x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

10 דברים שחשוב לארוז לחופשה בצימר בצפון

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

10 דברים שחשוב לארוז לחופשה בצימר בצפון

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

באופן עקרוני, כמו שאומר המשפט הידוע, כל עוד יש לכם מספיק כסף בארנק, אתם לא באמת צריכים לארוז מזוודה כשאתם יוצאים לטייל. יחד עם זאת, הדברים הופכים למעט יותר מורכבים כשיוצאים לחופשה בצימרים בצפון ואין יותר מדי זמן כדי לקנות דברים שנשכחו מאחור. האמת היא, שגם לא תמיד יש אפשרות לעשות זאת, במיוחד כשמדובר בחופשה שמתקיימת בסוף השבוע או בחג כזה או אחר. אם כך, ללא הקדמות מיותרות, קבלו את עשרת הדברים שחשוב לארוז לחופשה בצימר בצפון.

תרופות

הכוונה היא לא רק לתרופות הניטלות באופן כרוני, אלא גם לתרופות שתמיד חשוב שיהיו בהישג יד, בעיקר במהלך חופשה בצימר. חשוב במיוחד לזכור לארוז קרם אלוורה להרגעת עקיצות, כדורים נגד כאב ראש ועוד. אף פעם אל תסמכו על כך שבקיבוץ שבו תלונו, ימכרו תרופות בכלבו...

תיק עזרה ראשונה

אם בתרופות עסקינן, טוב תעשו אם תארזו לחופשה בצימר גם תיק עזרה ראשונה. הקפידו במיוחד לארוז פלסטרים איכותיים, תחבושות אלסטיות, בדי גאזה, פולידין לחיטוי פצעים ועוד.

תכשירים נוספים

מומלץ לארוז לחופשה גם תכשירים נוספים כמו מגבונים לחים, תכשיר נגד יתושים, ג'ל אלכוהול לחיטוי ידיים, קרם להגנה מהשמש ועוד.  

בגדי ים

גם אם עבורכם חופשה בצימר בצפון משמעותה שקט מוחלט, ג'קוזי ואולי איזו מסעדה טובה ותו לא, עדיין אתם לא יכולים לדעת אם פתאום יתחשק לכם גם לקפוץ לבריכת המשושים או לבריכה של הקיבוץ. לפיכך מומלץ תמיד לזכור לארוז בגדי ים לפני שיוצאים מהבית.

ספר שתמיד רציתם לקרוא

קחו בחשבון שייתכן שתצליחו למצוא זמן פנוי שכולו שלכם, אם למשל בן הזוג ימשיך לישון בבוקר או אם במקרה לא תצליחו להירדם מרוב התרגשות ושמחה. זה הזמן שלכם לצלול לעלילה של ספר שכבר הרבה זמן ניסיתם להגיע אליו ללא הצלחה.

פינוקים לדרך

השתדלו שלא להגיע לצפון כשאתם רעבים וחסרי סבלנות. תחת זאת הקפידו להצטייד במספיק נשנושים קלילים וטעימים, כדי להתחיל את החופשה רגועים ועם בטן לא מקרקרת.

מפות שבילים

מפות שבילים יסייעו למטיילים שביניכם להתמצא במסלולים הרבים והמפותלים ברחבי הצפון. רוב הסיכויים שישנו מישהו שאתם מכירים המחזיק ברוב או אפילו בכל המפות, שישמח להשאיל לכם בכיף מפה או שתיים לכבוד החופשה.

מצעים ו/או כרית

אם אתם לא מסוגלים להירדם בלי הכרית שלכם או פשוט מכורים למגע של המצעים שלכם, אל לכם להתעצל – הואיל וככול הנראה תגיעו לצפון ברכב הפרטי או השכור, ארזו את המצעים האהובים וקחו עמכם את הכרית האהובה בהתאם לצורך. מדובר בטיפ שישדרג לכם את החופשה באופן משמעותי ביותר. 

גבינות משובחות ויין טוב ששמרתם לאירוע מיוחד

שתהיה לכם חופשה מושלמת וכל מילה נוספת, מיותרת.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות