תפריט נגישות
x
הצימרים שלי





מדיניות חוות דעת

חוות דעת וביקורות

חוות הדעת/ביקורות הן נדבך חשוב מאוד לבעלי העסקים כמו גם לגולשים. בעלי העסקים (לפחות רובם) משקיעים מאמץ רב במתן שירות הולם ויהיו מעוניינים מאוד לקבל את הכרת התודה שלכם במילוי חוות הדעת. את הביקורות הם כמון לא כ"כ אוהבים (בלשון המעטה).את חוות הדעת/ביקורת  ניתן להוסיף רק מתוך דף העסק בו התארחתם ולאחר שתאושר תפורסם בדף העסק למעט ביקורות שיטופלו ישירות מול בעלי העסקים.

עבור הגולשים חוות הדעת הן כלי חשוב במערך קבלת ההחלטות ומכאן חשוב שתציינו את הפרטים והנושאים החשובים למתעתדים להתארח במקום.

חשוב לציין: חוות הדעת שלכם כמו גם הביקורות הן הכלי היחיד שלנו (כמו גם של הגולשים)  לדעת על רמת השירות וההתאמה של בתי העסק המגוונים לאוררך כל השנה ומכאן גם החשיבות שאנו מקדישים בטיפול ובפרסום.

חוות דעת/המלצות

* רק מי שהתארח או קיבל שירות מבית העסק רשאי להוסיף חוות דעת.
* בהוספת חוות הדעת יש למלא את כל הפרטים כולל שם, טלפון, תאריך וכמובן  חוות הדעת והציון.
*בעל העסק כמו גם אתר "צימר" רשאים לאשר/לא לאשר/לערוך את חוות הדעת ויפ"י דעתם בלבד(העריכה הינה עריכה     לשונית/דקדוקית בלבד).
* חות הדעת תפורסם רק לאחר אישורו של בעל העסק עם ציון שם הכותב ותאריך
* אנו שומרים על פרטיותכם. אנו מתחייבים שלא לעשות שימוש בפרטים האישיים ובכלל זה גם מול צד שלשי למעט לצרכי חוות הדעת או אם ביקשתכם אזי גם לשיווק חומר פרסומי.
* אימות חוות דעת - אתר "צימר" מבצע בדיקה טלפונית מול הכותבית על מנת לאמת אמינות חוות הדעת.
*כותב חוות הדעת רשאי לבקש להוריד מהפרסום את חוות הדעת שכתב בכל עת בפניה באמצעות המייל לחברה.
* ניתן להתחבר למערכת חוות הדעת ללא הרשמה לאתר, עם הרשמה, באמצעות חשבון גוגל, פייסבוק ועוד.
*לתשומת לב, אנו מדגישים בפני הגולשים באתר שאתר "צימר" מפרסם רק חוות דעת חיוביות/המלצות שנכתבו בידי הגולשים ואשר אינם מייצגים את חוות דעתו של אתר "צימר".
*חוות הדעת מועברת לידיעת בעל העסק הכוללת את כל פרטי הכותב.
 

ומה לגבי ביקורות??
* אכן בעיה שעדיין אנו מתחבטים בה. זו סוגיה מאוד רגישה שעלולה לגרום לנזקים מבלי שנתכוון לכך בצד סייגים משפטיים, אין אנו נותנים ביטוי ציבורי לחוות דעת שליליות/ביקורות.
*יחד עם זאת אנו פועלים באופן דיסקרטי מול בעל העסק בשני מישורים נפרדים:
א. במידה והביקורת היא בנושא תכולת המקום או אי התאמה בין הכתוב למציאות - במקרה זה נדרש בעל העסק לעדכן את הדרוש לאלתר.
ב. במידה והביקורת הינה בנושא מתן שירות - (נושא שאין לנו אפשרות לפקח עליו) בעל העסק מקבל התראה לגבי המשך הנוכחות באתר).
*חוות הדעת מועברת לידיעת בעל העסק כפי שהיא כולל את פרטי הכותב.

שו"ת

* הוספתי חוות דעת אבל לא ראיתי אותה בדף בית העסק. מדוע?
חוות הדעת לא מתווספות און ליין אלא רק לאחר עיון ובקרה דבר שגם לוקח זמן רב. אפשר שעדיין חוות הדעת לא נבדקה ואפשר גם שנפסלה או שאיה ראויה לפרסום.
* התארחנו 4 זוגות וכל זוג שלח חוות דעת מטעמו. מדוע פורסמה רק חוות דעת אחת?
אין טעם! זה רק יוצר תדמית שלילית וחשדנית.
*כתבתי ביקורות אבל לא ראיתי שפורסמה בדף בית העסק?!
אכן, אין אנו מפרסמים ביקורות. ראו פירוט לעיל.
*פרסמתם בעמוד העסק 5 כוכבים אבל לא מגיע לו אפילו כוכב אחד?!
חוות הדעת הינם של הגולשים ועל דעתם בלבד. אתר צימר לא מפרסם ביקורות מטעמו.