x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

טיולי נחלים בצפון לקראת הקיץ

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

טיולי נחלים בצפון לקראת הקיץ

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

צפון הארץ, כידוע, משופע במקורות מים. אספנו עבורכם מספר המלצות חמות לטיולי נחלים בצפון, בטבע עוצר נשימה.
את טיולי הנחלים מומלץ לשלב עם לינה בצימר בצפון, או באחד מאתרי הקמפינג בצפון הארץ



נחל כזיב

נחל כזיב זורם בלב לבו של הגליל המערבי. ההליכה במסלול היא בחורש גלילי כשמדי פעם נגלית אל מול העיניים תצפית מרהיבה של מבצר המונפורט. כמו כן ישנה אפשרות להגיע למבצר עצמו וממנו להשקיף על הנחל. לאורך המסלול תמצאו הרבה מאוד פינות חמד מוצלות, כך שמדובר במסלול שניתן לטייל בו גם בימים החמים ביותר. כמו כן לאורך הנחל תמצאו בריכות שקטות ועמוקות שרק ממתינות שתטבלו ותתרעננו בהן.


איפה ישנים באזור? תוכלו לבחור ללון באחד מהצימרים בגליל המערבי, לדוגמה הצימרים בבן עמיצימרים בבצת  או בצימרים במושב גורן.



נחל מירון ונחל עמוד

נחל מירון נשפך לנחל עמוד, אך רבים לא מודעים לכך ונוהגים להתחיל את המסלול שלהם מנחל עמוד. אם אתם מעוניינים ליהנות מהליכה ארוכה יותר של מספר שעות, אבל לא להרגיש את הזמן הודות לשמיכה הירוקה שעוטפת את הכול, למבנים החרבים ולבוסתנים הרבים לאורך הדרך, זהו המסלול בשבילכם. ההליכה בנחל מירון מבטיחה לכם חוויה פסטורלית שאין שנייה לה, שפע של צמחייה גלילית עשירה ומובן שגם תצפיות עוצרות נשימה על הגולן והגליל.

נחל דליות - הזאכי

כשמטיילים בזאכי, מרגישים קצת כמו אינדיאנה ג'ונס או טרזן בג'ונגל. המסלול נמשך כשעתיים ונחשב בעיני רבים לאחד ממסלולי המים המאתגרים והיפים ביותר בישראל כולה. קחו רק בחשבון שמדובר במסלול אתגרי יחסית שכן ההליכה נמשכת למעלה משעתיים וכולה בתוך המים. כמו כן בחלק מהמסלול המטיילים חייבים לשחות לאורך יותר מ-20 מטרים. אי לכך, אם אתם לא יודעים לשחות, יתכן  שכדאי  שתבחרו במסלול אחר. חשוב כמובן גם לוותר על פריטי ציוד שמים לא עושים להם טוב.


איפה ישנים באזור? תוכלו להתלבט בין מגוון הצימרים בגליל התחתון, כמו הצימרים ביבנאל או צימרים בכנרת.


 

נחל שניר - החצבאני

מבין שלושת הנחלים שזורמים לירדן, שניר הוא הנחל הארוך ביותר (הזרימה שלו מתחילה מעומק לבנון). חשוב לציין כי למרות שכיום שמורת החצבאני מוסדרת ומתוחזקת היטב, הרי שכשמבקרים בה והולכים בה, מרגישים כאילו מדובר בטבע פראי, שיד אדם טרם הספיקה לגעת בו ולהתערב בו. במהלך המסלול ניתן להתפנק בבריכות השכשוך, לבהות בעופות הרבים המקננים ברחבי השמורה, לשבת בצל העצים ופשוט ליהנות מכל הירוק על ירוק הזה.


התעייפתם ומחפשים צימר בקרבת מקום? תוכלו לבחור צימר בגליל העליון, כמו צימרים באמירים.

 

הג'ילבון

למרגלות הר שיפון והר אביטל מתלכדים להם מספר פלגים קטנים ויוצרים יחד את הערוץ המרשים של הג'ילבון, הכולל בריכות, מפלים ומבנים טבעיים ומלאכותיים מסוגים שונים. לאורך המסלול משובצות אטרקציות רבות, החל מקשת האבן הגדולה וכלה בבריכת הקצינים ששמשה בעבר קצינים סורים ששהו באזור לפני מלחמת ששת הימים. הבריכה המוצלחת הקרירה והצלולה ממוקמת בין עצי תאנה לעצי אקליפטוס וניתן לבלות בה במשך שעות ארוכות מבלי להשתעמם.     

איפה ישנים? בצימרים ברמת הגולן כמובן, בהם :

צימרים באבני איתן, צימרים בחד נס, צימרים במעלה גמלא. צימרים ברמות ועוד.

 

חופשה נעימה (-:

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות