסוויטות הקסומות הממוקמות במג'דל שמס, ישמחו להגשים לכם חלום במתחם White שבמג'דל שמס תמצאו שבע סוויטות מופלאות ובחצר של הסוויטות תמצאו בריכה מחוממת (ומקורה כמובן), ג'קוזי ספא רחב ידיים וסאונה יבשה איכותית. הסוויטות משקיפות על החרמון הלבן ומהוות יופי של מקום שתוכלו לברוח אליו, כשהטמפרטורות יתחילו לרדת.

ללון ברמה – מצוק עורבים קלע

במתחם "ללון ברמה" ישנן שלוש סוויטות מצוינות, הכוללות כל אחת מיטה זוגית ונוחה, ג'קוזי זוגי, מטבחון מאובזר עד אחרון הפרטים, פינת ישיבה, טלוויזיה LCD  ו-DVD, קמין רומנטי במיוחד (לימים הקרים במיוחד) ועוד הרבה הפתעות. בנוסף, ניתן להזמין ארוחת בוקר עשירה עד לפתח הסוויטה, להזמין טיפולי גוף שונים ואפילו ניתן לבקש מראש שיעצבו את הסוויטה לאירועים מיוחדים. בחצר הסוויטות תמצאו פינת ברביקיו, פינת משחקים לילדים, ערסלים ונדנדנות, בריכת שחייה, ג'קוזי ספא ועוד.

חוות זית המדבר – הבקתה האפריקאית והטירה

בלב המדבר ניצבות להן זוג סוויטות מיוחדות במינן, המספקות חוויה אינטימית ובלתי שגרתית בעליל. שתי הסוויטות המבודדות צמודות לגב מים פרטי וכוללות לא מעט פינוקים. כך לדוגמה, סוויטת הטירה כוללת ג'קוזי חיצוני פרטי, אמבט זוגי ענק, מרבץ פרטי המשקיף לנוף בחדר השינה ועוד, ואילו הבקתה כוללת אמבט  הממוקם באמצע החלל ומרפסת עם ערסל ופינת ישיבה. הבקתה האפריקאית מתאימה לזוג או לזוג עם שני ילדים והטירה מתאימה הן למשפחות והן למסיבות רווקים או רווקות.  

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות