x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב

שווה לכל כיס: צימרים במחיר של עד 500 ש

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

שווה לכל כיס: צימרים במחיר של עד 500 ש

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

החופשה המושלמת לא חייבת להיות יקרה. אם תזמינו מקום באחד הצימרים המומלצים שלפניכם ובחברת האנשים שאתם אוהבים, אנחנו מבטיחים לכם שתיהנו מחופשה מושלמת גם בלי להיכנס לאוברדרפט.
 

קבלו את הצימרים הכי שווים שיעלו לכם 500 ש"ח ללילה או פחות:
 
 

1. אירוח הקשת – סוויטות רומנטיות בצפת

מחיר: החל מ400 ₪ ללילה

בפסגת הר כנען בגליל העליון שוכנות שלוש סוויטות איכותיות ומפנקות. הסוויטות מאובזרות בכל טוב וממתינות לארח זוגות אוהבים או משפחות עם ילדים. מתחם הצימרים "אירוח הקשת" נמצא במרחק קצר מהעיר העתיקה של צפת, ובקרבת מקום תמצאו אטרקציות מגוונות כגון מסעדות ומקומות בילוי לערב, טיולי ג'יפים ורכיבה על סוסים
  
  
2. נוף האגם – ג'קוזי בכרכום

מחיר: החל מ400 ₪ ללילה

במושב כרכום שבצפון הכינרת ומעל פארק הירדן שוכן לו מתחם הצימרים "נוף האגם", הכולל שלוש דירות נופש מהממות עם נוף לימה הכי יפה במזרח התיכון. דירות הנופש כוללות ג'קוזי, מטבח מאובזר, פינות ישיבה ומקום מאורגן, נקי ומסודר לברביקיו.
 
 

3. בין הר לשמים  בבית ג'אן

מחיר: החל מ380 ₪ ללילה

בכפר הדרוזי בית ג'אן, שנמצא בהרי הגליל העליון, יש שתי בקתות נופש מפנקות ובריכת שחייה צלולה ומרעננת. ארוחת הבוקר הכלולה במחיר תעשיר אתכם באנרגיות שיגרמו לכם לצאת החוצה אל הדשא הגדול ופינות הישיבה וליהנות מהצבע הירוק והשקט.
 
 
3. אירוח כפרי - גדות

מחיר: החל מ350 ₪ ללילה

קיבוץ גדות שוכן בעמק החולה, על גדותיו של נהר הירדן ובסמוך להרי הגולן. בקיבוץ אירוח כפרי, חמים ושקט המספק למתארחים תנאים אופטימליים לחופשה מהנה ומשתלמת. במקום 68 צימרים מפנקים וממוזגים, מרחבי דשא גדולים והרבה אטרקציות בקרבת מקום.
 
 
4. כוכב הצפון – במרגליות

מחיר: החל מ300 ₪ ללילה

מתחם הצימרים "כוכב הצפון" (בהנהלת אפלטון עליזה) נמצא במושב מרגליות, על רכס הרי נפתלי שבגליל העליון. הצימרים מתאימים למשפחות ולזוגות, ובגלל הקרבה לטבע ולמסלולי רכיבה, המקום מתאים ביותר גם לרוכבי אופניים, שיוכלו לעצור בין רכיבה לרכיבה כדי להתרענן בפינות הישיבה על הדשא הגדול, וליהנות מפינת הברביקיו ומהחדרים הממוזגים.
 
 
5. אורפל בצפת

מחיר: החל מ450 ₪ ללילה

בצימר "אורפל" שבצפת הרומנטיקה חוגגת. במעלה הר כנען שבגליל העליון יש שתי בקתות מדהימות ובריכת שחייה מפנקת. אם אתם מחפשים את החופשה המושלמת, מה יותר טוב מלשכב על הערסל ולהקשיב לשקט? המקום המושלם לנקות את הראש במחיר שווה לכל כיס.  

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות