x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

מדריך צימר ליום העצמאות 2015

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

מדריך צימר ליום העצמאות 2015

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

יום העצמאות ה-67 של מדינת ישראל הצעירה הוא יום חג לאומי שמוציא את כולם מהבתים, כדי לחגוג במסיבות כחול-לבן את עצמאותה של ישראל. ערב יום העצמאות לרוב כולל קרנבל מקומי של מופעים, דוכני אוכל וצעצועים, וכמובן מופע הזיקוקים המסורתי שנחגג בכל עיר ועיר.
בתום הערב החגיגי, קמים לבוקר של חופש ושמש נעימה ויוצאים עם הצידניות לפארקים ושמורות הטבע וצולים את ארוחת הצהריים על המנגל, יחד עם המשפחה המורחבת. חגיגה ישראלית במיטבה!

אז איך תדעו מהם האתרים הכי מומלצים לבילוי, ואיפה הכי כיף להקים מנגל? בשביל זה אנחנו פה. הכנו עבורכם רשימה של כל מה שצריך לדעת לקראת יום העצמאות 2015.

אתרים לאומיים

כמה ימים לפני יום העצמאות, כבר שומעים ברדיו את ההזמנה השנתית לביקור במוזיאון חיל האוויר בחצרים, ואכן זוהי אטרקציה נהדרת לילדים ולהורים. מי שכבר היה ומחפש שינוי מרענן, יכול לקפוץ למוזיאון הרצל שבירושלים כדי להכיר לעומק את האדם שחזה את המדינה, או לאתר שחזור הקרב ביד מרדכי, שם תלמדו על הקרב החשוב של מלחמת העצמאות. לא נשכח כמובן את הצריף האותנטי של בן גוריון ואשתו בשדה בוקר, מקום שתמיד נחמד לשוב ולבקר בו כדי לקבל הצצה על החיים בשנים הראשונות להקמת המדינה.
ישנם עשרות אתרים לאומיים ברחבי הארץ ששופעים היסטוריה ונוסטלגיה, שהילדים יהנו לבקר בהם, ולקבל באותה הזדמנות ערך חינוכי וכיפי.

מסלולים לכל המשפחה

יום העצמאות הוא בהחלט לא רק מנגל וזיקוקים, אלא גם הזדמנות לצאת לטבע בתקופה נפלאה של תחילת האביב. ישנם אינספור מסלולים נהדרים לתקופה זו של השנה, כמו טיול למבצר אנטיפטרוס ומעיינות הירקון שנמצאים ממש במרכז הארץ, או עמק איילון באיזור לטרון שבו תמצאו אטרקציות רבות כמו פארק קנדה, מיני ישראל והמבצר הצלבני שנמצא ממש מעל מנזר השתקנים.
אם תרצו להצפין ולעשות מסלול רגלי נחמד, הגיעו לשביל יונתן בהר כמון, שם תהנו מנופיו הנהדרים של הגליל התחתון.

מקומות מומלצים לפיקניק

ועכשיו הגענו לחלק המעניין של הטיול, ארוחת הצהריים והפיקניק המסורתי של יום העצמאות. אז איפה הכי כדאי לפרוש שמיכה ולהתחיל לנפנף?
באיזור הצפון, יער עופר מהווה נקודת תצפית נהדרת מהר הכרמל לכיוון הים. יש בו ספסלי פיקניק, מצפורים ופינות מבודדות שיתאימו הן למשפחות עם ילדים והן לפיקניק זוגי ורומנטי על ההר.
יער צרעה באיזור ירושלים גם הוא מגנט למשפחות המגיעות לטייל, והוא כולל פסלים מרשימים ותצפיות מרהיבות. בנוסף, עומדים לשירותכם פינות מנגל וספספלים כך שהשהות היא נוחה ומהנה.
מקומות טובים נוספים הם פארק הירקון בתל אביב, יער סנסנה ותל צפית.

אחרי ששיננתם את המדריך שלנו ליום העצמאות 2015, אתם מוזמנים לבחור צימר למשפחות או צימר רומנטי שישלים את יום הכיף ויעניק לכם את הרוגע שאתם זקוקים לו לאחר החגיגות.

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות