x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

בתי הארחה דרוזים מומלצים

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

בתי הארחה דרוזים מומלצים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אין זמן טוב מזה להזמין את החופשה הקרובה שלכם בבית הארחה דרוזי ותזכו ליהנות מחוויה תרבותית מרעננת ויוצאת דופן. בכתבה הזאת נציג בפניכם כמה מהצימרים המומלצים ביותר בכפרים הדרוזים.

אירוח דרוזי אותנטי

האווירה המיוחדת של "אדמונית החורש" בכפר בית ג'אן, מתחילה כבר בלובי שמעוצב בסגנון מערה עם קמין עצים באווירה דרוזית אותנטית במיוחד. בלובי תוכלו לשבת על המזרנים, לעשן מהנרגילות ולשתות תה צמחים או קפה דרוזי אמתי שמוגש עם הל וערמונים. בכל אחד מארבעת חדרי האירוח המוצעים, יש חדר אוכל בסגנון מערה, ג'קוזי שפונה לנוף המרהיב של הרי הכפר, מטבחון מאובזר, מיטה נוחה, אינטרנט אלחוטי וטלוויזיה בכבלים. האירוח כולל לינה וארוחת בוקר דרוזית עשירה.

גן עדן דרוזי

ביישוב הדרוזי דלית אל כרמל, אשר  הוקם במאה ה-17 על ידי דרוזים מהר לבנון, נמצא "גן עדן בכרמל" – בית אירוח דרוזי עם חמאם טורקי, ספא, בריכה וכמובן 20 יחידות אירוח המעוצבות בסגנון כפרי השוכנות בין עצי היער. בכל החדרים (10 סוויטות ו-10 יחידות) יש מזגנים, טלוויזיה בכבלים, ג'קוזי פרטי, חדר אוכל ופינת ישיבה מזרחים מסוגננת. באזור יש חוות סוסים, מסלולי הליכה וניתן אף לאת לסיורים מודרכים וללוד על המסורת הדרוזית.

צימרים משוחזרים לרגלי החרמון

בכפר הדרוזי עין קיינא, שנמצא ברמת הגולן, נמצא צימר "לרגלי החרמון Old School" המוקף בנוף מכל הכיוונים (360 מעלות). מדובר במבנה אבן עתיק שהסוויטות שבו שוחזרו באמצעות עץ ואבן, כדי לשמור על אופיו. בכל אחת משלוש הסוויטות תמצאו מיטה זוגית גדולה, מטבח מאובזר, מזגן, אינטרנט אלחוטי, ג'קוזי ומרפסת. הסוויטות מוקפות בחצר עם גינה מטופחת, פינות ישיבה ופינת מנגל.   

אירוח דרוזי אקסקלוסיבי

בכפר הדרוזי עין אל אסד שבצפון, נמצא אירוח אקסקלוסיבי, אך על פי המסורת הדרוזית. "מצפה כנרת" מכיל 5 סוויטות ענקיות עם מרפסות גדולות המשקיפות לאזור שמכונה "שוויצריה הקטנה" ומשקיף על הכנרת, הים התיכון והגליל העליון. בסוויטות תמצאו גם טלוויזיה, מטבחון, שולחן סנוקר, משחקי שש-בש, ספות מרווחות ושולחן אוכל המעניקים תחושה ביתית. בבוקר תזכו לארוחה דרוזית כמיטב המסורת, הכוללת פיתות בטאבון, פיצות דרוזיות וסלטים ייחודיים ותוכלו לטבול בבריכה החיצונית. גם כאן תוכלו לצאת להדרכה על האזור כולו ועל העדה הדרוזית. 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות