x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

אתרים ואטרקציות באזור אילת

צוות צימר, עדכון אחרון: 24/10/2022

אתרים ואטרקציות באזור אילת

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אילת היא אחת מערי הנופש הפופולריות בישראל, ואם אתם כבר באזור, למה לא לפקוד את אחת מהאטרקציות באזור אילת ובהרי אילת? ריכזנו עבורכם כמה מהאתרים והאטרקציות המדהימים ביותר בנקודה הדרומית.

המזרקה המוזיקלית
כמו בפראג, ברצלונה ולאס וגאס – גם העיר הדרומית בישראל התחדשה במזרקה מוזיקלית מרהיבה ביופייה. המזרקה הצבעונית כוללת סילוני מים שבהם ניתן להשתעשע במהלך היום ומופע שמתקיים מדי ערב הכולל 320 מתזים במופעי מים מרהיבים, המוזנקים לגבהים של עד 30 מטרים. סילוני המים מוארים על-ידי כ-400 פנסי לד צבעוניים בגוונים שונים. המזרקה מצוידת במערכת סאונד ייחודית, רבת עוצמה וראשונית, שאינה קיימת עדיין בשום מזרקה מוזיקלית אחרת בעולם.

תצפית פלמינגו בבריכות המלח
במרחק דקות בודדות של נסיעה מאזור הצימרים באילת או בתי המלון באילת, תוכלו ליהנות מחוויה של טבע ותצפית על ציפורי הפלמינגו. הפלמינגו היא ציפור גדולה ומרהיבה בגוון הוורוד, בעלת רגליים ארוכות ודקות להפליא שמעניקות לה את היכולת להלך בתוך המים בקלות. אילת נמצאת במיקום מרכזי בדרכן של הציפורים מאפריקה אל עבר אירופה ואסיה. זו הסיבה שבעונות הנדידה, בסתיו ובאביב, הופכת אילת למקום מרכזי לצפרים חובבים ומקצוענים ולצלמים מכל העולם. כאשר תגיעו לבריכה, מומלץ לשמור על שקט על מנת לא להבריח את הציפורים. אפשר גם להביא משקפות, כדי לשפר את הראות.

תצפית הר צפחות
הר צפחות הוא ההר הדרומי ביותר מהרי ישראל. צפחות מתנשא לגובה 278 מטרים ומיקומו הייחודי מעל מפרץ אילת הופך אותו לאחד המקומות היחידים בישראל מהם ניתן להשקיף לעבר ארבע מדינות - ישראל, ירדן, מצרים וערב הסעודית. מומלץ להתחיל את הטיול כשלוש שעות לפני השקיעה, ולתצפת מפסגת ההר על הנוף המרהיב ואורות הערים הנדלקים בסמוך לשקיעה.

פארק תמנע
בפארק תמנע תוכלו לצפות בהר תמנע המתנשא לגובה של 400 מטרים, ולהתרשם מאתר ציורי סלע עתיקים ומסלעים המכילים נחושת וברזל. ברחבי הפארק קיימת ההוכחה לכך שתמנע היא המקום הראשון בעולם בו כרו נחושת. במקום תוכלו לבלות במגוון אטרקציות מיוחדות כמו שייט בסירות פדלים, מילוי בקבוקי חול צבעוני, סיורי לילה בתאורה ייחודית. בפארק יש יותר מ-20 מסלולי טיול בדרגות קושי שונות, המתאימים לכל המשפחה.

הקניון האדום
בדרום הרי אילת, כעשרים ק"מ מצפון לעיר הבילויים הדרומית, נמצא קניון, לא כזה שמלא בחנויות אלא כזה שיורד אל מתחת לאדמה וטבוע באבן אדומה. המים והרוח פיסלו בה ויצרו את הפלא שקשה לא לעצור את הנשימה. במסלול מותקנים סולמות ומעקה שיסייעו לכם לרדת קטעים גבוהים בקלות ובבטחה.

שמורת טבע חוף האלמוגים
שוניות מפרץ אילת הן שוניות האלמוגים היחידות בארצנו, ובהן אפשר לצפות בעולם של אלמוגים מדהים, דגים צבעוניים ומגוון עצום של בעלי חיים מתחת למים. שמורת הטבע חוף האלמוגים באילת מאפשרת למבקר גישה נוחה לשונית, שירותי חוף חיוניים ובהם: חנות, מקלחות, שירותים, סככות צל, כיסאות חוף ומיטות חוף. שמורה ימית מהיפות בעולם בעלת הגנים הצבעוניים מתחת לפני המים.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות