x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

יקבים וכרמים שחובה לבקר בהם

צוות צימר, עדכון אחרון: 28/2/2023

יקבים וכרמים שחובה לבקר בהם

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

כשחושבים על יין מקומי, המחשבה הראשונה היא אולי הכרמים והיקבים של הגליל או הרי יהודה. אבל יש עוד יקבי בוטיק שאפשר לגלות ברחבי הארץ. מרמת הגולן ועד למדבר הנגב שטוף השמש, הנה כמה מהכרמים והיקבים הטובים ביותר שתוכלו לבקר בהם.

  1. בזלת הגולן

בזלת הגולן, הממוקם ברמת הגולן, הוא יקב בבעלות משפחתית המתמחה בייצור יינות איכותיים בשיטות מסורתיות. תוכלו להשתתף בסיור מודרך ביקב, ללמוד על תהליך ייצור היין ולטעום מגוון יינות עטורי פרסים, כולל קברנה סוביניון, מרלו וסירה.

להזמנת צימרים ברמת הגולן >
 

  1. יקב צרעה

יקב צרעה בהרי יהודה הוא יקב בוטיק המייצר יינות ברמה עולמית מאז 1993. תוכלו להשתתף בסיור מודרך בכרם, לטעום את זני הענבים השונים ולטעום מבחר יינות, כולל שרדונה, קברנה סוביניון וסירה.
 

  1. כרמי עבדת

אם אתם מטיילים באזור הר הנגב, אל תפספסו את כרמי עבדת, כרם ויקב בניהול משפחתי שידוע בטרואר הייחודי שלו ובשיטות החקלאות האקולוגיות שלו. המבקרים יכולים לערוך סיור בכרם, ללמוד על האתגרים של גידול ענבים במדבר ולטעום מגוון יינות, כולל קריניאן, סירה וקברנה פרנק.

 

להזמנת צימרים בנגב >

 

  1. יקב קלו דה גת

קלו דה גת, הממוקם בהרי יהודה, הוא יקב בוטיק המייצר מגוון יינות איכותיים, בהם קברנה סוביניון, מרלו ופטי ורדו. תוכלו לערוך סיור ביקב, ללמוד על תהליך ייצור היין ולטעום מבחר יינות, תוך כדי צפייה בנופים המדהימים של עמק איילון השכן.

 

  1. יקב יתיר

אם אתם מטיילים בדרום הר יהודה, אל תוותרו על ביקור ביקב יתיר, יצרן מוביל של יינות פרימיום העשויים מענבים הגדלים במדבר. במקום מרכז מבקרים ובו תוכלו לערוך סיור ביקב, ללמוד על האתגרים הייחודיים של גידול גפנים במדבר, ולטעום מגוון יינות, כולל שיראז, קברנה סוביניון ומלבק.
 

אלו הן רק כמה דוגמאות לכרמים והיקבים שמחכים להתגלות ברחבי הארץ. אם אתם אניני יין או סתם מעריכים כוס יין טובה אחרי טיול בטבע, ביקור בכרמים ויקבים הוא פעילות חובה.

לתיאום ביקור במגוון יקבים >

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות