x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

החופשה האולטימטיבית בצימרים לדתיים

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

החופשה האולטימטיבית בצימרים לדתיים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

מי לא מכיר את תחושת התסכול שעולה כשמנסים לתכנן חופשה? למצוא מקום טוב במחיר הוגן; מקום שיתאים לכולם; לבטל את כל התכניות האחרות; אם נופשים רק ההורים – מה עושים עם הילדים? סבא וסבתא פנויים לטפל בהם? אולי הגדולים ישתעממו, והקטנים לא יפסיקו לבכות? וכמובן להתחייב לתאריך. יש כאלה שיותר קשה להם לתכנן, מעבר לדאגה לזמן, למחיר ולילדים... תמיד נדמה שלציבור הדתי הרבה יותר קשה לצאת לחופשה מכבדת ונעימה; הם דואגים לכל הדברים שהזכרנו, תוך הקפדה על אורח החיים הדתי. כיום יש פיתרון נח במיוחד למי ששומר כשרות - חופשת צימרים לדתיים.

יש שני סוגים של צימרים כאלה: הראשון, צימר כשר למהדרין ביישובים בכל רחבי הארץ שהמטבח והצימר כולו מותאמים לאורח חיים דתי (הפרדה של בשר וחלב, כיורים נפרדים וכדומה). בנוסף גם יש אטרקציות המותאמות לעניין המטיילים – בין אם זה טיול בחיק הטבע, מוזאונים, מקורות מים ועוד ועוד – שרק צריך לבחור מביניהם מה הכי מתאים לחופשה, בלי חשש לשמירת שבת או חג.

הסוג השני הוא צימר לשומרי מצוות ביישובים דתיים, שגם שם, כמובן, הצימר עצמו מאובזר ומותאם לאורח החיים הדתי, והאטרקציות והטיולים מותאמים אף הם.

לא משנה היכן תבחרו לנפוש, בעלי הצימר יכולים להמליץ על מסעדות שומרות כשרות ואטרקציות מתאימות. כמובן גם אפשר לברר על בית כנסת, בית מדרש או מקווה; רק צריך לבקש, ועולם שלם של כיף וחוויות עם בן הזוג והמשפחה יכול להיפתח בפניכם.

כבר לא צריך לברר, לבחון ולשבור את הראש כדי למצוא צימר שומר שבת - יש כאלה צימרים רבים שמותאמים לאורח החיים שלכם, ומבטיחים לכם שתוכלו ליהנות מהצימר במאה אחוז. בנוסף – הם פזורים בכל רחבי הארץ, מהגליל העליון, תל אביב, דרך ירושלים והשומרון, עד הערבה ומצפה רמון. כבר לא צריך לדאוג לאוכל, לשמירת מצוות או שמירת שבת – הכל כלול, הכל זמין, ורק מחכים לכם שתגיעו לסוף שבוע או חופשה מהנה, מרגשת ובלתי נשכחת.

 

חפשו אותנו - 'צימר' גם ברשתות החברתיות

צימר בפייסבוק | צימר ביוטיוב | צימר בגוגל פלוס | צימר בטוויטר

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות