x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

צימרים מפרסמים באתר

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

צימרים מפרסמים באתר

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

צימר - פורטל הצימרים הראשון בישראל מאז 1997פרסום באתר צימר
 
 
צימרים מזמינים רק באתר צימר!
למה חשוב וכדאי לפרסם ב"צימר" ?
כי ב"צימר" אתם רק יכולים להרווויח!
 
"צימר" על קצה המזלג:
 הבהרה: בשימוש במונח החברה או חברת "צימר" הכוונה לחברת צימר תיירות בע"מ.
           בשימוש במונח אתר  או פורטל "צימר" הכוונה לאת zimmer.co.il ושאר
           האתרים המופעלים בידי חברת "צימר".
 
אתר הצימרים הוותיק בישראל
צימראתר "צימר"  נוסד בקיץ 1997 (מהראשונים בתחום התיירות במדיה האינטרנטית בישראל) על בסיס מרכז הזמנות טלפוני לצימרים בגליל, שפעל החל מתחילת שנות השמונים של המאה הקודמת.
 
ראשונים בגוגל Google
צימר ל"צימר" הכרה במנועי החיפוש הבא לידי ביטוי בהופעה במקום ראשון בתוצאות האורגניות למילות החיפוש העיקריות והחשובות ובמקומות ראשונים בשאר מילות חיפוש המבטאות את התיירות הכפרית.
 
האתר המרכזי לחופשה בישראל
צימר פורטל "צימר"  מספק אינפורמציה  מיטבית אודות למעלה מאלף צימרים ובתי מלון וכמה מאות אטרקציות ואתרי בילוי ונופש בכל רחבי הארץ הכולל שפע של תמונות, מפות, מחירים, מבצעים, קופונים ועוד.
 
האתר הנצפה ביותר
צימר למעלה מ- 4 מיליון גולשים מחפשים חופשה ו/או אטרקציה באתר "צימר" בכל שנה.
צימרלמעלה מ- 25 מיליון דפים נצפים בכל שנה!
 
היכן אתר "צימר" בעולם האינטרנט?
צימרהיום זה כבר לא סוד!! בדייט הראשון שואלים היכן אתה נמצא בגוגל! חפשו את מילות המפתח העיקריות לשוק הפוטנציאלי לתיירות הכפרית (צימר , צימרים או Israel BB בחו"ל) ותמצאו את "צימר" בראש התוצאות. בנוסף לתוצאות האורגניות בגוגל, החברה משקיעה תקציבים רבים בפרסום במנועי חיפוש ופורטלי גדולים כמו: גוגל, וואלה, נענע, נטאקס...ועוד.
 
האתר היחיד המביא לך הזמנות  מחו"ל
צימרפורטל "צימר" הינו היחיד המפורסם ומשווק בחו"ל לתיירות הכפרית בישראל במגוון שפות דבר המוצא את ביטויו בעליה ניכרת של הזמנות לצימרים מחו"ל.
בהקשר זה נציין כי משלחת של חברת צימר משתתפת בירידי התיירות הגדולים בעולם (לונדון וברלין) במסגרת הביתן הישראלי ומשווקת את התיירות הכפרית במדיה האינטרנטית ובאמצעות חוברות בשפה האנגלית Zimmer Guide .
 
 
מערכת כלי ניהול
צימרבפרסום ב"צימר" אתם מקבלים לידכם מערכת ניהול מאוד חכמה וידידותית המאפשר לכם שליטה כמעט מלאה בניהול ועדכון האתר און ליין. אין צורך בידע במחשבים. תוכלו לעדכן מחירים, מבצעים,תפוסת חדרים,להוסיף'להוריד דפים ועוד ועוד והכל און-ליין ומכל מקום על פני הגלובוס ובכל עת.
 
אפליקציה למערכת כלי ניהול
 צימרפיתחנו עבורכם  אפליקציה לרוב סוגי הטלפונים המאפשרת לכם גישה ישירה , און-ליין, למערכת כלי הניהול הפרטית שלכם.כעת,  בין אם אתם על הטרקטור, בקניות או שרועים על הדשא. האפליקציה מאפשרת לכם לעדכן מחירים, תפוסת חדרים, מבצעים, צימרים פנויים לסופ"ש (דקה-99 ) ועוד , והכל און-ליין, מכל מקום על גבי הגלובוס ובכל עת.
 
אפליקציה לחיפוש והזמנות צימרים באיפון
צימרכבר היום ברור לכולנו שהעתיד (ואולי כבר כיום) טמון בטלפונים החכמים. ברור לכולם כי היחס בין השימוש במחשב מול הטלפון החכם ישתנה, ומרבית פעילותינו ,ובכלל זה גם בענף התיירות, תתמקד בטלפונים החכמים. חברת "צימר", כחלוצה בכל הקשור לטכנולוגיות חדשות, פיתחה אפליקציה לחיפוש והזמנות צימרים  המתאימה לרוב סוגי הטלפונים. כבר כיום האפליקציה זמינה למאות אלפי משתמשי הטלפון החכם. להורדת האפליקציה סרוק את הברקוד
 
 
ברקוד - שימוש בטכנולוגיה חדשה
צימר חברת "צימר" הינה החברה היחידה העושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת בענף התיירות, לפרסום התיירות הכפרית באמצעות מערכת ברקודים דו מימדים QRcode . "צימר" הינה החברה הראשונה בשראל המפיקה כרטיסי ביקור ומדריכי צימרים בהם מוטמעים הברקודים המאפשרים גלישה ישירה מכרטיס הביקור או דפי הספר, לאתר האינטרנט של המפרסם (צימר/אטרקציה).
 
הפקת מדריכים
 צימר חברת "צימר" מפיקה מדריכים לתיירות הכפרית בישראל בעברית ובאנגלית הכוללים כתבות, מאמרים, מסלולי טיול, אינדקסים ופרטים אוןדות אתרי לינה ותיירות בכל רחבי הארץ. בכל מודעה מוטמעת טכנולוגיית הברקו QRcode המאפשרת גלישה ישירה מהמודעה לאתר האינטרנט של המפרסם ולקבל את כל המידע אודות העסק, און-ליין, כולל תמונות, מפות, יצירת קשר, דוא"ל  ומערכת הזמנות.
המדריך מודפס בשפה העברית ובשפה האנגלית ומחולק בירידי התיירות בארץ ובחו"ל, לועדי עובדים, חברות, ארגונים ובקרב ה קהילות היהודיות בחו"ל.
 חברת צימר תיירות בע"מ הינה החברה הראשונה בישראל המפיקה ספר מסוג זה בכלל ובענף התיירות  בפרט!
 
הפקת כרטיסי ביקור חכמים
חברת "צימר" מפיקה כרטיסי ביקור חכמים ומשודרגים המיועדים לכלל העסקים בכל הענפים (תיירות, תעשייה,שירותים, פרטיים, מקצועות חופשיים וכד'). 
הכרטיס מחד, הינו כרטיס ביקור לכל דבר, מעוצב להפליא, עם פרטי העסק וברקוד לגלישה ישירה לאתר האינטרנט של העסק.
צידו האחר של הכרטיס הינו "קופון+" כרטיס הנחות למאות אטרקציות וצימרים בכל רחבי הארץ. הכרטיס תקף בכל מקום, בכל עת וללא הגבלה בשימוש. למטיילים בארץ הכרטיס הינו מכרה זהב! הכרטיס מחולק חינם וחוסך ממון רב.
 
השילוב של "קופון+" בכרטיס הביקור שלך הוא האמצעי שיביא
את הלקוח לשמור את הכרטיס בארנק!!
וכי כמה הייתם מוכנים להשקיע על מנת שהכרטיס שלהם ישב בארנק האורח?
 
וזו רק סקירה חלקית של פעילות החברה בתחום שיווק ופרסום התיירות הכפרית בישראל.
 
לתשומת ליבכם - אתרים רבים מתכסים/פועלים תחת השם "צימר" או צימר בצירוף של עוד מילה או שניים.
יש רק אתר אחד עם השם והלוגו "צימר" עם הדומיין www.zimmer.co.il השייך לחברתנו הנושאת את השם צימר :-  צימר תיירות בע"מ, הנמצאת בבעלות האחים משש ממושב בית הלל שבגליל ומנתניה.
 
עלויות הפרסום באתר 

* החל מ 500 ש"ח + מע"מ לחודש. הפרסום כולל הופעה בכל הקטגוריות והאתרים המתאימים למזמין עפ"י מיקום גיאוגרפי, סוג האירוח וצרכי המזמין וזאת למעט אתר מגה צימר וצימר סולו).

* מחירים אטרקטיביים לקידומים ובאנרים.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות