x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

שייט קיאקים ורפטינג בירדן

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

שייט קיאקים ורפטינג בירדן

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אחת משכיות החמדה המרכזיות הממתינות למטיילים בצפון הארץ הוא נהר הירדן, על נופו הייחודי והיפהפה, ועל מורשתו ההיסטורית, התרבותית והדתית. הדרך האטרקטיבית ביותר ליהנות מהנהר המרשים – ומיובליו, הלא הם החצבני, הבניאס והדן – היא שייט קיאקים: חוויה המשלבת זרימה מוחלטת עם הטבע, פעילות גופנית מעוררת וגיבוש משפחתי או חברתי. 

אתרים להשכרת קיאקים – סירות צרות בעלות יכולת תמרון גבוהה המונעות בעזרת משוטים, שמקורן בעמים האסקימואיים – פזורים בשלל נקודות ציון לאורך הירדן ויובליו. אתרים אלה מציעים מסלולים באורכים שונים וברמות קושי מגוונות: מכאלה רגועים המתאימים גם לילדים (בלווי מבוגר, כמובן) ועד למסלולים אתגריים לחובבי האדרנלין.

לכל המסלולים משותפת התפאורה היפה ביותר שיש: הטבע במלוא הדרו, כולל רסיסי המים, ציוצי הציפורים, הצמחייה העשירה, המשחקים בין אור לצל, המעברים בין סבך עבות לבין מרחבים אינסופיים, והשילוב שאי-אפשר לעמוד בפניו בין כחול וירוק. הפיתולים הרבים שבהם מתאפיין נהר הירדן מוסיפים להנאה – מעבר לכל פינה מצפה לכם הפתעה חדשה.

מפעילי שייט הקיאקים מקפידים על רמת בטיחות גבוהה, ובנוסף מציעים לצד הפעילות הספורטיבית גם אטרקציות מיוחדות לילדים, מדשאות מזמינות לרביצה נינוחה, שירותים ומקלחות מתוחזקים היטב, ושולחנות קמפינג ומזנונים – שהרי אין מעורר תיאבון גדול מפעילות גופנית בחיק הטבע.

אם מחפשים אתם אטרקציה בגליל בצפון הארץ הרי שייט הקיאקים והרפטינג הם הלהיט לחוויה לכל המשפחה ואם גם התארחתם בצימר בצפון אזי החוויה כפולה.

על כל אלה יש להוסיף את המימד החברתי: שייט בקיאקים יוצר אינטראקציות חברתיות ייחודיות, והופך כל משפחה לרטובה ומתלהבת וכל צוות עובדים למגובש להפליא. הודות למזג האוויר הנוח בישראל, השייט בקיאקים מתאפשר ברוב ימות השנה, ממרץ ועד אוקטובר (לא לשכוח כובע וקרם הגנה מהשמש!).

שייט בקיאקים – הגוף בתוך המים, האושר מרקיע שחקים, ואפילו השריטות הקטנות מספקות תזכורת מתוקה לחוויה המלהיבה.

אל תשכחו לקחת איתכם, בכל חופשה, את כרטיס "קופון+" כרטיס המועדון של "צימר" המקנה לכם הנחות בכל האטרקציות בכל רחבי הארץ וללא הגבלה בשימוש.

 

תגיות:

תגיות: אטרקציות, אטרקציות לילדים, אטרקציות בצפון, אטרקציות במרכז , אטרקציות בדרום, דרך היין יקבים, שייט קייקים, קייקי כפר בלום, קייקי הגושרים, ראפטינג נהר הירדן, קופונים, קופון פלוס.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות