x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב

איפה אתם בחג? צימרים מומלצים לראש השנה תש

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

איפה אתם בחג? צימרים מומלצים לראש השנה תש

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

עונת החגים מתקרבת, ואיתה גם השאלה הנצחית: "איפה אתם בחג?". אם גם אתם נמנים עם הישראלים הרבים המתכננים לבלות את חופשת החג או את חלקה בצימר, ריכזנו עבורכם כמה מהצימרים המומלצים ביותר, שבמקרה גם פנויים בראש השנה הבא עלינו לטובה, וגם מציעים מבצעים מיוחדים לגולשי צימר.

צימרים לראש השנה 2019

בקצה הכנרת, כורזים

הצימר בקצה הכנרת שוכן ביישוב כורזים, המשקיף לכנרת ולהרי רמת הגולן, והוא מציע לינה כפרית באווירה פסטורלית ומיוחדת. חדרי הצימר מעוצבים בסגנון קלאסי ורומנטי, והם מוקפים בחצר ענקית הכוללת מדשאות ירוקות ומרווחות, ערסלים, פינות ישיבה והאטרקציה העיקרית: ג'קוזי מפנק הצופה לכנרת. לא תמצאו מקום מושלם יותר לנוח מארוחת החג ולהתכונן לשנה החדשה.

מבצעים מיוחדים לראש השנה:

לילה אחד: 800 שקלים לזוג

שני לילות: 1400 שקלים לזוג

 

אחוזת דיימונדס, צפת

אם אתם רוצים לבלות את ראש השנה בארץ ולהרגיש בחו"ל – אחוזת דיימונדס שבצפת היא היעד המושלם בשבילכם. מתחם הצימרים מורכב מ-7 סוויטות מפוארות ומעוצבות לעילא בסגנון ויקטוריאני יוקרתי. במקום גם בריכה פרטית, ג'קוזי ספא, סאונה יבשה, שולחן סנוקר, שולחן פוקר ותצפית לנוף המרהיב של הרי הגליל.

מבצעים לראש השנה:

לילה אחד: 1100 שקלים לזוג + תוספת 100 שקלים לילד

שני לילות: 2200 שקלים לזוג + תוספת 100 שקלים לילד

 

אור בכפר, פוריה – כפר עבודה

אם אתם מתכננים לנצל את ראש השנה כדי לנוח, לנקות את הראש ולמלא את המצברים לקראת השנה החדשה, אור בכפר הוא הצימר בשבילכם. הצימר שוכן ברכס פוריה שמעל הכנרת, באזור כפרי שלו ורגוע. להשלמת האווירה, בקתות העץ מעוצבות בסגנון כפרי קלאסי, כולל ג'קוזי זוגי פינתי, ושלל פינוקים כמו בקבוק יין, נרות ריחניים וסלסלת חטיפים ודברי מתיקה. ניתן גם להזמין ארוחת בוקר וטיפולי גוף בתוספת תשלום.

מבצעים לראש השנה:

לילה אחד: 600 שקלים לזוג

שני לילות: 999 שקלים לזוג

 

מקום אחר – בית קשתות עתיק, ראש פינה

כמשתמע משמו, הצימר "מקום אחר" מציע חוויה שונה מכל צימר שאי פעם ביקרתם בו. הצימר הוא למעשה בית אבן עתיק שנבנה כבר בימיה הראשונים של המושבה ראש פינה, אך עוצב וחודש כדי לענות על צרכיהם של אורחי הצימר בני זמננו. במקום ג'קוזי גדול ומפנק, טלוויזיה LCD עם חיבור לכבלים, מכשיר DVD, מטבח מאובזר וכל מה שצריך כדי ליהנות מחופשה זוגית או משפחתית חגיגית במיוחד.

מבצעים לראש השנה:

לילה אחד: 900 שקלים לזוג

שני לילות: 1600 שקלים לזוג

 

למבצעים נוספים לצימרים פנויים לראש השנה>>

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות