x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

אירוח יוקרתי במרחב הכפרי - צימרים יוקרתיים ווילות יוקרתיות ומלונות בוטיק

צוות צימר, עדכון אחרון: 8/12/2023

אירוח יוקרתי במרחב הכפרי - צימרים יוקרתיים ווילות יוקרתיות ומלונות בוטיק

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

May 18 2023  ©Natiweb

חופשה בארץ היא תמיד בילוי משובח – אירוח במלונות בוטיק וצימרים יוקרתיים בגליל משדרג את התענוג עוד יותר, ובורא חוויה שהיא התממשות כל החלומות.

מלונות הבוטיק הם מלונות קטנים יחסית ואינטימיים להפליא, שצצו מתוך הביקוש ההולך וגובר לאיכות של ממש: יחס אישי לכל אורח, מבנים שזכו לתכנון אדריכלי מרתק, חדרים מהודרים, עיצוב מלא השראה, מתחמי ספא משובבי נפש וגוף, יצירות אמנות מובחרות, סביבה מטופחת וארוחות מושקעות מעשה ידיהם של מיטב השפים. כל הטוּב המופלא הזה ממתין לכם גם בצימרים יוקרתיים, שבהם רמת הפרטיות גבוהה אף יותר, וכל אורח זוכה לפינוקים מקיר לקיר. הוסיפו לכך אווירה כפרית פסטוראלית, והרי לכם האופציה האידיאלית לחגיגת אירועים משמחים כגון יום הולדת, ירח דבש, מסיבת הפתעה ליקירי לבנו ועוד.

מלונות בוטיק באוירה כפרית

את מלונות הבוטיק תמצאו בין פרדסי תפוזים וקלמנטינות, מול הנוף הקסום של ראש הנקרה, בלב עין כרם הציורית, במבנה צפתי שעוצב כאחוזה צרפתית כפרית, במרכז העניינים של תל-אביב, בווילה מלכותית בעמק האלה, אל מול העיר העתיקה בירושלים, על שפת מכתש רמון – ובנקודות חן רבות אחרות לאורכה ולרוחבה של ישראל. גם הצימרים היוקרתיים נהנים מאתרים ייחודיים: מערות החצובות בסלע על גבעה בחבל לכיש, בנקודת תצפית אופטימאלית אל הכינרת, על גדת נחל כזיב, בלב חורשת אורנים רומנטית או בוסתן פרי ציורי, על צוק גמלא מלא ההוד, ועוד.  

לכל מלון בוטיק אופי מובחן משלו. באחד תמצאו סלון מעוצב בסגנון לואי ה-16, בשני בריכה הידרופונית מדהימה, שלישי הוא גם אחוזת בריאות, מלון נוסף מציע הרצאות מעשירות במגוון תחומים ובאחר שוכנת אח בוערת לימי חורף סוערים ומכושפים. הצימרים היוקרתיים עומדים בסטנדרד העיצובי הגבוה של מלונות הבוטיק, ובמקרים מסוימים אף מתעלים עליו עם מבנים אקולוגיים עגולים בעלי כיפה מרהיבה, בריכות זרמים, ג'קוזי ספא בחיק הטבע ובריכת שחייה פרטית.

צימר WHITE וויט במגדל שמס רמת הגולן
צימר וויט WHITE מתחם אירוח יוקרתי במגדל שמס - רמת הגולן

 

 

צימרים יוקרתיים

את כלל מלונות הבוטיק והצימרים היוקרתיים מאחדים תשומת הלב המוקפדת לכל פרט ופרט, ושפע הפינוקים לחובבי החיים הטובים: החל בנרות וקטורת שבוזקים רומנטיקה על החופשה, דרך מכונות אספרסו יוקרתיות וכלה במערכות קולנוע ביתי מקצועיות ומיטות ענק מפנקות עטופות במצעי איכות.

הוסיפו לכל הטוב הזה אווירה בלתי שגרתית, שלווה אמיתית השורה על האורחים, וארוחות גורמה ייחודיות  או ארוחות שף– והנה לכם חופשה מושלמת וחוויה שאוצרת בתוכה רגעי אושר יקרים מפז.

האם הצימר היוקרתי שווה את המחיר?
שאלה טובה. השאלה את מי שואלים. זה שמטמונו בכיסו אזי זה לחם חוקו (בדרך כלל) והוא רגיל למנעמי החיים בין אם מדובר בחופשה מפנקת בצימר יוקרתי או בית מלון דה לוקס בדיוק כמו סוג הלבוש, המסעדות ושאר העניינים החומריים. אם נדבר על האדם מהישוב הרי שחופשה בצימר יוקרתי הוא אירוע חגיגי במיוחד.
במקרה דנן העדפה תהיה לבלות בצימר היוקרתי או המלון המפומפם לרגל ימי הולדת, יובל או ימי נישאין בהם אנו מרשים לכיס להיפתח יותר ואין זה תימה אם העלות ללילה תגיע ל 1500 ש"ח לזוג ללילה או 10,000 ש"ח לסוויטה או וילה כפרית מפוארת.
באתר צימרים לפי מחיר www.zimmerprice.co.il ניתן לצפות במחירי הצימרים בכל רחבי הארץ ובככל זה גם מחירם של הצימרים היוקרתיים כמו ביקתפוז וקלמנטינה בכפר לימן, לוין נוף מרהיב באמירים, ארמון מואד בעין אל אסד, וילה סהרה בדלית אל כרמל ועוד.

צימר לוין נוף מרהיב - מתחם אירוטח יוקרתי באמירים
צימר לוין נוף מרהיב - מתחם אירוטח יוקרתי באמירים

אירוח יוקרתי בכפר הדרוזי
בשנה האחרונה חלה תפנית באירוח בכפר הדרוזי. יותר ויותר עסקים משדרגים את מתחמי האירוח באופן משמעותי. זה כולל אבזור חדש ומעוצב, מתקנים נוספים לשימוש האורחים כמו בריכות שחיה, ג'קוזי ספא, מוצרי טואלטיקה מחברות ידועות ועוד פינוקים דגש על שירותי ההסעדה עם נגיעות של המטבח הדרוזי העממי. השדרו גורר אחרין כמובן גם את המחיר. צימרים שגבו עד כה כ 500-600 ש"ח לזוג ללילה לא יסתפקו בפחות מ 1200 ש"ח לזוג ללילה. ראו לדוגמה את מתחם האירוח  צימר WHITE במגדל שאמס או וילה ארמון מוראד בעין אלאסד לדוגמה. לחצו כאן לצפיה ברשימת הצימרים בכפרים הדרוזים.

הזמנת צימרים ישירות מול התיירנים בטלפון, ווטסאפ או במייל וללא עמלות. מזמינים עכשיו ומשלמים בצימר.
לא מסתדרים? אין לכם זמן? שלחו בקשה לקבלת הצעת מחיר, מלאו את הפרטים ובעלי הצימרים העונים לדרישתכם יחזרו אליכם עם פרטים נוספים והצעת מחיר.

חופשה נעימה

וילה סהרה בדלית אל כרמל - וילה יוקרתית בכפר הדרוזי




 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות