x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

צימרים למשפחות אוהבות הטבע

צוות צימר, עדכון אחרון: 4/4/2021

צימרים למשפחות אוהבות הטבע

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

 צימרים למשפחות – העונה היא כל השנה
לעתים נראה כי הקיץ הוא העונה המועדפת על משפחות המבקשות לצאת לחופשה מרוכזת משותפת, אך בחינה מעמיקה יותר מגלה כי אין זה כך. בתי המלון אמנם קורצים בעיקר בקיץ אך צימרים למשפחות מאפשרים חופשה משפחתית מהנה ומרגיעה לאורך כל השנה. נסיעה לחרמון בחורף, טיול מעשיר המלמד עם מקורות המים של ישראל, שמורות הטבע המופלאות שלנו כמו שמורת תל דן או שמורת החצבני, סיור בעקבות פריחת האביב ואף סיורי שקדיות בתקופת ט"ו בשבט – כל אלו מזמינים משפחות לצאת לנופש גם לא בעונת התיירות הפופולארית ביותר.

צימרים למשפחות מאפשרים לינה בקרבה לאטרקציות טבע היפות בישראל, וכל מה שנותר הוא להביא או לשכור אופניים ולצאת לטיול משפחתי בחיק הטבע הירוק הפורח, או ליהנות מאתרי טבע ייחודיים כמו ים המלח, נחל ערוגות ונחל דוד. הבחירה ללכת לחופשה בבית מלון אמנם קלה יותר אך טיול באחת מפנינות הטבע של ישראל ולינה בסמוך בצימרים למשפחות יכול לשדרג את החוויה וגם לתת לילדים טעימה מאהבת ארץ ישראל ודרכיה.

האם הילדים ייהנו?
טיול צימרים למשפחות ברחבי הארץ מהנה גם לילדם וגם למבוגרים. גם הילדים המפונקים ביותר לא יוכלו לעמוד בקסמי חמת גדר, ושכשוך במימי החצבני הזכים והטהורים או בבריכת המשושים תמיד תהיה קורצת ומעניינת יותר מבריכת שחייה רגילה ותמיד ישנם פארקי מים ענקיים שניתן לשלב בטיול וללא ספק שהם עדיפים על מה שמציע המלון. צימרים למשפחות בצפון נותנים הזדמנות אמיתית למשפחה לנופש בחיק הטבע, נופש ממנו כולם נהנים יחד ועל כן החוויה המשפחתית אפילו חזקה יותר. לא נדיר לראות כמה משפחות היוצאות יחדיו לטיול בחיק הטבע וליהנות יחדיו בצימרים למשפחות (לרוב ישנם שני צימרים המיועדים למשפחות לפחות). באופן זה הנופש אינטימי יותר והילדים של כל המשפחות המכירים היטב אחד את השני לעולם לא יכולים להשתעמם.

לסיכום, צימרים למשפחות האוהבות את חיק הטבע מהווים פיתרון מושלם לנופש משפחתי אחר, בו גם המשפחה נהנית מזמן איכות יחד וגם הילדים לומדים דברים חדשים ומכירים טוב יותר את ארצם. בכל טיול ניתן לשלב גם ימים המיועדים רק באטרקציות לילדים, כמו למשל פארק מים, ביקור במוזיאון , רכיבה על סוסי פוני ועוד, הכל כיד הדמיון הטובה עליכם. חופשה נעימה!

קישורים מומלצים לצימרים ברחבי הארץ : צימרים למשפחות בגליל     צימרים למשפחות במרכז     צימרים למשפחות בדרום

צימרים למשפחות בראש פינה  צימרים למשפחות עם בריכה, צימרים למשפחות ברמות
 

כניסה לאתר צימרים למשפחות

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות