x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
צימר טוב באהבה
תל תאומים
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

5 צימרים יוקרתיים למביני עניין

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

5 צימרים יוקרתיים למביני עניין

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

העומס במטלות היום-יום והשגרה המעיקה שואבים מאתנו אנרגיות רבות, לכן לא מפתיע שרבים חולמים על חופשה מושלמת שבה יוכלו לנוח ולהירגע. כיום הסטנדרטים בצימרים הם גבוהים מאוד וקיים מבחר רחב של צימרים יוקרתיים ויפהפיים המביאים עמם ניחוח של חו"ל, ונמצאים בישראל במרחק נסיעה.

בכתבה זו ריכזנו עבורכם רשימה של חמישה צימרים יוקרתיים מאזור הצפון שיספקו לכם את החופשה המרגיעה שאתם מפנטזים עליה:

1. בקתות חוויה בירוק

הצימר בקתות חוויה בירוק ממוקם בלב פרדס במושב בית הלל ומשקיף אל עבר נוף עוצר נשימה של הרי הגליל העליון ורמת הגולן. שלוש בקתות העץ מתאימות לאירוח מפואר ומפנק, בעיקר לזוגות אבל ישנה אופציה לאירוח של ילדים במפלס העליון. להשלמת החוויה ניתן להזמין עיסויים מפנקים אל תוך הצימר. בנוסף ניתן ליהנות משלל אטרקציות באזור: טיול בנחל חצבאני הנמצא במרחק הליכה, רחצה בבריכה שבמושב, קטיף עצמאי בשדות ברמת הגולן וכן מבחר מסלולי טיול, טיולי ג'יפים, טרקטרונים וסוסים.

2. מול הנוף

הצימר מול הנוף שוכן ביישוב רמות שבגולן והוא כולל חמש בקתות עץ מרווחות ומפנקות במיוחד. הצימרים כוללים מטבח מאובזר, מיטה זוגית מפנקת וסלון מרווח. אורחי הצימר יוכלו ליהנות ממדשאות ירוקות, מתחם מקורה של משחקייה, בריכת שחייה, ג'קוזי פרטי ובנוסף ארוחת בוקר עשירה עד לפתח הצימר ועוד כיבוד כמו יין ופירות במתנה מבעלי הצימר.

3. הבית של הליוס


הבית של הליוס הוא מתחם קסום של ארבע וילות מפוארות הנמצא ביישוב חד נס שברמת הגולן. מתחם הווילות כולל גינות מטופחות, בריכת שחייה מפנקת וגם ג'קוזי פרטי לכל וילה. באזור חד נס מגוון אטרקציות המתאימות לכל גיל: טיולי סוסים, טיולי ג'יפים, מסלולי הליכה רבים, יקבים ופינות חי.

4. בקתות עם שחר

ביישוב שפר בגליל העליון, בסביבה פסטורלית ושלווה, נמצא מתחם הצימרים בקתות עם שחר. הבקתות מאובזרות בספא מפנק, בריכות רחבות, סאונה יבשה, הוט-טאב ועוד פינוקים בהם טלוויזיה עם מסך של 55 אינץ מערכת קולנוע ביתית, מטבחון מאובזר, ארוחת בוקר מפנקת במיוחד ועוד. הנוף הפסטורלי והאווירה השקטה של המקום מותירים תחושת רוגע ושלווה. 

5. אחוזת כינורות

בקתות העץ הרומנטיות של הצימר אחוזת כינורות נמצאות בטבריה ומשקיפות אל הנופים עוצרי הנשימה של הכנרת. הבקתות מאובזרות במיטה זוגית מפנקת במיוחד, ג'קוזי רחב המואר באור נרות, מרפסת פרטית רחבה הצופה אל הנוף, בריכת שחייה פרטית, סאונה יבשה, ג'קוזי פרטי ועוד הרבה פינוקים שיבטיחו לכם חופשה זוגית מהנה במיוחד.

 

צימרים יוקרתיים לא חייבים לעלות ביוקר. ניתן למצוא בצפון מבחר של צימרים ברמה גבוהה ובמחירים הוגנים. כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את האזור המועדף עליכם, לבחור את אחד הצימרים היוקרתיים במקום וליהנות מחופשה יוקרתית, מושלמת ומלאה בחוויות.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות