x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב

איזה ציוד צריך לקחת לחופשה בצימר בצפון?

צוות צימר, עדכון אחרון: 8/1/2024

איזה ציוד צריך לקחת לחופשה בצימר בצפון?

קרדיט לתצלום: unsplash.com©

חופשה בצימר - רשימת ציוד לחופשה - 5 דקות קריאה
 
סגרתם את הצימר המתאים לכם לחופשה וכעת צריך להתארגן עם המזוודה. יש ךנו כבר נסיון באריזת מזוודות מהנסיעות הרבות שלנו לחו"ל בעשור האחרון. אנו יודעים כבר להבדיל וגם את המשמעות בין סוגי הכבודה השונים: מזוודה, טרולי, תיק יד....
יש לנו את הידע והנסיון כיצד לדחוס את המקסימום בנפח המינימלי וכל זאת על מנת שלא לחרוג מהוראות חברות התעופה פן נשלם עליהן קנס.
עם זאת, בחופשה בארץ הסיפור אחר לגמרי. ראשית אין לנו מגבלת לכבודה. יש שיאמרו כל המרבה הרי זה משובח ויש גם שיגידו נהפוך
הוא. אני יוצא עם המינימום האפשרי. יש שוני בין חופשה בבית מלון או בצימר, בין חופשה עירונית לחופשה כפרית, חופשה רומנטית או חופשה משפחתית.
בכתבה זו נתרכז בחופשה כפרית משפחתית בצימרים בצפון הכוללת זוג ו- 4 ילדים בגילאי 5 עד 16 ונמליץ לכם על הדברים שחשוב שתיקחו עימכם לחופשה וכמובן גם אלו שמיותרים לחלוטין.
ברוב המקרים הזמנת  צימר תהיה בת שני לילות, דגש על הזמנות לסוף שבוע, חגים וחופשות בית ספר. גם כך, התיירנים ברוב המקרים מתנים הזמנה של מינימום שני לילות במועדים אלו.
הזמנות ללילה הן בד"כ לאמצע שבוע (ימים שבת/ראשון עד רביעי) אותם מבצעים זוגות וגמלאים שנהנים ממחירים נוחים במיוחד. ראו לדוגמא את מבצע "צימרים בשלייקס" המציע לאזרחים הוותיקרים אירוח במחיר פנטסטי של עד 399 ש"ח לזוג ללילה.
המבצע מותנה בהזמת לאמצע שבוע בימים שלא בעונה.
 
תארזו ביגוד קל ונוח לחופשה בצימצר
תארזו ביגוד קל ונוח לחופשה בצימצר
 
נחזור למשפחה היקרה שיוצאת לחופשה בצימר ונמנה את הדברים והחפצים שכדאי או לא כדאי לקחת איתם לצימר:
 
הלבשה:
היתרון בחופשה הכפרית בצימר הוא החופש בבחירת המלתחה. חשוב שיהיה ביגוד קל ונוח:
כובע -  הקפידו על כובע רחב שולים שיטיל מספיק צל על הפנים והעורף וזה בדגש על מי שמתעתד לטייל בחוץ. להשלמת הסט בראש אפשר להוסיף צעיף או בנדנה. זה אולי יספוג מעט זיעה אבל הוא יותר בכיוון האופנתי.
חולצות-  בקיץ חולצות קצרות ואווריריות, גופיות (עדיף מנדפות זיעה Dry Fit). אפשר גם חולצת שרוולים חמימה ללילות הקרים בקיץ. בחורף ובעונות הסתיו כדאי להצטייד בחולצות ארוכות ומעילים. תשאלו כמה חולצות? לא יותר מ 3-4 .
מכנסיים - בחורף תוכלו להסתפק במכנסים בסגנון ג'ינס. לחופשה שלכם יספיקו 2 זוגות מכנסיים.
גרבים - לפחות שני זוגות לקיץ גרבי דריי-פיט ולחורף גרבי צמר.
הלבשה תחתונה - מינימום 3 זוגות לאדם
נמנמת - אי אפשר בלי פיג'מה קלה לימים החמים וחמימה מפלנל לימים הקרים.
 
חולצות קייציות מנדפות זיעה DRY FIT
חולצות קייציות מנדפות זיעה DRY FIT
 
הנעלה - 
כפכפים - "נעלי אצבע" - דבר ראשון שמכניסים למזוודה הם כפכפים מגומי או "נעלי אצבע" בהסלנג המקומי ותשאלו למה? ובכן, מעולם לא נכנסים למקלחת ציבורית יחפים נקודה! כולנו חווינו את התוצאות של המקלחות הטירונות.
מעבר לכפכפים, אם הם לא משמשים גם כנעלי בית אז במטותא מכם תצרפו גם אותם שלא תתהלכו יחפים בצימר או בחצר.
סנדלים:. סנדלים הם חובה בקיץ.יש סנדלים פשוטים ויש סנדלים אופנתיים הכל מתאים לחופשה בצימר. יח עם זאת אני ממליץ להוסיף או במקום את הסנדלים העשויים מחומרים עמידים למים (בדומה לסנדלי שורש) זאת ובמידה ויש לנו בתכנון טיול רגלי רטוב לעין תינה, יהודיה, הבניאס או כל נחל אחר.
נעלים - בנוגע לנעלים ההמלצה היא חד משמעית  נעלי סניקרס נעלים מסוג זה מעולים לטיולים, בטבע, להתרוצצות בחצר הצימר, וגם לאתרי הבילוי, הברים והמסעדות. אף אחד לא ימנע מכן להגיע עם נעלי עקב או אתם עם נעלי עור אבל בהחלט אין צורך. אם כבר הגעת עם נעלי סניקרס ממותגים אזי חבל שתהרסו אותם במסע הרגלי שלכם על פלגי מים. עדיף שתביאו זוג נוסף לפעילות מסוג זה. אני קורא להן "מעלי טיולים" - נעל מאוד נוחה להליכה ואין כל בכי על כל שריטה או לכלוך מצטבר.      
 
בעדיפות נעלי סניקרס לחופשה בצימר בצפון
בעדיפות נעלי סניקרס לחופשה בצימר בצפון
 
מגבות ומצעים - ברוב המקרים המקום מספק מגבות ומצעים. טיבם תלוי ברמת הצימר שבחרתם. יחד עם זאת חשוב שתדעו שאין החלפת מצעים ומגבות בצימר. מה שקיבלתם זה מה שישרת אתכם לכל החופשה. אני לא מכיר בית שמחליפים בו מגבות ומצעים מידי יום אבל אם אצלכם כן אז תדאגו שיהיה לכם בתא המטען סט מצעים ומגבות. בצימרים המשודרגים המצויידים עם ג'קוזי או ג'קוזי-ספא מאובזרים גם בחלוקי רחצה וכפכפי ספא. אני שומע מאורחים רבים שהם מקפידים להביא איתם מגבת פנים דווקא.
 
מוצרי טיפוח - טואלטיקה - יש בצימרים מוצרי טיפוח שונים ומפירמות שונות. יש שעושים בהם שימוש ויש שמבקשים להקפיד על מוצרים שהם משתמשים בהם בחיי היום יום. ואם אצלכם זה כך אז הקפידו להביא בתיק הרחצה: שמפו, סבון, קרם פנים וקרם לחות, בשמים , ציוד לתגלחת, כלי איפור, מגבונים, קרם הגנה, מסרק/מברשת
מייבש שיער (פן) - אם אין בצימר אזי צרפו למזוודה.
 
אריזת מזוודות לחופשה בצימר
אריזת מזוודות לחופשה בצימר
 
תרופות - קחו איתכם את כל מה שצריך (על פי המלצת הרופא המשפחתי) והוסיפו סט תרופות ליום נוסף במקרה ויחול עיכוב כלשהו. בנוסף כדאי לקחת עימכם (בעיקר לילדים) מד חום, משכך כאבים, סירופ להורדת חום, משחה לכוויות במידה ונחשפתם יתר על המידה לשמש, אלוורה, דוחה יתושים, אלכוג'ל לחיטוי.
תיק עזרה ראשונה - חובה! תיק כללי כמו שמוכרים בחניות הפארם מספיק. יש בו את כל אמצעי החירום כולל ח"ע (חוסם עורקים).
 
כסף מזומן - אם אתם בצימר לא תדרשו להתעסק עם מזומנים. אבל אם אתם יוצאים למרחבי הטבע דאגו גם לכמה מעות בארנק הגם שיש לכם כרטיסי אשראי ואפליקציות בטלפון. במרחב הכפרי לא תמצאו בכל פינה כספומט.
קופונים - הצטיידו בקופונים וכרטיס מועדון המקנים לכם הנחות או כניסה חינם כמו הכרטיס של החברה להגנת הטבע, חבר, מפעל הפיס, "קופון פלוס" של אתר צימר.
 
רכב - הנסיעה לצימר ברוב המקרים ארוכה. בשלב זה או אחר תידרשו לתדלק את הרכב ודאו שאתם מכירים את מיקום תחנות הדלק על ציר נסיעתכם. ואם ברכב חשמלי עסקינן על אחת כמה וכמה, ודאו היכן נקודות טעינה לרכב חשמלי. ד.א. לאחרונה בעלי הצימרים הכירו בצורך זה והתקינו במתחם נקודת טעינה. 
 
סדקית - משקפי שמש ומשקפי קריאה, עדשות מגע כלי תפירה, מספרים, נייר טואלט (יש בצימר אבל מי יודע באיזו איכות?), מוצרי היגיינה אישיים (תחבושות, תחתונים, טמפונים) מקלוני אוזניים, משחת שיניים, מברשת שיניים, שקית אטומה לשמירת חפצים (אם חשתם על טבילה או שייט קייקים), פנקס ועט.
 
חשמל ואלקטרוניקה - בכל צימר יש טלוויזיה בין אם מחוברת לכבלים או ללווין. יחד עם זאת לא מעט מאיתנו ובעיקר הילדים יטמינו את ראשם במסך הטלפון ואם זה כך אזי עדיף שבצימר יהיה אינטרנט אלחוטי ועדיף מהיר ובחינם. בררו זאת קודם להזמנה.
ואם בטלפונים עסקינן אזי דאגו למטענים שתישאו עימכם מחוץ לצימר, כבלים לטעינת הטלפונים בצימר ואוזסניות למי שמתמש בהן..
 
ארוחת בוקר בצימרים בצפון
ארוחת בוקר בצימרים בצפון
 
אוכל - ברוב הצימרים יש פינת שתיה חמה כלומר קומקומט, מספר כוסות, סוכר, תה, קפה וחלב. לא תמיד זה הכוס תה שלכם ואם כך הביאו עימכם את הקפה והתה שלכם כך גם לגבי החלב אם אתם צורכים סוג מסוים. 
אם בארוחות בוקר עסקינן אז בררו קודם אם מוגשת בצימרה ארוחת הבוקר. אם לא תוכלו אחת מן השתיים לצאת לאחד מהמסעדות הרבות באזור(בד"כ בתחנות דלק) או להכין בעצמכם. תוכלו לעשות זאת עם מצרכים וכלים שתביאו מהבית או לקנות באחת מהקניוניות באזור הצימר.
מנגל - הצימרים מצוידים בציוד מתאים לצלייה על המנגל אך הם אינם מספקים את הבשרים והגחלים אותם עליכם להביא עימכם או לרכוש בקניוניות הסמוכות לכם.
 
לסיכום
אם נקפיד נכונה על ההכנות ליציאה לחופשה נמנע מאי נעימויות של חוסרים כאלו או אחרים שיפגמו לנו בחופשה. אין אכזבה גדולה מזו שפותחים את תיק המנגל ומסתבר שאין פחמים או באמצע המקלחת מסתבר שאין שמפו. ברשימה זו ניסינו לכלול את הדברים שכדאי שנקפיד לארוז אותם בטרם נצא לחופשה בצימר בצפון. ואם שכחנו משהו אז כן, בסיום החופשה, ובטרם יציאתכם מהצימר, שלחו לבעל הצימר חוות דעת. תוכלו לבצע זאת און ליין בדף האינטרנט שלו באתר "צימר". זה מאוד חשוב לו ולעסק שלו.
 
חופשה נעימה
 
נכתב בידי צוות אתר "צימר" - אתר הצימרים הראשון בישראל www.zimmer.co.il 
 
#צימרים #צימריםבצפון #חופשהבצימר #ציודלחופשהבצימר
 
 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות