x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

חדרי בריחה מומלצים בארץ

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

חדרי בריחה מומלצים בארץ

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אביב הגיע, עונת החופשות מתקרבת. בין אם יוצאים לחופשות (קצרות) בצימרים בארץ או לחופשות (ממושכות) בחו"ל – מחפשים חוויות ייחודיות. ומכיון שאי אפשר כל הזמן לטייל בחוץ, ולא כולם בנויים לחוויות של טיולי אקסטרים, באו חדרי הבריחה עם שלל אפשרויות מגניבות של פעילויות לכל גיל, להפעלת המוח, המחשבה היצירתית והמקוריות.

בישראל קיימים כיום קרוב ל - 400 חדרי בריחה שונים בכל האזורים. הם מציעים מגוון אדיר של סיפורי אתגרים ואפשר למצוא פעילות לכל גיל (החל מגיל 6).

חדרי הבריחה המיוחדים ביותר בישראל

בריחה מהשבי הסורי – חדר בריחה בקיבוץ מרחביה. אתם, סוכני המוסד, נשלחתם לסוריה (השנה היא 1973 - טרום מלחמת יום כיפור) ליצור קשר עם מרגל ולקבל ממנו את תוכנית התקיפה של סוריה נגד ישראל. כמו בכל סרט טוב העניינים מסתבכים ואתם מוצאים עצמכם בכלא הסורי. יש לכם שעה לברוח מהכלא ולהשלים את המשימה.

הטיטאניק – באילת, בבנימינה ובתל אביב. אתם נוסעים סמויים באוניה טיטאניק בהפלגתה הראשונה (והאחרונה כזכור). אבל צוות האוניה תפס אתכם וסגר אתכם בחדר המכונות. בדיוק עכשיו פגעה האוניה בקרחון ענק והיא מתחילה לטבוע. יש לכם שעה לצאת מהחדר על מנת להספיק להגיע לסירות ההצלה לפני שיהיה מאוחר מדי.

הגראנד קרליבך הוטל – בתל אביב. זהו אינו חדר בריחה רגיל; הוא מגדיר את עצמו כחוויה "אימרסיבית", כלומר חוויה רגשית שאופפת אתכם. עיקר הסיפור הוא שאתם נמצאים במלון, בשנות ה - 20 של המאה הקודמת, ופוגשים דמויות מוזרות - דיירים ואנשי צוות - אשר יוצרות עלילות מורכבות שיכולות לקחת אתכם למקומות מוזרים מאד. בניגוד לחדרי בריחה אחרים, את הסוף אתם קובעים על ידי הבחירות וההתנהגות שלכם.

צחוק הגורל – בחיפה. אם נראה שעל פניו חדרי הבריחה עלולים להיות מפחידים, מאתגרים, כאלו שיש לקחת את המשימה ברצינות, הרי שחדר בריחה זה מנסה להיות שונה. הנושא הוא קומי, מצחיק ומשעשע. מנהלי האתר לא רוצים לספר הרבה על האתגרים; הם רק מציינים שמה שתוכלו לבדוק תוך כדי המשימות זה האם אתם צוחקים על הגורל, ותוך כדי כך גם מגלים אותו. מי לא רוצה לדעת את גורלו?.

בריחה מבית הספר – בראשון לציון. חדר בריחה זה מיועד לילדים בגיל 6-12 והם לא חייבים ליווי של מבוגרים. אורך הפעילות הוא כ - 45 דקות, על מנת שהילדים יוכלו להכיל אותו. הנושא הוא עוד יום כל כך מעייף ומשעמם בבית הספר, עד שנרדמתם; כשהתעוררתם כולם הלכו אתם לבד ובית הספר נעול מה עושים? איך בורחים?

עליסה בארץ הפלאות – החדר בתל אביב; העלילה בארץ הפלאות. אי אפשר לעשות חדרי בריחה בלי הסיפור הזה שהוא התגלמות חדר הבריחה הקלאסי. עולמה של עליסה בו הכל הפוך. אז איך אפשר למצוא את הדרך בעולם הקסום הזה?.

החיפוש אחר חדר הבריחה שמאתגר אתכם זוהי משימה מאתגרת לא פחות מהבריחה עצמה, פשוט בשל המבחר העצום של חדרי בריחה. כל אחד יכול למצוא משהו שמעניין אותו.

היזהרו מהתמכרות!

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות