x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

מה עושים בל``ג בעומר?

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

מה עושים בל``ג בעומר?

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

כל ילד יודע – ל"ג בעומר זה החג שזוכה בתואר "הכיפי ביותר", ומדוע?
  
בזכות החוויה של איסוף הקרשים יחד, ההמתנה ליום המיוחל, הבנייה של המדורה בשטח בצורה שתהפוך אותה למרשימה ביותר באיזור, וכמובן הבילוי הלילי המשותף עם החברים והמשפחה.
 
אין ספק – ל"ג בעומר הוא חג הילדים והנוער, והשנה הוא יחול ב-7 במאי.
 
איך חוגגים את ל"ג בעומר 2015 ברחבי הארץ?
  

אירועי ל"ג בעומר חלים במספר מוקדים בארץ, מצפון ועד דרום, ומתאימים כבילוי לכל המשפחה.
 
החברה להגנת הטבע מציעה 2 טיולים לכבוד החג: הראשון, ב-2 במאי, לחורבת בורגין במסע אחרי שמעון בר כוכבא, מנהיג המרד נגד הרומאים. ביום ל"ג בעומר עצמו, תוכלו לצאת להילולה בטבע בטיול באיזור נחל שופט, ולקחת חלק בתהלוכת לפידים בוערים. את הטיול תסיימו בקומזיץ הכולל מדורה, וכמובן, תפוחי אדמה לוהטים.
 
גם בירושלים לא פוסחים על ציון המועד החשוב. ביום החג אתם מוזמנים לבקר בקבר שמעון הצדיק, ליהנות מהילולה מפוארת ולקחת חלק בטקס החלאק'ה (גזירת השיער הראשונה של ילדים בני שלוש), ממש כמו במירון (ראה בהמשך). לאחר מכן, בשעות אחר הצהריים תמשיכו לתהלוכת הילדים הכוללת הפנינג ענק לכל המשפחה.
 
אבל ההילולה המפוארת והידועה ביותר היא בקבר הרשב"י במירון, לשם מגיעים אלפי אנשים מכל הארץ כדי לציין את החג. האירוע יימשך לאורך כל סוף השבוע וכולל ריקודים, שירים, תפילות וטקסי חלאק'ה. החגיגה במירון בהחלט נחשבת לאירוע המרכזי השנתי של ל"ג בעומר.
 
אם חשקה נפשכם בבילוי שיימשך לאורך כל סוף השבוע, במירון או בכל מקום אחר, נצלו את ההזדמנות והזמינו צימר מפנק לכל המשפחה. אתם מוזמנים להציץ ברשימה הצימרים בצפון או צימרים בדרום שיהפכו את החג לחגיגה של ממש!

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות