x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

הצעות לצימרים לפסח 2017

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

הצעות לצימרים לפסח 2017

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אור בכפר – פוריה

אור בכפר הן זוג בקתות עץ מאובזרות השוכנות מעל הכנרת, ברכס פוריה. הן ממוקמות בפינה שקטה ובעלת אופי כפרי ומושלמות עבור הזוגות שמעוניינים לבלות פסח רומנטי במיוחד זו בחברת זה וזה בחברת זו ושום דבר מעבר, זולת רוגע נפשי. האורחים של הבקתות ייהנו מחבילת פינוקים הכוללת בין היתר סלסלת מתוקים וחטיפים, בקבוק יין, נרות ריחניים, סבונים מיוחדים ועוד. כמו כן ניתן בתיאום מראש ובתוספת תשלום, להשלים את החוויה עם טיפולי גוף מקצועיים וארוחת בוקר עשירה לבקתה. לפרטים נוספים התקשרו לטלפון מספר 052-9706910.

צימר מערת המלכים – פקיעין

בפקיעין תמצאו שתי יחידות אירוח מיוחדות במינן, המעוצבות האחת כסוויטה מלכותית והשנייה כמערה שכאילו שייכת לתקופה אחרת. המתחם כולל 100 מ"ר של מדשאה והאירוח במקום הוא על בסיס ארוחת בוקר. ליתר דיוק, האורחים שיזכו ללון ביחידות האירוח, ייהנו מארוחת בוקר דרוזית עשירה בכל טוב המטבח הדרוזי. היחידות מרווחות מאוד ומתאימות בהחלט למשפחות עם עד ארבעה ילדים. לקבלת פרטים נוספים: 04-9974559, 054-2526293 או 052-4392178.

שוויצריה הקטנה – ספסופה

מתחם שוויצריה הקטנה שבמושב ספסופה, כולל שתי סוויטות מעוצבות, כאשר לכל אחת מהן יש בריכה פרטית משלה. בחצר המשותפת של המתחם תמצאו מדשאה רחבת ידיים, ריהוט גן איכותי, פינות ישיבה מוצלות, טרמפולינה לילדים ומובן שגם פינת מנגל נוחה ומזמינה. כל אחת מהסוויטות כוללת גם ג'קוזי גדול, טלוויזיית 40 אינץ' ומטבח מאובזר הכולל מיחם לשבת, כיריים, קומקום חשמלי, מיקרוגל, מקרר ועוד. לפרטים נוספים התקשרו לטלפון מספר 052-9787976.

הקליקו לעוד צימרים בספסופה>>

צליל פעמון – עין כרם

צליל הפעמון הוא צימר הממוקם בלב הכפר הציורי, מול הנוף המרהיב של עין כרם. הצימר אידיאלי לזוגות או למשפחות עם עד שני ילדים ונמצא במרחק הליכה ממרכז העיר. שמו הייחודי ניתן לו כרמז לצלילי הפעמונים המגיעים מהכנסיות הסמוכות, המשוות למקום אווירה אירופאית יוצאת דופן. הצימר מרווח ביותר, נקי ונעים והחצר הצמודה אליו מושקעת במיוחד. לפרטים נוספים התקשרו לטלפון מספר 052-8601049.

בקתות מצפה הודיה – יבנאל

לסיום, נחזור לאזור הצפון והפעם, לגליל התחתון וליתר דיוק למושבה הפסטורלית יבנאל. ביבנאל תמצאו שתי בקתות חדשות המתאפיינות ברמת אבזור גבוהה מאוד. בכל בקתה ישנם ג'קוזי, מזגן, מסך LCD ענק, מרפסת הפונה לנוף ופינת ישיבה ובחצר ישנה בריכה, נדנדה, ערסל, גינה ירוקה ומטופחת, שלווה ושקט ממכר. ישנה אפשרות בתיאום מראש לערוך במקום סדנאות, אירועים ואפילו מסיבות רווקים או רווקות. לקבלת פרטים נוספים התקשרו לטלפון מספר 052-9706940.

למידע נוסף על צימרים ביבנאל>>

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות