x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

ההמלצות של צימר: מלונות במרכז הארץ

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

ההמלצות של צימר: מלונות במרכז הארץ

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

תל-אביב היא אחד ממוקדי התיירות הגדולים ביותר בארץ ובשנים האחרונות היא הפכה גם למבוקשת בעולם כולו. אי-אפשר להתעלם מהקסם שלה, שמורכב מחוף ים ארוך, אזורי קניות רבים, מסעדות, פאבים ומועדונים מהטובים ביותר בארץ. כל אחד יכול להתחבר לתל-אביב  ולמצוא בה משהו שתואם לסגנון הבילוי שהוא מחפש. 

לא כולנו גרים קרוב לצלחת וכשאנחנו רוצים לבלות מספר ימים בעיר הגדולה, אנחנו צריכים למצוא מקום טוב ללון בו. ואם אפשר לישון במקום שגם מציע הרבה מעבר למיטה וארוחת בוקר ולהפוך את החופשה לאפילו טובה יותר? מה טוב.  

ריכזנו עבורכם חמישה מלונות במרכז הארץ, בתל אביב, בת ים ורחובות, שאנחנו בטוחים שתרצו לבקר בהם.

מלונות במרכז תל אביב

מלון קראון פלזה סיטי סנטר  נמצא בלב העיר תל אביב, בקרבת קניון עזריאלי ומרכז העסקים והקניות של העיר. מדובר במלון מודרני, המציע חדרים ייחודיים וגישה חופשית למתקני המלון השונים, כמו חדר הכושר, הבריכה המקורה, הסאונה ומתקני הספא. בחדרים תהנו מאינטרנט אלחוטי בחינם, טלוויזית LCD, מכונת קפה וחדר רחצה. לחלק מהחדרים יש גישה לטרקלין האקזקיוטיב, בו וכלנו ליהנות משירות VIP  מהבוקר עד הלילה. במלון מסעדת גורמה הפתוחה  בארוחת הבוקר, הצהריים והערב ומגישה גם יינות ישראלים מובחרים.  

מלון דן תל אביב ממוקם על חוף הים בתל אביב ומכיל 280 חדרי אירוח מעוצבים בסגנון מודרני, שחלקם אף משקיפים לים. בחדרים היוקרתיים יש חדר רחצה גדול, טלוויזיה, מיטה גדולה ומיזוג אוויר. אנחנו חוששים שלא תרצו לצאת מהמלון, בשל פעילויות הפנאי הרבות שהוא מציע לאורחים, כמו חדר כושר, סאונה, בריכה מקורה ואמבט עיסוי. במסעדת המלון תוכלו להזמין מאכלים מודרניים מהמטבח הישראלי. אם בכל זאת תצליחו להיפרד מהמתקנים במלון, תוכלו לצאת לטייל ברחוב הירקון, בו נמצאים בתי קפה, חנויות ומסעדות. 

לא רק בתל אביב: מלונות במרכז הארץ

אם נרחיק מעט מתל אביב, נגיע למלון לאונרדו בוטיק ברחובות, שממוקם ממש בסמוך לפארק המדע. חדרי המלון כוללים טלוויזית LCD עם אינטרנט אלחוטי וריהוט עכשווי. תחנת הרכבת נמצאת במרחק הליכה מהמלון ותל-אביב נמצאת במרחק נסיעה של חצי שעה. במלון מרכז כושר לשימוש האורחים, בית כנסת ומסעדה מצוינת המגישה ארוחות בוקר ,

במרחק נסיעה של 10 דקות מהחוף של תל אביב, נמצא מלון לאונרדו סוויט בת ים. אבל לא תצטרכו להרחיק עד תל אביב, כי ממש מתחת למלון נמצא חוף הים של בת ים. הסוויטות המרווחות של המלון מכילות סלון, מטבחון ומרפסת עם נוף לים. באזורים הציבוריים של המלון תמצאו בריכת שחייה, טרסת שמש עם מקומות ישיבה ומרכז כושר וספא.

אנחנו בטוחים שקשה לכם לבחור אבל אין לנו ספק שבכל מלון שתבחרו בו תחוו חוויה נהדרת שכוללת אוכל טוב, פעילויות פנאי אקסלוסיביות ושלווה אמיתית.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות