x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

צימרים למשפחות דתיות ושומרות מסורת

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

צימרים למשפחות דתיות ושומרות מסורת

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

 צימרים למשפחות שומרות מסורת - חשיבה כלכלית לטווח הארוך
על אף שענף הלינה והאירוח בצפון הארץ ספג מכה קשה בעקבות מלחמת לבנון השנייה בשנת 2006, ניכר כי ההתאוששות הגיעה מהר למדי בזכות ההבנה כי יש לפנות לפלחי שוק עליהם לא חשבו בעבר.
שני פלחי השוק העיקריים הללו, שגם מהווים אחוז גבוה מקהל תיירות הפנים הם נכים ומשפחות שומרות מסורת. פתיחת הדלת לשני הקהלים הללו בהחלט סייעה לשוק תיירות הפנים להתאושש בצורה ניכרת, ובנוסף יצרו גוף מתחרה לבתי המלון שמאחר והם באופן קבוע מותאמים לשומרי מסורת ולנכים הם גם היו הבחירה הראשונית של קהלים אלו.

למעשה, בכדי להפוך צימר למותאם למשפחות שומרות מסורת אין צורך בביצוע שינויים מרחיקי לכת.
ניתן לצייד את הצימר בפלטת שבת חשמלית, במטבחון לדאוג כי יהיו שני כיורים מופרדים למזון בשרי וחלבי ולהפריד גם את הכלים. מעבר לכך, חשוב שצימר כזה יהיה בקרבה לבית כנסת וניתן להוסיף גם רשימת בתי כנסת הקרובים למיקומו של הצימר כמו גם מסעדות כשרות, בתי קפה כשרים ופעילויות מעניינות ואטרקציות לנוחות האורחים. בכדי לכבד את השבת לא מאפשרים לחדרים אחרים באזור להדליק מנגל בשבת וכך האורחים נהנים גם מאירוח כפרי נוח ומפנק וגם אירוח המכבד את שמירת המסורת שלהם.

לסיכום
למעשה, בכדי להפוך צימר למותאם למשפחות שומרות מסורת אין צורך בביצוע שינויים מרחיקי לכת.
משפחות שומרות מסורת רבות גילו את הצימרים לדתיים המיועדים לשומרי מסורת, ויחד עם היתרונות הנוספים שמציעה לינה זו כמו אינטימיות ופרטיות – הפכה לינה זו למבוקשת ביותר ואף מועדפת בקרב שומרי המסורת.

קישורים מומלצים לצימרים ברחבי הארץ : צימרים לדתיים בצפון צימרים לדתיים במרכז צימרים לדתיים בדרום

כניסה לאתר צימרים למשפחות

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות