x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

5 צימרים מומלצים למסיבת רווקות

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

5 צימרים מומלצים למסיבת רווקות

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

יום החתונה המיוחל מתקרב בצעדי ענק, ולקראת יום החתונה מגיע השלב שבו הכלה נחה מכל הסידורים וההתארגנויות וחוגגת אירוע מהנה ומרגש נוסף – את מסיבת הרווקות. ישנו מבחר גדול של צימרים המתאימים למסיבת רווקות והם מציעים דרך נפלאה ואידיאלית לחגוג יחד עם החברות, את סיום הרווקות ואת החתונה הקרבה. מסיבת רווקות בצימר או וילה תיתן לכן, החברות הקרובות, את כל מה שאתן מחפשות: בילוי ארוך משותף, אפשרויות לאטרקציות נוספות ביישובים מסביב לצימר ובעיקר חוויה מיוחדת שלא תוכלו לשכוח.


5 צימרים מומלצים למסיבת רווקות

1. צימר לשדות

במזרח השרון, במושב שדה יצחק, ישנה וילה מפנקת במיוחד השייכת לצימר בשדות. הווילה בגודל 100 מ"ר והיא יושבת על שטח עצום של שני דונם בסביבה פסטורלית. בתוך הווילה ישנם שלושה חדרי שינה גדולים, שלושה חדרי שירותים ואמבטיה, סלון מרווח מאוד, מרפסת המשקיפה אל עבר נוף עוצר נשימה ומטבח מאובזר בכל טוב, שניתן לבשל ולאפות בו את כל הכיבוד למסיבת הרווקות. לאורחי הווילה יש מתחם של בריכה אישית ומקורה, והיא הדובדבן שבקצפת בחגיגות מסיבת הרווקות.

2. בית החלוקים

בטבריה, אל מול נופיה הקסומים של הכנרת, נמצא הצימר בית חלוקים והוא מציע בקתות מפוארות ומרשימות למסיבת רווקות. הבקתות מעוצבות בסגנון אותנטי ומסביבן יש בריכה אישית ופינת זולה מפנקת עם הרבה צמחייה מסביב ואווירה קסומה ונינוחה. ליד המקום יש כמה אטרקציות במרחק הליכה בהן פארק ברקו, מופע הטבריום, חופיה הקסומים של הכנרת ועוד בתי קפה ומסעדות מגוונות.

3. ענבר בהר

למרגלות הר החרמון, במושב נווה אטי"ב, ממוקמת וילה חגיגית ומהודרת, ענבר בהר, והיא משקיפה אל עבר נוף מרהיב עוצר נשימה. הווילה מרווחת מאוד ומתאימה לציון מסיבת הרווקות. בנוסף לאירוח מפנק בווילה תוכלו ליהנות מהנוף והטבע סביב האזור, מסלולי הליכה יפהפיים בנחל בניאס, נהר הירדן, ומהר החרמון הפתוח לציבור בעונת החורף.

4. ביאנקיני

בחוף ביאנקיני שליד ים המלח ישנו מתחם צימרים המתאימים לכל המשפחה ווילה ענקית המיועדת לחגיגת מסיבת הרווקות. הווילה מרווחת מאוד וכוללת מטבח מאובזר, סלון ענקי ושני חדרי שינה. במקום יש מאהלים בסגנון מרוקאי המאובזרים במזרנים ובמחצלות ומשקיפים אל עבר נוף ים המלח. בנוסף, במתחם שני אולמות אירועים שמומלצים למסיבת הרווקות עצמה.

5. סוף העולם ימינה

מתחם הצימרים סוף העולם ימינה נמצא בראש פינה ובו אפשר למצוא את וילה עדי, וילה ייחודית למסיבת רווקות. בווילה תוכלו למצוא ארבעה חדרי שינה מרווחים, מטבח גדול ומאובזר וסלון מעוצב המתאים לכעשרים אנשים. חצר הווילה הקסומה כוללת בריכה ענקית, ג'קוזי מפנק, מיטות שיזוף, שולחן מרווח ותאורת לילה נעימה היוצרת אווירה קסומה.


טיפים נוספים למארגנת מסיבת רווקות

* כדאי להתארגן ולהזמין מבעלי הצימר ארוחות בוקר ועיסויים עוד לפני ההגעה למקום.
* כדאי לבחור צימר מבודד המציע פרטיות ללא הפרעות של השכנים ובלי להפריע להם. כך תוכלו ליהנות ממסיבה פרטית ולחגוג ללא דאגות.
* רוב הצימרים מאפשרים להזמין שירותי קייטרינג ואלכוהול לערב המסיבה, כדאי להשתמש באפשרות הזאת ולחסוך את הקניות ואת הכנת האוכל למסיבה.


שיהיה במזל טוב, ותיהנו ממסיבת רווקות ייחודית ובלתי נשכחת!

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות