x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

3 סיבות לטייל בארץ דווקא בחורף

צוות צימר, עדכון אחרון: 12/10/2022

3 סיבות לטייל בארץ דווקא בחורף

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

זוכרים שפעם היה פה קיץ? קצת קשה להאמין שעד לפני שבועות בודדים עוד היינו מסתובבים בבית בכפכפים ומבלים את סופי השבוע בחוף הים. אבל היי, מי אמר שכל החורף חייב להיראות בדיוק אותו הדבר ושנגזר עלינו להסתגר בבית כל היום עם אותו ספל קפה משמים? גם לנו, אנשי העמל החרוצים של החורף מגיע קצת חופש, ומבלי לחכות לתחילת האביב בשביל כך. אז במיוחד עבור ההרפתקנים שבינינו, ובעצם כל מי שצמא לפסק זמן קצר בלב השגרה הסגרירית, אספנו את שלוש הסיבות הכי טובות לטייל ברחבי הארץ דווקא עכשיו, בשיא עונת הגשמים.

1. המחירים ברצפה

כמובן שכמו ישראלים טובים, מה שהכי מעניין אותנו (טוב, כמעט הכי מעניין אותנו) הוא ההיבט הכלכלי, או במילים אחרות, התמורה לכסף. אין ספק שענף התיירות המקומי מציע את המחירים הנמוכים והאטרקטיביים ביותר. חוץ מהמחיר, בעונה הזאת התורים לכל האטרקציות והמלונות כמעט ולא קיימים,  חוויית השירות היא אישית ומפנקת וללא תחרות, ויש שקט ממשפחות ומטיילים אחרים מסביב.

2. החורף בישראל

בואו נודה על האמת: כל מי שהיה בחופשת חורף בחו"ל יודע שאין באמת עונה כזו בארץ, ורק מדינות שבהן המעלות יורדות אל מתחת לאפס נחשבות לחורפיות באמת. אבל לעומת הקור הכואב שבחו"ל והקרח הקופא על הפנים, אצלנו מעט רוח וגשם מיד עושים את העבודה וגורמים לנו להרגיש כמו גיבורים אמיתיים היוצאים לחופשה חורפית ומפנקת, בצפון או בדרום, עם כל ההנאות הקטנות ומבלי לסבול כל הדרך אל הצימר. אפילו לשוחרי הסקי יש כידוע מענה הולם, ובינינו? השלג בחרמון שלנו מרגש יותר מכל פתית שאי פעם נראה באירופה.   

3. היופי מתחיל במקום שנגמרת השגרה

אם תחשבו על זה רגע, תסכימו איתנו שכל חופשות הקיץ הן בעצם די דומות זו לזו: בטן-גב בים או בבריכה של המלון, קפיצות לאתרי תצפית יפים פעם או פעמיים ביום, וכמה אטרקציות לכל המשפחה שהן... איך לומר בלשון עדינה? עוד מאותו הדבר. אבל בחורף, עם נוף שנראה אחרת מיום ליום בזכות תנאי טבע מפעימים, אתרי בילוי שלא האמנתם כמה אחרת הם יכולים להיות בעונה אחרת ותנאי אירוח חמימים וביתיים - זהו בדיוק המקום בו מתחילות לפעום החוויות האמיתיות, החופשות שתיקחו איתכם לאורך שנים, המקומות שיהיו מיוחדים רק לכם והסיפורים המשותפים שגם אלף טיולי קיץ לא יוכלו להחליף.

אז לא משנה אם אתם יוצאים לחופשה עם בני המשפחה, עם חברים או עם בן ובת הזוג – דבר אחד בטוח: החורף הוא הזמן הכי טוב לשבירת שגרה אמיתית ושונה, במחירים נמוכים באמת ובתנאי האירוח הטובים ביותר שתוכלו לבקש. אתם עוד מתלבטים? חפשו את הנקודה הבאה שתרצו לבקר בה, והזמינו צימר פנוי לסוף השבוע הקרוב!

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות