x
המועדפים שלי



צימרים לזוגות – איך כדאי לבחור צימר רומנטי לזוג

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

צימרים לזוגות – איך כדאי לבחור צימר רומנטי לזוג

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

צימרים לזוגות – איך כדאי לבחור צימר רומנטי לזוג

אז החלטתם לצאת לחופשה מפנקת, רק שניכם. היעד לא חשוב: בין אם אתם חובבי הירק והמים של צפון הארץ או השקט והמרחבים של המדבר בדרום, יציאה לחופשה רומנטית וקצרה בצימר היא פינוק שיכול לעשות רק טוב. זו הזדמנות לבלות כמה ימים שקטים יחד הרחק מטרדות היומיום, ולהנות מתנאים מפנקים ומדאגה לכל הפרטים הקטנים: ארוחת בוקר מפנקת, מיטה זוגית איכותית, נוף טבעי יפיפה וכמובן האפשרות לבחור בכל יום אם להתבטל בחדר, או לצאת יחד למסלולים אתגריים ורומנטיים ולהנות משוטטות וטיול בטבע.

 בזמן בחירת צימרים לזוגות כדאי להתעכב על כמה קריטריונים מיוחדים שלרוב חשובים יותר לנופשים: פרטיות, שקט, נוף, תנאי אירוח ומתקנים, וכמובן אטרקציות או מסלולי טיול המתאימים לגיל הזוג ולהעדפה.

לפני הזמנת הצימר כדאי לשים לב לכמה כללים פשוטים, ולהביא אותם בחשבון, כדי לבחור את הצימר המושלם, המפנק והמתאים ביותר להעדפותיכם.

המלצות - בררו מראש את כל הפרטים על הצימר אליו אתם מתכוונים ללכת, ואם יש לכם המלצה אישית חמה, נצלו אותה. חברים תמיד ישמחו לחלוק חווייה חיובית שחוו במקום מסויים, וכדאי לנצל את זה. ההמלצות חשובות כדי לוודא שתגיעו לחופשה רומנטתי במקום שמתאים לכם בדיוק.

תמונות – היום כמובן ניתן להתרשם ממראה הצימר גם לפני הביקור, ולהבין איזה סוג אווירה ומתקנים מצפים לכם בביקור עצמו. ישנם סגנונות אירוח מגוונים המשתנים בין ההיצע הגדול של צימרים רומנטיים, ותוכלו לבחור בין אווירה חמימה ומסורתית, לסגנון מודרני ומאובזר, וכמובן להנות ממגוון צימרים ייחודיים כמו צימר יפני או צימר בסגנון אמנותי. אל תוותרו על עיון בתמונות ובחירה של צימר המתאים והמועדף עליכם ביותר, מכל הבחינות.

השוואת מחירים – נוח ומומלץ כמובן להשוות מחירים בין מקומות שונים, ולבחור את המחיר המתאים ביותר. גם זמן האירוח משפיע על המחיר. לפני החגים ובעונות "חמות" אחרות, מקומות רבים מציעים דילים כדאיים, ואפשר לברר על עסקה משתלמת במיוחד לקראת זמנים אלה.

החלטה מראש על החופשה הרצויה – לפני בחירת מקום האירוח קחו רגע כדי לדמיין לעצמכם את החופשה, ולהחליט מה חשוב לכם ביותר: בילוי זמן שקט ונעים בצימר מבודד, או קרבה למקומות בילוי רומנטיים אליהם תוכלו לצאת? האם אתם רוצים לצאת למסלול טיול אתגרי או רק להנות מנוף מרהיב ממרפסת מקום האירוח? השקט של המדבר או הירק העשיר בצפון? אם תענו על שאלות אלה מראש, תוכלו לבחור בקלות את הצימר הרומנטי המתאים לכם ביותר מבין ההצע המגוון של הצימרים לזוגות ברחבי הארץ, ולהנות מחופשה זוגית מושלמת.

זהו, עכשיו רק נשאר להתחיל לדפדף, לבחור את המקום, ולצאת לדרך.

 

מחפשים המלצות לצימרים רומנטיים?

באתר צימר תוכלו למצוא מגוון צימרים לזוגות, בהם:

ארומנטיקה - בקתות בניחוח גלילי


צימר בוטיק - חלומות פז


אהבה בבקתה של פעם - לזוגות

White - סוויטות מפנקות מול החרמון
 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות