x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים

צימרים מומלצים למשפחות לחופשת פסח 2018

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

צימרים מומלצים למשפחות לחופשת פסח 2018

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

מחפשים צימרים לחופשת פסח הקרובה? מצאנו לכם כמה צימרים משפחתיים מומלצים שיעבירו לכם בכיף כמה ימים של שמש, בריכה ואווירה משפחתית מיוחדת.  

בבקתה המשפחתית של בקתות נוף כנרת בחד נס, יש שלושה חדרי שינה והיא כוללת מטבח מאובזר, טלוויזיה, מצעים ומגבות וג'קוזי זוגי מפנק. האורחים בבקתות נוף רשאים להיכנס בחינם לבריכת היישוב, שנמצאת במרחק של 5 דקות הליכה והם גם נהנים מחצר מושתפת עם פינות ישיבה, ערסלים ופינת מנגל. המסעדה של המקום היא כשרה ומתמחה בפסטות טריות, רביולי ביתי, המבורגר גורמה, קדירות ומרקים. 

צימר מומלץ למשפחות גדולות

במושב גורן, בלב בוסתן פרי, נמצא צימר "בצל הגפן" המכיל מגוון יחידות אירוח, בהן גם וילה המתאימה לאירוח של משפחות גדולות. בווילה יש ארבעה חדרי שינה ובהם מיטה זוגית, סלון עם ספות, מסך 50 אינץ', מחשב ואינטרנט, פלייסטיישן ומערכת קולנוע ביתית. אין סיכוי שלילדים שלכם יהיה משעמם! המטבח מאובזר בכל מה שדרוש ויש גם פינת אוכל גדולה שמספיקה לכולם ומרפסת עם פינות ישיבה, סנוקר וג'קוזי ספא. 

ונילה בקתות עץ במושב אניעם, מציעה אירוח משפחתי של עד 5 נפשות בבקתות עץ מול נוף עוצר נשימה. בונילה תוכלו ליהנות מבריכה פרטית, ג'קוזי גדול ומרווח, סאונה יבשה, מרפסת נוף וחצר פרטית עם מנגל ושולחנות אוכל. בתוך הבקתות יש מטבחון מאובזר בכיריים חשמליות, מיקרוגל, מקרר, כלי בישול וקומקום, טלוויזיה עם חיבור ל-YES, מקלחת ושירותים. ובקיצור, כל מה שמשפחה ישראלית צריכה בשביל חופשה מוצלחת.

צימר על חוף הים

בכפר הנופש דור, שנמצא על חוף דור, יש מספר יחידות אירוח המתאימות למשפחות, החל מאיגלו משפחתי ועד לדירות נופש. האיגלו המשפחתי הוא מבנה עגול שמתאים לזוג ושני ילדים. הקוטג'ים הם מבנים דו קומתיים דמויי קוטג' המתאימים לעד חמישה אנשים, ודירות הנופש הן מבנים דו משפחתיים המתאימות גם הן לעד חמישה אנשים. בכל יחידות האירוח תמצאו מיטה זוגית, מטבחון עם מקרר, כיריים גז, קומקום ומיקרוגל, שירותים ומקלחת, מזגן, טלוויזיה עם חיבור ל-HOT  או ל-YES  (תלוי בסוג היחידה) והכי חשוב, כולן נמצאות במרחק הליכה מהים.

במושב שפר בצפון מסתתרות בקתות אחוזת חנה המעוצבות בסגנון שיקי ועכשווי, לצד סוויטות כפריות מעץ. המציעות חווית אירוח מושלמת למשפחות של עד ארבע נפשות. בכל בקתה וסוויטה יש מיטה זוגית וחדר נוסף נפרד להורים. שירותים ומקלחת, טלוויזיה, ג'קוזי, מטבח מאובזר מכונת אספרסו, פינת אוכל לארוחות משפחתיות ומרפסת מרווחת עם פינות ישיבה נעימות, שבה תוכלו ליהנות מהאוויר המדהים של הגליל.

כל הצימרים המומלצים הללו וצימרים נוספים ופנויים בפסח מוצעים כרגע במחירי הרגע האחרון באתר שלנו. מהרו להזמין צימר לכל המשפחה ותשדרגו לעצמכם את חופשת הפסח הקרובה.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות