x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

אירועי כריסמס 2019

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

אירועי כריסמס 2019

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אומנם אין כאן שלג, עצי אשוח או איילי הצפון, אבל גם בישראל אפשר להרגיש את רוח חג המולד לקראת סוף השנה האזרחית (והעשור השני של המילניום). אז איפה אפשר לחגוג את כריסמס 2019 בישראל? אספנו עבורכם כמה מהאירועים השווים ביותר.

 

אירועי חג המולד בנצרת

נצרת היא יעד מושלם לחוות את אווירת חג המולד בלי לעלות על מטוס. בכל שנה יש בעיר הצפונית שוק כריסמס, תהלוכה ותפילת חצות בכנסיית הבשורה - האתר שבו, לפי המסורת, בישר המלאך לגבריאל למריה שהיא נושאת ברחמה את ישו, הוא בן האלוהים. שוק חג המולד מתקיים בשוק נצרת מתחילת דצמבר, ואפשר למצוא בו קישוטים לעץ, מתנות ומזכרות, וגם ליהנות מחוויה קולינרית ערבה לחך. בערב החג, ב-24 בדצמבר, נערכת תהלוכת חג המולד המסורתית בהשתתפות תזמורות נוער, גרסאות מקומיות של סנטה קלאוס והמוני תיירים וסקרנים.

מתכננים לישון באזור? הקדימו והזמינו מראש צימרים ליד נצרת.

 

חג המולד בחיפה

כמדי דצמבר, העיר חיפה חוגגת את "חג החגים" בפסטיבל מיוחד המציין את חג המולד, חנוכה ועיד אל-פיטר (חג הקורבן). השנה הפסטיבל ייערך בין התאריכים 19 ל-28 בדצמבר ויכלול סיורים, הופעות מוזיקה ומחול, סדנאות מלאכת יד ואומנות, תערוכות, קונצרטים ועוד שלל אירועי תרבות.

 

חג המולד בירושלים

גם בירושלים, ובעיקר בעיר העתיקה על כנסיותיה ואתריה הקדושים הרבים, אפשר להרגיש את רוח החג. שוק הכריסמס המסורתי של ימק"א נערך מדי שנה בחצר הבניין המהודר, לצד עץ חג המולד הגדול והמואר ולצלילי פעמוני הכנסייה, והוא מציע מגוון מזכרות, פריטי אמנות, מאפים וממתקים מיוחדים ועוד. מזג האוויר הקריר, מכונת שלג ו – איך לא? סנטה קלאוס – יעזרו לכם להרגיש בעיר אירופית.

להזמנת צימרים בירושלים>>

 

חג המולד בגליל המערבי

פסטיבל החורף ה-8 ייערך השנה במספר אתרים בגליל המערבי בסוף השבוע שבין יום חמישי, 19.12.2019 ליום שבת, 21.12.2019. הפסטיבל מורכב מכ-30 אירועים לכל המשפחה, החל מהצגות לילדים, סדנאות אמנות והכנת שוקולד, ועד קונצרטים קלאסיים, טעימות יין ומגוון אירועי אמנות ותרבות. המבקרים בפסטיבל ייהנו מהנחות למסעדות, בתי קפה, מאפיות ועסקי מזון מקומיים.

לרשימת צימרים מומלצים בגליל המערבי>>

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות