x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
צימר טוב באהבה
תל תאומים

המלצות לחופשה ביבנאל

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

המלצות לחופשה ביבנאל

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

החגים בפתח, ואתם מתכננים חופשה בצפון הארץ? אנחנו כאן כדי להמליץ לכם על חופשה בצימרים ביבנאל.


מיקומה של יבנאל בגליל התחתון, בין הכנרת לכפר תבור, וקרבתה לכנרת (כ-7 ק"מ בלבד) הפכו אותה ליעד מבוקש למטיילים. בכתבה הבאה תמצאו המלצות לטיולים ושמורות טבע באזור יבנאל, אטרקציות וכמובן צימרים ביבנאל.


יבנאל היא במושבה שקטה, יפה ופסטורלית, בעלת צביון חקלאי, המתאימה לכל מי שמחפש חופשה רגועה בסגנון כפרי מצד אחד, עם קירבה לאטרקציות רבות ולטיולים קצרים באזור הגליל והכנרת מצד שני.


מה מומלץ לעשות ביבנאל והסביבה?


טיול בשמורת הטבע נחל יבנאל

בסמוך לכנרת ולירדנית נמצאה נחל יבנאל, שלאורכו חורשת אקליפטוסים גדולה. לאורך הנחל נובעים  שני מעיינות שמספקים לו מים לאורך כל השנה – עין כוש ועין פטל. תוכלו לטייל במסלול המעגלי, או פשוט לבלות באחת מהנקודות המוצלות ולתת לילדים להשתכשך במים.


שמורת הטבע המג'רסה

הביקור בשמורה מומלץ בכל ימות השנה – בקיץ תוכלו ללכת במסלול הליכה במים, ובחורף במסלול היבש, ליהנות מהנוף היפה שבדרך. אם אתם מחפשים מסלול אתגרי יותר תוכלו לנסות את המסלול בנחל הזאכי, שמתפתל לאורך נחל יהודייה.


טיולי טרקטורונים

מחפשים פעילות אקסטרימית יותר? אנו ממליצים לכם על טוסקנה חוויות שטח – מתחם לטיולים ברכבי שטח מסוג RZR. הטיולים מתאימים לקבוצות קטנות, עם אפשרות לטיולים פרטיים לזוגות ולמשפחות.  אם תרצו להתרחק מעט, תוכלו לבלות ברייזר סטאר חד נס, המציעים מסלול המכונה "הסוואנה של הכנרת"- מסלול ריינג'רים של כשעה וחצי לנקודה בה נשפך הירדן לכנרת, נסיעה לנחל הזאכי, נחל דליות ושמורת המג'רסה.


פעילות העשרה ל הילדים

מי ומו - משק קרמר  במושבה יבנאל מציע פעילות חווייתית למשפחות ולקבוצות.

מדובר במשק חקלאי ובו סיור רפת רובוטית, מרכז הזנה וכמו כן פינת חי וליטוף. במקום נערכות סדנאות לקבוצות והחצר מתאימה גם לעריכת אירועים לקבוצות.

כאמור, יבנאל הפכה כבר מזמן למושבה תיירותית שמכילה מספר רב של צימרים, שינעימו עבורכם את השהייה באזור. 


להלן מספר המלצות לצימרים ביבנאל – המתאימים למשפחות, לזוגות ולציבור הדתי.

פנינת סמדר

בפנינת סמדר תמצאו 2 סוויטות יוקרתיות ורומנטיות, המתאימות לזוגות ולמשפחות. הסוויטות כוללות גם ג'קוזי מפנק, בריכת שחייה הפעילה בקיץ, מדשאה מטופחת ובה מערכת ישיבה יוקרתית, תאורת לילה ומנגל. תוכלו ליהנות גם משלל עיסויים וארוחות עד פתח הסוויטה.

אביגיל אירוח כפרי

מתחם מתחם אביגיל אירוח כפרי משתרע על שטח עצום של 5 דונם ביבנאל, ובו 5 צימרים המתאימים לזוגות ולמשפחות, כולל וילה גדולה המתאימה לאירוח של 12 איש. עם זאת, מדובר במקום רגוע ושקט, שחל בו איסור מוחלט על השמעת מוזיקה רועשת. מתאים גם לזוגות, לקבוצות ולציבור שומר המסורת.

נופש בוטיק דתי יבנאל

מתחם צימרים ובו 5 סוויטות המתאים לקבוצות ולמשפחות גדולות מהציבור הדתי-חרדי, המחפשות אירוח כפרי ושליו באווירה נעימה. המקום מתאים לאירוח של עד 70 אורחים. בחצר המתחם בריכת שחייה ענקית מחוממת ומוצנעת, המשותפת לכל המתחם בשעות נפרדות וסגורה בשבת, טרמפולינה, בריכה לילדים, פינת מנגל, משחקים לילדים, שולחן פינג פונג, שולחן כדורגל ו כדורסל. בקרבה למקום נמצא גם בית כנסת.

הצימר החדש

צימר מרווח ומפנק, הכולל גם מטבחון מאובזר, ג'קוזי גדול, טלוויזיה עם כבלים, חצר מטופחת ופינת מנגל. מתאים לזוגות המחפשים שקט ופרטיות, למשפחות (עד 2 ילדים) ולציבור הדתי. תוכלו גם להזמין ארוחת בוקר עשירה ומפנקת.

 פנינת המורג

מתחם צימרים ובו 2 יחידות המתאימות לאירוח זוגות ומשפחות. היחידות שוכנות בקומה העליונה ולכל יחידה יציאה למרפסת גדולה הצופה אל הנוף. המתחם כולל גם בריכה הפעילה בעונה. במרפסת שולחן גדול, כסאות וספות, פינת מנגל ותאורה לילית.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות