x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
מבצע סופ
שזור - מושב
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

3 המלצות לצימרים לחג החנוכה

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

3 המלצות לצימרים לחג החנוכה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

בכל שנה מחדש, פחות או יותר בזמן הפסקת הצהריים הראשונה לאחר החזרה לשגרה מתקופת החגים הממושכת, עולים בנחיריים אדי הטיגון הראשונים, המעידים על חזרתן של הסופגניות ועל בואו של חג החנוכה כמובן. אמנם את הנר הראשון נדליק רק לקראת סוף דצמבר, אבל קחו בחשבון שבכל הקשור להזמנת הצימר לחופשה הקרובה בחנוכה הקרובה שלכם, אין דבר כזה "מוקדם מדי". אז נכון, כולנו חוששים לבדוק את היתרה בחשבון ומכים על חטא בשל כל הקניות וההנאות של תקופת החגים, אבל אם לא תמהרו להזמין מקום בצימר כבר עכשיו, היום, אם לא אתמול, ישנו סיכוי לא רע שתאלצו לבלות את החופשה הבאה שלכם... בבית.

אם אתם מחפשים רעיונות לצימר הבא שלכם, הגעתם למקום הנכון. במאמר שלפניכם נספר לכם על שלושה צימרים הממוקמים בצפון, במרכז ובדרום.

נוף צוקים – אירוח בערבה

ביישוב המופלא "צוקים", בלב לבה של הערבה, ישנו מתחם תיירות מדברי מיוחד במינו, הכולל סך הכול שבע בקתות אירוח מאובזרות וממוזגות, מול הנוף הפסטורלי המורכב מערוצי הנחלים צופר ועשוש. הבקתות מושלמות לחופשה זוגית רומנטית וכן לחופשה משפחתית בחג החנוכה הקרוב. הבקתות מרווחות במיוחד וכוללות כל אחת שני חדרים, כך שחמישה אורחים יכולים ללון בכל אחת מהבקתות בנוחות מרבית. בנוסף, שתיים מהבקתות במתחם, נגישות לציבור הנכים. אורחי הבקתות יוכלו ליהנות מעפיפונים צבעוניים, סירי פויקה בגדלים שונים, אופני הרים ועוד.

ספא הדרים – שונה מכל ספא אחר

במרחק של 20 דקות נסיעה בלבד מתל אביב, תמצאו את "ספא הדרים": ספא בסגנון אירופאי המשלב בין טיפולי ואווירת ספא, לחוויית הצימר הרומנטי. המתחם מתפרש על פני שבעה דונם של ירק וכולל חמש סוויטות לזוגות בלבד. בין עצי הפרי והדקל והמדשאות רחבות הידיים, ישנו עולם ומלואו המורכב מתאורה מלטפת, פינות חמד חבויות, ג'קוזי חיצוני מחומם וכמובן ה"צימר-ספא". בכל צימר במתחם ישנו קמין רומנטי, סאונה פינית אישית, מיטות טיפולים מקצועיות אישיות, מיטת אפיריון מעץ, ג'קוזי ענק ועוד הרבה הפתעות. טובי המטפלים מועסקים במתחם ומתחייבים לעשות לכם חנוכה בלתי נשכח.

אוטופיה בצפון - דלתון

"אוטופיה בצפון" הוא בין מתחמי האירוח המפוארים והיוקרתיים בצפון. המתחם כולל שלוש סוויטות מרווחות ומאובזרות, בריכת שחייה גדולה, מיטות שיזוף, חדר סנוקר וטניס שולחן, ג'קוזי ענק ועוד המון פינוקים. שלוש הסוויטות המרכיבות את המתחם ("פסגת החלומות", "פינה בנוף" ו"פיסת שמיים") מאובזרות בחדר רחצה, מטבח הכולל כיריים, קומקום חשמלי, מיקרוגל ומקרר, LCD המחובר לוויין, מיטה זוגית גדולה ועוד. באוטופיה ניתן לערוך אירועים משפחתיים, לנפוש עם קבוצות חברים ומובן שניתן גם להגיע למקום כדי לחגוג חג חנוכה רומנטי ואינטימי במיוחד.

הסוויטות ממוקמות בסמוך לאינספור אטרקציות צפוניות מענגות ומסעירות, בדגש על סיורים ביקבים, טיולי ג'יפים, רפטינג, טיולי טרקטורונים, מיני גולף, פיינטבול ועוד.
 

צימרים נוספים הפנויים בחנוכה

לרשימה מומלצת של צימרים בצפון

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות