x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

3 צימרים עם נוף עוצר נשימה

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

3 צימרים עם נוף עוצר נשימה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

לפעמים הלינה בצימר היא רק תירוץ להגיע למקומות יפים ומרוחקים ולהכיר נופים מיוחדים שלא יוצא לנו לראות ביום-יום. בכל אחד משלושת הצימרים שנציג לפניכם הנוף ממלא תפקיד חשוב מאד, כך שאם אתם רוצים לשטוף את העיניים, כדאי לכם לבקר באחד מהם וליהנות על הדרך גם מבקתות נוחות ומפנקות ומשירות מצוין.
 
צימר עם נוף להרי ירושלים

מתחם הצימרים הראשון שנרצה שתכירו נקרא "צימר בירושלים באהבה" והוא נמצא בסמוך להדסה עין כרם. הצימרים מתאימים במיוחד לזוגות שמעוניינים בחופשה באווירה רומנטית ושלווה. סביב הצימרים יש מדשאה ירוקה, צמחיה מטופחת, פינות ישיבה ופינת מנגל. בחדרי האירוח תמצאו כל מה שדרוש לחופשה זוגית מהנה – מיטה זוגית עם מצעים רכים ומפנקים, טלוויזיה עם כבלים, מטבחון, מיזוג אוויר וחדר רחצה מטופח במיוחד. האורחים גם מקבלים פינוקים כמו בירות, יין ושוקולד משובח. אבל כל זה מתגמד ליד הדבר החשוב ביותר שהצימר מציע ושבשבילו תרצו לצאת לחופשה: הנוף! המתחם פונה לנוף ציורי באווירה פסטורלית.
 
צימר עם נוף לים

"שירת הים" באשקלון הוא מלון דירות המציע דירות נופש בנות 2-3 חדרים. ניתן להגיע בזוגות או בקבוצות קטנות. כל הדירות כוללות מיזוג אוויר, חדר שינה מרווח, סלון, מגבות, חדר רחצה ושירותים ומטבחון מאובזר, בסטנדרטים של בית מלון. בבניין יש מעלית שבת והוא נמצא בקרבת בתי כנסת, מסעדות, בתי קפה ועוד. בבוקר כשתסיטו את הוילון ותביטו החוצה, הנוף שיחכה לכם הוא לא אחר מאשר נוף לים התיכון. ובינינו, זה בדיוק מה שאתם צריכים כדי להפוך את החופשה שלכם מנחמדה למדהימה.  
 
צימר עם נוף גלילי

אי-אפשר לדבר על נוף בלי להזכיר את מושב אמירים וב"און בר קייט" מציעים חוויה הרבה מעבר לנוף היפה. כל הבקתות מאובזרות וממוזגות וניתן להגיע כזוג או עם ילדים. חלק מהבקתות אף מונגשות לנכים. הצימרים נמצאים בגובה של 600 מטר מעל פני הים והחצר שלהם בנויה על מצוק משופע. היא מכילה פינות ישיבה נוחות, סוכת גפנים ופינות משחקים לילדים. הנוף הנשקף מהצימרים הוא הגליל, אגם הכנרת ורמת הגולן. מה שהופך את השהות באון בר קייט למושלמת, היא העובדה שלא חייבים לצאת לגינה כדי ליהנות מהנוף ושאפשר להשקיף מבעד לחלון, הצמוד לג'קוזי בתוך הבקתה.
 
אז אם אתם יכולים לישון בצימר שגם עונה על כל הדרישות שלכם וגם נותן לכם הזדמנות לגור ליום אחד בתוך גלויה, לא תקפצו על ההזדמנות?

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות