x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

טיולי יין וגבינה בארץ

צוות צימר, עדכון אחרון: 22/5/2023

טיולי יין וגבינה בארץ

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

ישראל מציעה מגוון רחב של אוצרות קולינריים הפזורים ברחבי המדינה, מרמת הגולן בצפון ועד מדבריות הנגב והערבה בדרום. אם אתם מחפשים דרך ייחודית לציין את המסורת של גבינות ויין בחג השבועות או פשוט לשלב בין אטרקציות קולינריות ופיקניק בטבע או ארוחה רומנטית בצימר, הנה כמה מהמסלולים המומלצים המשלבים ביקור ביקבים ובמחלבות ברחבי הארץ:

טיול יין בגליל העליון

הגליל העליון ידוע בגידול ענבים איכותיים ובהפקת יינות משובחים מענבים אלה. בטיול בגליל העליון תוכלו לבקר ביקבים ייחודיים וללמוד על גידול הענבים ותהליך הייצור של היין. כמובן, תוכלו לטעום מגוון רחב של יינות וללמוד על ההבדלים ביניהם. בהזדמנות חגיגית זו, תוכלו לסייר בנופים היפים וליהנות מאירוח ביתי באחד מהצימרים המקומיים.

למידע על צימרים מומלצים בגליל העליון >   

טעימות יין בהרי ירושלים

הרי ירושלים הוא מקום מושלם לשילוב בין חוויית טבע, יין גבינה. האזור מפורסם בנופיו ההרריים היפים, ביינות האיכותיים ובגבינות המקומיות המשובחות. במסלול זה תוכלו לבקר בבתי יין מקומיים ולהתעניין בתהליך הייצור והיישון של היין. תוכלו לטעום ממגוון היינות המקומיים ולהתרשם מטעמם הייחודי. המסלול מציע ביקור בפינות טבע יפות כמו יער אשתאול או פארק קנדה שבהם תוכלו לערוך פיקניק, לשתות יין ולאכול את המטעמים שקניתם במהלך הטיול.

הר כרמל ומישור החוף הצפוני

אזור הר הכרמל וצפון מישור החוף מציעים חוויה קולינרית המשלבת את הטעמים העשירים של היין עם נופי הים המרעננים. במהלך הטיול תוכלו לבקר ביקבים השוכנים בפרוזדור הר הכרמל ולטעום מיינות איכותיים שמיוצרים באזור. בחלק מהיקבים תוכלו גם להשתתף בסיור מודרך וללמוד על תהליך הייצור. בנוסף, תוכלו לבקר במחלבות בוטיק מקומיות המציעות מגוון גבינות מעולות המתאימות בצורה מושלמת לטעמי היין. כמובן, תוכלו ליהנות מנופים יפים של הר הכרמל וחוף הים ולשלב בטיול פיקניק על שפת הים או על פסגת הר הכרמל. 

הר הנגב

אזור הנגב הוא מקום מושלם לטעום יין וגבינות תוך כדי טיול בנופי המדבר הייחודיים. בטיול זה תוכלו לבקר ביקבים באזור, ללמוד על אתגרי גידול הענבים במדבר, ולטעום מיינות מקומיים וטעימים במיוחד. לאחר מכן תוכלו לבקר במחלבות צאן ובקר ולהתרשם ממגוון הטעמים הייחודיים של הגבינות המקומיות. אזור הנגב מציע נופים מדבריים ראשוניים המשתלבים בצורה מושלמת עם החוויה הטעימה.

לסיכום, טיולי יין וגבינות מציעים חוויה ייחודית המשלבת חוויות קולינריות משובחות עם נופים יפים ומגוונים. בכל אזור שבו תבחרו תוכלו לשלב ביקור ביין או בכרם, טעימת יינות ומגוון גבינות משובחות.

למידע נוסף והמלצות, בקרו בדף האטרקציות שלנו >

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות