x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
צימר טוב באהבה
תל תאומים

5 דברים שלא ידעתם על וילות בצפון

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

5 דברים שלא ידעתם על וילות בצפון

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

1.      חופשה שמתאימה לכל המשפחה – כבר לא צריך לדאוג מזה שיהיה צפוף ולא יהיה מקום לכולם... הוילות גדולות ומרווחות ובעלות כמה חדרים! יש איזורים משותפים לכולם, כמו איזור שולחן האוכל ומטבחון – ושאר החדרים גדולים ונוחים. חופשה זו אפילו מתאימה לחגיגה משפחתית, כמו יומולדת של סבתא או סבתא... יש מקום לכולם, וכולם יכולים להנות מחופשה משפחתית מהנה.

 

2.      אוכל מעולה שמוכן במקום – מי לא אוהב לקום בבוקר לריח של קפה משובח ומאפה טרי? ישנן וילות, כמו וילה שקט בזכרון יעקב, שמתעוררים לארוחות homemade כייפיות ומיוחדות. לא צריך לדאוג מהטריות, ובעיקר לא צריך לדאוג להביא מראש אוכל – הכל נמצא, הכל כלול. מה עוד צריך?!

 

3.      אפשר להביא חיות מחמד – נכון שלילדים הכי קשה להיפרד מחומי הכלב ושיקה הכלבה לכמה ימים? אז... כבר לא צריך להיפרד! ישנן וילות שניתן ואף רצוי להביא אליהן את הכלב. עכשיו גם הוא לא יישאר לבד, לא צריך לדאוג שיאכילו אותו ולא צריך להוציא עוד כסף על פנסיון כלבים. באמת כל המשפחה יכולה להנות!

 

4.      בריכה מטורפת וג'קוזי מפנק – מה זה חופש בלי וילה עם בריכה? בכל הפנטזיות שלנו על חופשות תמיד כלולה שם איזו בריכה כחולה, צלולה, ענקית, ובעיקר – פרטית. מכיוון שרק המשפחה נמצאת בוילה – רק המשפחה נכנסת לבריכה! אין כמו לקפוץ לתוך הבריכה על הבוקר עם הילדים, אחרי ארוחת הצהריים להיכנס עוד פעם, וכמובן פעם נוספת בערב... שלא נדבר על הג'קוזי המבעבע והחם שנכנסים אליו לטבילה ארוכה ומרגיעה בערב, אולי לקצת זמן רומנטי, רק ההורים...

 

5.      הפיתרון המושלם למסיבת רווקות – נמאס לכן ממסיבות רווקות בפאבים יקרים מדי בתל אביב? רוצות לעשות מסיבה מושלמת ואינטימית שהחברה הכי טובה שלכם תזכור לכל החיים? וילה למסיבת רווקות יכולה לספק בדיוק את החוויה המרגשת הזו! רק החברות הכי טובות, במקום הכי יפה בארץ, כמה ימים של זמן איכות משובח וכמה לילות של מסיבות משוגעות – רק הבנות!

לא משנה אם אתם מחפשים את המקום המושלם ליום ההולדת ה-80 של סבתא, מחפשים קצת זמן איכות משפחתי או לערוך את מסיבת הרווקות מהאגדות – וילה בצפון זה המקום!

 

הישארו מחוברים אלינו גם ברשתות החברתיות - חפשו 'צימר' ברשתות החברתיות

צימר בפייסבוק | צימר ביוטיוב | צימר בגוגל פלוס | צימר בטוויטר

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות