x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

4 צימרים מנצחים בירושלים

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

 4 צימרים מנצחים בירושלים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

ירושלים של זהב הייתה מאז ומתמיד מוקד עלייה לרגל, לא רק מטעמים דתיים, אלא גם לשם חופשה קסומה שעושה טוב לנפש. תיירים רבים מכל העולם עושים דרכם לירושלים מדי שנה כדי לחקור את העיר המיסתורית על כל רבדיה, ולטעום מן האווירה הייחודית ששוררת בין חומותיה. מובן שגם ישראלים מקומיים לא מוותרים על התענוג של הליכה רגלית בין סמטאות העיר, סיבוב בשוק מחנה יהודה הצבעוני, ביקור באתרים הקדושים וניגוב חומוס אסלי באחת ממסעדות העיר.

המיקום הנהדר של ירושלים, שסביבה הרים וצמחייה ירוקה ושופעת, מאפשר לכל אחד ואחת להגיע בכיף ובמהירות מכל רחבי הארץ. ברוב המקרים, נגיע לירושלים לביקור קצרצר בן יום, שבו נשתדל לסמן "וי" על האטרקציות הפופולריות של העיר. אך כידוע, אנחנו תמיד ממליצים על שדרוג הטיול הקצר לחופשה ספונטנית וקלילה, בעזרת לינה בצימר מפנק בירושלים או בסביבתה. החופשה הקלילה בצימר תיתן לכם מספיק זמן לבקר בכל האטרקציות הרצויות, ברוגע ובנחת, יחד עם המשפחה, הילדים או החברים וגם תהווה הזדמנות נהדרת לטעון את האנרגיות מחדש.

אספנו עבורכם מספר צימרים מומלצים בירושלים ובסביבה, אז מה שנשאר לכם זה רק לבחור ולצאת לדרך:

מלון ירושלים הקטן

בית ההארחה המקסים נמצא במיקום מצוין על מדרחוב יפו המחודש, ומציע חדרים מעוצבים בטוב טעם לזוגות ולמשפחות. בבניין אבן טיפוסי משנות ה-20, תמצאו את המקום האולטימטיבי לשים את הראש לאחר יום של הליכה בעיר. ריח האוכל העולה מן המסעדות הסמוכות יגיע עד מרפסת החדר ויעורר בכם את החשק לצאת להליכה נוספת, הפעם אל עבר ארוחת הערב.

קסם הדפנה – עין כרם

שכונת עין כרם הפסטורלית היא תפאורה מושלמת לחופשה ספונטנית בירושלים. במרחק נסיעה קצר ממרכז העיר, תמצאו את השקט והשלווה שאתם מחפשים, ובאותה הזדמנות תמצאו את הצימר הנפלא שמציע ג'קוזי מול הנוף, טיפולים הוליסטיים וארוחת שף בהזמנה מראש.
נשמע כמו חופשה שיהיה בזבוז לפספס!

בית הגת – עין כרם

בלב השכונה הציורית שוכנת וילה עתיקה המציעה חופשה באווירה קסומה וייחודית. במרכז הלובי רחב הידיים תמצאו אבן ריחיים אותנטית ששימשה לבית הבד ששימש את המקום טרם הפיכתו לבית אירוח מזמין. העיצוב המיוחד של הוילה מתכתב עם נופיה העתיקים של ירושלים, כך שבהחלט תרגישו את העיר גם מתוך החדר. במזג האוויר החמים של חודש יוני, תוכלו ליהנות מישיבה בגינת הנוי המקיפה את הוילה, ללגום יין אדום ולנשום לרווחה אוויר הרים צלול.

אברהם הוסטל

טוויסט מעניין בחופשה שלכם יכול להיות הצימר שנקרא "אברהם הוסטל". עם מיקום מצוין על כיכר הדווידקה במרחק דקה הליכה משוק מחנה יהודה, נוף לרובעים החרדיים ולמרכז העיר השוקק ואווירה כללית של חו"ל – הצימר הזה ייתן פיתרון לינה מעולה לחופשה עם הילדים או עם החברים.
אם מתחשק לכם להרגיש תרמילאים לרגע ולהכיר חבר'ה צעירים מרחבי העולם, אברהם הוסטל הוא הבחירה שלכם.

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות