x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
מבצע סופ
שזור - מושב

צימרים לדתיים עם כשרות מהדרין

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

צימרים לדתיים עם כשרות מהדרין

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

החלום נדמה פשוט: צימר מפנק, חופשה פרטית, ג'קוזי, טיולים באיזור... כשמתכננים חופשה לוקחים בחשבון כל פרט כדי ליצור את התנאים המושלמים לכמה ימים של רענון, התחדשות ומנוחה. התכנון הזה נהיה טיפה יותר מסובך עבור הציבור שומר המצוות, כיוון שבעת תכנון החופשה יש לקחת בחשבון גם משתנים נוספים, כמו כשרות, שמירת שבת, קרבתו של בית כנסת או בית מדרש, המצאותו של מקווה, וכמובן האווירה הכללית שצריכה להיות תואמת להווי הדתי.

צימרים לדתיים – כבר לא מסובך!

היום המודעות גוברת והולכת לכך שישנו קהל רחב הצמא לאירוח בתנאים המכבדים את ההווי הדתי. בעלי צימרים רבים דואגים לכשרויות ולאווירה שיכולה להתאים לדתיים, בנוסף על בעלי צימרים שומרי שבת וצימרים ביישובים דתיים, המציעים אירוח באווירה שומרת מסורת, המשתלב באורח החיים הדתי ביישוב בצורה טבעית.

אוכל כשר למהדרין בצימר

מעבר להווי דתי או להמצאותו של בית כנסת ומקווה, אחד הנושאים הראשונים והחשובים בזמן חיפוש צימרים לדתיים, הוא האוכל כמובן. בהתאם לרמת הכשרות הנהוגה, אוכל כשר או כשר למהדרין בצימר הוא מה שיקבע אם הצימר מתאים לדתיים, או לא.

כדי לוודא שאוכל נחשב כשר למהדרין, הוא צריך להיות בעל השגחה קפדנית, ותעודה המעידה על כשרות למהדרין. בישול אוכל כשר למהדרין משתמש בבשר "חלק", (כלומר כשר למהדרין) ומצרכים בעלי השגחת מהדרין.

אם אתם זוג צעיר או משפחה המקפידים על כשרות מהדרין, אם אתם חוגגים אירוע משמח או פשוט יוצאים לחופשת רענון, תוכלו למצוא בקלות צימר מתאים עם השגחה קפדנית, ולצאת לחופשה שקטה ונעימה באחד ממבחר של צימרים כשרים למהדרין באתר צימר, בכל חלקי הארץ.

 

אהבתם את הכתבה? תנו לנו לייק בפייסבוק של צימר , תוכלו גם להיכנס לערוץ הוידאו שלנו ולבחור צימר בהתאמה אישית מבין עשרות הצימרים בערוץ היו טיוב שלנו.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות