x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

הצימרים המושלמים לקיץ

צוות צימר, עדכון אחרון: 12/10/2022

הצימרים המושלמים לקיץ

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

נתחיל משמש אסוציאציות – אבטיח, בריכה, מזגן, קרם הגנה, מזגן... רעיונות, מישהו?
כן, זיהיתם נכון - זהו הקיץ שעוזר להשכיח דברים פחות נעימים שקורים מסביבנו. במיוחד השנה, עונת הקיץ כמעט מחייבת אותנו לארוז תיק ולנסוע לנופש בצימר בצפון. ואנחנו מצידנו מרגישים מחויבים לעזור לכם להבין לאן בדיוק כדאי לנסוע ואיפה להתארח.
  
  
זית חלב ודבש – אירוח במושב חזון

חולמים על סרט נעורים קיצי ורומנטי? קיבלתם: בקתות עץ נפלאות עם הנופים המרהיבים של הר מירון מבעד לחלון וגם בחוץ, מהבריכה המוקפת פינות ישיבה נפלאות לצד הנוף הפסטורלי. בנוסף, פינוקים דוגמת יין, ארוחת בוקר עשירה, אופציה לטיפולי גוף והרבה הרבה שקט ושלווה.
  

מול היער – אירוח בבית לחם הגלילית


קיץ הוא גם זמן להאט ולהירגע, ואחד המקומות הנהדרים לעשות את זה הוא צימר מול היער. כמעט כמו מתוך ציור, המבנה העטוף צמחייה מרגיעה וביתית מזמין אתכם לחוויה מגוונת של ג'קוזי, פינות ישיבה מוצלות ונינוחות, טלוויזיה זמינה וכמובן פינת קפה עשירה שמתכתבת טוב עם נוף שמורת האלונים המרהיב, שמחכה לכם בסבלנות במרפסת.  
  
  
צימר 8200 – אירוח בזיכרון יעקב

בלב המדרחוב התוסס של זיכרון יעקב, המשלב גלידה וטיולים רגליים בחנויות בוטיק ייחודיות עם סצנת חיי הלילה והברים המקומיים, נמצא צימר שמשלים את התמונה לחוויה קיצית עם אופי של ממש.
 
בצימר 8200 המעוצב והביתי תוכלו להנות מכל מה שיש לרצועת החוף היפה להציע, ובתוספת תוכלו גם לסדר לעצמכם מגוון חוויות דוגמת עיסויים מקצועיים, ארוחות בוקר עשירות ואף ארוחת צהריים נפלאה במסעדת נחמן BBQ & grill הכשרה, בצמוד לצימר.
 
 
נוף האגם – אירוח בכרכום
 
במושב כרכום המתוק על סף הכנרת נמצאות דירות נופש מאובזרות, ומחוץ להן הקסם רק מתגבר - עם שביל המוליך, בין עצי הפרי, לתצפית מרהיבה אל הכנרת ורמת הגולן,
ארוחת בוקר כפרית, ברביקיו ופינות ישיבה עם עצי פרי, מוצלות וטובלות בבוסתן שיציפו לכם את העיניים בירוק לא נגמר. במושב כרכום עצמו תוכלו למצוא השלמות נהדרות לנופש הקיצי שלכם: טיולי ג`יפים, טיולי אופניים, מתקני משחקים לילדים, צרכניה לשירותכם וכניסה חופשית לבריכת השחייה בעונת הרחצה.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות