x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
מבצע סופ
שזור - מושב

מה ההבדל בין צימרים יוקרתיים לצימרים סטנדרטים?

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

מה ההבדל בין צימרים יוקרתיים לצימרים סטנדרטים?

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

 

נופש בצימר יוקרתי – חופשה מפנקת שטרם הכרתם

אין זה סוד ששוק הצימרים התחרותי הולך ומתפתח בארץ ללא הרף. הלינה בצימר מאפשרת אלטרנטיבה תיירותית למלון ומציעה חווית אירוח אישית ומפנקת יותר. בשנים האחרונות התפתחה קטגוריה חדשה בישראל – "צימרים יוקרתיים". צימרים אלו בדרך כלל יקרים יותר ומציעים חווית אירוח מעט שונה. אז מה מציעה חווית האירוח בצימר יוקרתי אתם שואלים? יצאנו לבדוק.

ערכנו סקר בין כמה מבעלי הצימרים היוקרתיים שמופיעים אצלנו באתר. רבים מהם התייחסו לערך המוסף ולחוויית האירוח שהם מציעים. כך למשל, משיחה עם דליה בעלת צימרים קולומבריום, צימרים יוקרתיים במערות בית גוברין, צימרים יוקרתיים נבדלים בכל חווית האירוח, החל מהמיקום, העיצוב, הפינוקים, רמת הגימור והאבזור, היחס של הצוות והשירותים שמוענקים לאורחים. כך למשל בצימרים קולומבריום תוכלו להתארח במערה המצוידת בכל הפינוקים כולל בריכה פרטית בבור המים של המערה.

דוגמה נוספת לייחודיות של צימרים יוקרתיים היא צימר בין גליל וים שבחד נס. הצימר מעוצב על פי נושא – שחור לבן ומוקפד עד לפרטים הקטנים ביותר. גם כאן תיהנו ממתקנים כמו ג'קוזי ושירות אישי בסטנדרטים גבוהים.
בצימרים כיפת השמיים שבגבעת יואב, תמצאו בקתות עץ בעיצוב ייחודי, בריכת שחיה פרטית וג'קוזי זוגי ענק. גם כאן המארחים ישמחו להנעים את זמנכם ומציעים שלל פינוקים. החל ממלחי אמבט ועד למערכת שמע מפנקת.

מיקום ונוף

צימרים יוקרתיים רבים ממוקמים בנקודות לא שגרתיות כמו מערות ייחודיות, מבודדים בלב מטע או פרדס, צופים אל הים ועוד. לנוף ישנה חשיבות גבוהה עבור הנופש הישראלי וצימר יוקרתי לא יוכל להיות מוגדר ככזה ללא נוף או מיקום מיוחד.

רמת גימור ומתקנים

בעוד במרבית הצימרים מוצעת מיטה סטנדרטית, שירותים ומקלחת, טלוויזיה, פינת קפה ומיזוג אוויר הצימרים היוקרתיים מתהדרים בסטנדרט אחר לגמרי. כך למשל כוללים הצימרים אמבט ג'קוזי זוגי ענק, בריכה פרטית, מיטות ענקיות מפנקות, מכונות קפה יוקרתיות, סאונה, מרכז ספא, מערכת קולנוע ביתית, עיצובים ייחודים ועוד כיד דמיונם הפורה של בעלי הצימר. צימרים יוקרתיים יהיו בד"כ מעוצבים על ידי בעל מקצוע ויציעו חוויה אסתטית ייחודית שתותיר אתכם פעורי פה.

שלל פינוקים

אין ספק שבעידן בו כמעט בכל צימר יש ג'קוזי פינוקים היא מילת המפתח. בקבוקי יין, שתייה קלה וכיבוד חופשי הכלולים במחיר, ארוחות בוקר מפוארות, מגבות מפנקות, חלוקים רכים, סבונים אורגניים, מלחי אמבט ומצעים יוקרתיים הם רק חלק משלל הפינוקים בהם פגשנו בבדיקה שערכנו.

שירות אישי יותר

בעולם הנופש היוקרתי המשפט "זאת זכות לתת שירות" הינו חלק מהמנטרה. כך למשל בעלי צימרים רבים מאפשרים הגשה של ארוחת בוקר בכל שעה בה תחפצו בחדרכם, במרפסת או בבריכה. בנוסף מוענקים שירותי קונסיירז' אישיים. בעלי הצימר ישמחו לתאם עבורכם כל שירות שתחפצו בו. החל מארוחת שף פרטי, טיפולי ספא מפנקים שיוענקו בחדר או בספא של המתחם, טיולי סוסים/ טרקטורונים/ ג'יפים וכלה בטיסה בכדור פורח או אפילו במסוק. כמו גם הפתעות ופינוקים שאתם רוצים שיחכו לכם בצימר. כך למשל אם אתם מתכננים להציע נישואין בצימר, חוגגים יומולדת או יום נישואין בעלי הצימר ישמחו להיענות לבקשותיכם המיוחדות כדי לאפשר לכם שהיה בלתי נשכחת.

לסיכום, בכל הקשור לצימרים יוקרתיים אין דבר כזה שאין דבר כזה. שימת הלב לפרטים הקטנים מורגשת, הסטנדרט הוא מהגבוהים ביותר, חוויית האירוח אישית והדגש הוא על הערך המוסף היוצר חופשה בלתי נשכחת. בין אם אתם חוגגים ירח דבש או יום נישואין, יום הולדת או מסיבת רווקים וגם אם סתם בא לכם להתפנק אין ספק שהתמורה עבור כספכם מובטחת.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות