x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

סתיו בניו יורק - 5 המלצות לחופשה

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

סתיו בניו יורק - 5 המלצות לחופשה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

להתמכר לסתיו – הטרנד הבא
אם הגעתם לניו יורק בעונת הסתיו, אז חוץ ממזג אוויר קריר ונעים להתרוצצות ברחובות, הצבעים הסתוויים יציצו אליכם מכל פינה. הצטרפו לחוויה שכבר נחשבת לטרנד של ממש בקרב תושבי העיר - חיפוש אחר המקומות הסתווים הצבעוניים ביותר. אז איפה תוכלו לעשות זאת? כדאי להכיר את הפארקים והגינות המומלצים כמו "אלי פונד פארק" (Alley Pond Park), "פארק בלומינגדייל" (Bloomingdale Park), שבו יערכו סיורים קבוצתיים וחינמיים ברחבי הפארק. ובגנים הבוטניים של ניו יורק תוכלו ללכת לאיבוד ב-""Thain Family Forest, היער העתיק ביותר בעיר.

היכנסו לדמות בכנס "קומיק-קון" ניו יורק
אם אתם חובבי קומיקס, הכנס השנתי של "קומיק-קון" הוא התחנה הראשונה שלכם בעיר,
אבל גם אם לא – מדובר באירוע בידור מרכזי המושך אליו יותר מ-150 אלף מבקרים ומעריצים. הכנס המקורי נוסד בסן דייגו ב-1970, ועוסק בתרבות פופולרית מז'אנרים רבים, בהם קומיקס, אנימציה, מדע בדיוני, משחקי וידאו ועוד. בכנס תוכלו ליהנות מדוכנים מושקעים, סדנאות, הרצאות, תחרויות ועוד מגוון של אטרקציות.

מסורת אמריקאית - תהלוכת קולומבוס דיי
ב-12 לאוקטובר נחגג באופן רשמי בארה"ב "יום קולומבוס" Columbus Day)), המסמל את יום השנה להגעתו של כריסטופר קולומבוס, מגלה הארצות, ליבשת אמריקה. אופי החגיגות משתנה ממקום למקום ברחבי ארה"ב, אבל בניו יורק מציינים אותו בתהלוכה ענקית וחגיגית הכוללת תחפושות, ריקודים, אוכל ומוזיקה, ולוקחים בה חלק יותר מ-35 אלף צועדים. אל תפספסו!

תרבות בחינם – מוזיאונים בניו יורק
אולי במשך השנה אנחנו לא צרכנים של אמנות והיסטוריה, אבל כשאנחנו בחופשה הביקור במוזיאון הוא בגדר חובה. ניו יורק מציעה שפע של מוזיאונים מעניינים שהכניסה אליהם חופשית, בהם American Folk Art Museum, הממוקם ברחבת לינקולן ומוצגים בו נכסי אמנות אמריקאית חשובים; המוזיאון 92BLDG , הממוקם בבניין שהיה שייך בעבר לחיל הים האמריקאי בתקופת מלחמת העולם השנייה, ומציג אוסף של חפצים היסטוריים מהבניין המקורי. גם מוזיאון המומה Moma)) מציע כניסה ללא עלות לחלק מהתערוכות המציגות.

קטיף תפוחים אמריקאי
עוד טרנד ניו יורקי המגיע לכבוד הגעת הסתיו, הוא יום טיול מחוץ לעיר המיועד לקטיף תפוחים מסורתי, המבשר באופן רשמי את הגעתה של העונה הקרירה. מסביב לניו-יורק במרחק נסיעה תוכלו לפגוש מטעי תפוחים, שכבר מוכנים לקלוט את המוני המבקרים, הנוהגים לשלב ביום הטיול ביקור ביקב, טעימות יין ועוד. במידה ותצאו לטיול שכזה, רצוי לתאם הגעה מראש עם בעלי המטעים.

אם המזוודה כבר ארוזה ואתם כבר מוכנים לעלות על המטוס, כל מה שנשאר הוא למצוא מלון
וטיסות לניו-יורק במחיר משתלם. חופשה נעימה!

 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק צימר ביו-טיוב צימר בטוויטר צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות