x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

אירוח בצימרים עם חיות מחמד

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

אירוח בצימרים עם חיות מחמד

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אירוח בצימרים עם חיות מחמד

החופשה הרומנטית או המשפחתית של רבים עלולה להיות לוקה בחסר, או ממש בלתי ניתנת להפקה, בשל העובדה שלרוב נהוג לאסור על הבאתן של חיות מחמד למתחמי הלינה הכפרית. הסוגיה מהווה בעיה מאוד רצינית בעבור מי שכרוך אחר החיה שאיתו, או מי שאין לו פתרון לטיפול בחיית המחמד למשך תקופת הנופש המתוכננת. לא כל בעל צימר  מוכן לקבל את האורחים עם חיית המחמד שלהם ומוטב, כמובן, לברר את הנושא מראש ולא להגיע "בהפתעה" עם הכלב. לעיתים הסיבה לסירוב לארח את חיית המחמד שלכם נובע מהחשש לעימותים בין הכלבים המקומיים לכלבכם. סיבה נוספת היא דאגתם של המארחים מהלכלוך והמהומה שעלולות חיות המחמד להותיר אחריהן. בעלי חיות המחמד מכירים את החיה האהובה שלהם, ויודעים אם אופייה מאפשר לה לשהות במקום חדש וזר מבלי לחולל בו אנדרלמוסיה, אבל לא תמיד תספיק עדות המתארחים כדי לשכנע את בעל הצימר הסרבן.

הבשורה היא שחופשה בצימרים עם חיות המחמד איננה חלום, והיא בהחלט ניתנת ליישום וביצוע. בעלי צימרים מסוימים כבר הבחינו בצורך העז של בעלי חיות מחמד להגיע לחופשתם עם החיה האהובה עליהם. כדי לאתר צימרים המאפשרים חופשה עם חיות המחמד (וגם כדי לזהות כאלו מתוך מטרה להתרחק מהם, לרגישים לחיות מחמד או למחפשים מתקני נופש סטנדרטיים יותר) יש לערוך חיפוש אחר צימרים המגדירים עצמם כ"אוהבי חיות" או "צימרים מקבלים חיות מחמד". אלו יקבלו בברכה את הכלבים, החתולים, החמוסים, או אפילו השרקנים שלכם, מתוך ההבנה שיש נופשים שפשוט לא מסוגלים, נפשית או טכנית, להיפרד מיקירי לבם ההולכים על ארבע, וכי יש מי שהנופש שלהם לא יהיה מושלם בלעדי חברותיהם החיות.

 יחד עם זאת, ועם כל הרצון הטוב של בעלי הצימרים אוהבי החיות על  המתארח חלה החובה  לידע את בעל הצימר על סוג וכמות חיות המחמד ולקבל את אישורו לכך בטרם ביצוע ההזמנה!

במהלך ההתארגנות להגעה לנופש בצימרים בצפון עם חיית המחמד יש לוודא עם בעלי הצימר מהם כללי ההתנהגות הנדרשים בתוך המבנה ובסביבת המתחם. יתכן שיוקצה לחיה שלכם מקום מסוים שבו תישן או תשהה, או שיותר להלינה בחדר ששכרתם. מובן שעליכם להביא איתכם מזון לחיה שלכם, לדאוג לנקות אחריה, ולשמור שתתנהג בהתאם ולא תפריע את מנוחת השכנים, כך תבטיחו בילוי מהנה ובטוח לכם, לחיית המחמד ולכל השאר.

את רשימת הצימרים  שישמחו לארח אתכם עם חיית המחמד  תוכלו למצוא באתר "צימר"  בסיווג המתאים או באתר הייחודי לנושא זה  "צימרים עם חיות מחמד בכתובת   www.zimmer.co.il/zimmerpapy .

 

תגיות:צימרים לחיות מחמד בצפון, צימרים לחיות מחמד במרכז, צימרים לחיות מחמד בגרום, צימרים עם כלב,צימר עם חתול,צימר עם חיות,צימרים מקבלים בעלי חיים, חופשה עם חיות מחמד.

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות