x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

חופשה במלון בוטיק יוקרתי ואינטימי

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

חופשה במלון בוטיק יוקרתי ואינטימי

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

מתי הייתה הפעם האחרונה שפינקתם את עצמכם? (ולא, חטיף השוקולד שגמרתם לפני שעה לא נחשב...)

לכו קצת אחורה בזמן – מתי הרשיתם לעצמכם באמת להירגע, לנוח, לשכוח מכל הדאגות והצרות? התשובה היא: ממש מזמן. הגיע הזמן לעשות פסק זמן מהכל! פינוק עם הילדים, בלי הילדים, לבד, עם החבר או החברה הכי טובים – בדיוק מה שהנפש שלכם צריכה.

יש כל מיני סוגים של פינוקים; זה יכול להיות מערב רומנטי בבית ועד טיסה ספונטנית לחו"ל. אופציה משודרגת, שאולי יותר נמצאת בתקציב השנתי: טיול משפחתי, וקינוח במלון בוטיק אינטימי ומגניב. רק צריך להחליט.

עכשיו השאלה היא – היכן? יש כל כך הרבה מקומות, וכל כך הרבה אופציות. אופציה ראשונה היא מלון בוטיק בצפון, לרוב בחודשים אוקטובר-נובמבר צפון הארץ מתחיל ללבלב ולהוריק שוב. מה רע? לנשום אוויר צלול, מזג אוויר נפלא ואנשים טובים. להתנתק קצת מכל הרעש היומיומי שאנחנו רגילים אליו.

אם הצפון פחות מדבר אליכם, אפשר תמיד להדרים. תדמיינו את התמונה הבאה: בוקר, רוח קרירה מנשבת. אתם אחרי הליכה ממושכת – כבשתם את הר סדום (כמה זמן לא עשיתם ספורט?!) השרירים קצת כואבים, טיפה קשה להסדיר את הנשימה... אבל אתם לוקחים שלוק של מים, וכל הכאבים הקטנים נעלמים כשאתם רואים את הנוף: מתחתיכם דיונות חול והרים אדומים, פרושים למרחקים, עומדים איתנים, שמיים כחולים-כחולים ועננים עצלים מפוזרים פה ושם. ויותר מהכל: אתם שומעים את הצליל של השקט המוחלט. אין צרצור טלפונים מציק, אין את הצעקות והריבים מהבית, אין את הזמזום המעיק של הבוס מהעבודה. רק שקט.

ואחר כך, אחרי הטיול הנפלא (שאתם מרגישים שאחריו הורדתם כמה קילוגרמים. כמה טיפסתם!) אתם מגיעים למלון בוטיק; זה משהו שאף פעם לא ראיתם כמותו. מקום קטן ומרהיב; חדרים אינטימיים, אולי אפילו בריכה מסוגננת, צוות אירוח נעים ואדיב. ובסוף היום גם להיכנס לאמבטיה חמה ומפנקת שתרגיע את כל השרירים ותשכיח את אחרון הכאבים... (יש אפילו מלון בוטיק יפני בשביל החוויה!)

אז עכשיו כל מה שצריך זה לארוז את מברשת השיניים, פיג'מה, מעיל (יהיה קריר בלילה!), את האדם שאנחנו הכי רוצים להיות איתו, להיכנס לעמוד מלונות בוטיק באתר צימר – להזמין חופשה חלומית, ויאללה לזמן פינוק ב-FULL MODE!
 
אל תפסיקו לחפש אותנו - 'צימר' גם ברשתות החברתיות

צימר בפייסבוק | צימר ביוטיוב | צימר בגוגל פלוס | צימר בטוויטר

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות