x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

תפתיע את בת הזוג שלך בחופשה רומנטית בצימר בט

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

תפתיע את בת הזוג שלך בחופשה רומנטית בצימר בט

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

הנה עוד מעט מגיע היום הזה בשנה שהקניונים מתמלאים בדובונים לבנים ולבבות אדומים, והזוגות הרומנטיים והקיטשיים (וגם אלה שפחות) מעלים רעיונות לחגיגות מתוקות של אהבה.
אין ספק שהרעיון שתמיד מנצח הוא חופשה רומנטית בצימר לזוגות היושב אל מול נוף עוצר נשימה, שיגרום לכם להרגיש הכי מיוחדים והכי ביחד שאפשר.

אז תלו את השלא "נא לא להפריע" על ידית הדלת, כי מהצימר הזה לא תרצו לצאת כל סוף השבוע.

1.      "דובדבן בגולן" – חד נס
2 סוויטות לזוגות בלבד מחכות לכם בדובדבן בגולן. מעוצבות ומאובזרות בכל מה שזוגות אוהבים צריכים: מיטת אפיריון נועזת, ג'קוזי מפנק, בר אלכוהול עשיר ואיכותי וכמובן מרפסת גדולה עם פינת ישיבה הפונה אל הנוף הקסום שממול. זה כל מה שצריך כדי לחגוג אהבה!

 

2.      "פסגות החן" – פוריה נוה עובד
מעל הכנרת עומדת להן 2 בקתות עץ מפוארות ומאובזרות ברמה הגבוהה ביותר.
עם נוף להר תבור, תהנו מג'קוזי ענק, חדר שינה במראה כפרי וחם, פינוקים במגוון טיפולי גוף וגם ארוחת בוקר מפנקת בתיאום מראש. חובבי האטרקציות יוכלו לבלות בקייקים בנהר הירדן, בטיולי ג'יפים וברכיבה על סוסים בקרבת מקום.

 

3.      "חלומות לבנים" – כלנית
לא פחות מ-12 סוויטות לזוגות בלבד בעיצוב לבן נקי ורומנטי עומדות לרשותכם במושב כלנית. לשמע ציוץ הציפורים, תהנו ממיטה זוגית מפנקת, ג'קוזי בכל חדר, אינטרנט אלחוטי, ושלל פינוקים. כמובן שתוכלו להשתכשך בבריכה גדולה עם ספא מפנק, גינה עם ערסלים ופינת ברביקיו. מומלץ בחום לאירוח רגוע.

 

4.      "ניר לאוהבים" – לבנים

מול כנרת, הר ארבל והגולן תתארחו ב-4 בקתות קסומות מרוהטות עץ טבעי בעבודת יד. באירוח מפנק לאור נרות תהנו משהייה בג'קוזי ענק, מיטת אפיריון, מטבחון מאובזר ופינות ישיבה לצד בריכה גדולה בחצר. ניתן ואף מומלץ להזמין ארוחת בוקר וטיפולי גוף.

 

5.      "קולומבריום" – שקף
צימר שונה מכל מה שהכרתם עד כה. בנוי כמערות ספא יוקרתיות חצובות בסלע ומעניק תחושה נהדרת של חזרה בזמן- הבטחה לחוויה שלעולם לא תשכחו.
במתחם עושים שימוש במוצרים אורגניים בלבד, נהנים ממטעמים של שף איכותי, וטיפולי ספא על פי בקשה. חופשה מיוחדת לזוג אמיץ במיוחד!

עם צימרים כל כך מיוחדים לט"ו באב, בטוח שתוסיפו מעט פלפל לזוגיות שיקפיץ את הלהבה לגבהים חדשים. מהרו לשמור לעצמכם מקום וצאו לחופשה קצת אחרת ביום הכי רומנטי בשנה.
 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות