x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
צימר טוב באהבה
תל תאומים
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
מבצע סופ
שזור - מושב

יוצאים לחופשה בוילה בצפון? זה מה שצריך לבדוק

צוות צימר, עדכון אחרון: 8/7/2023

יוצאים לחופשה בוילה בצפון? זה מה שצריך לבדוק

קרדיט לתצלום: https://pixabay.com/©

Natiweb©July 7

בחופשה משפחתית אנו חייבים להכין ולבדוק מספר דברים חשובים בטרם נבצע את ההזמנה. קל וחומר בהזמנת וילות בצפון שהן מסן הסתם עם מרחב גדול יותר ומתקני שירותים רבים. בכתבה מוצגים מספר עקרונות עיקריים לבדיקה בטרם תזמינו וילה בצפון לחופשה משפחתית.

בטיחות: בחופשה המשפחה היא החשובה מכל ולכן תחילה עלינו לברר את כל הפרטים הקשורים לנושאי הבטיחות בוילה. יש לוודא שהווילה מתוחזקת היטב ועומדת בתקני הבטיחות. האם יש סכנות אפשריות, כגון מכשולים במדרכה או מעקות רופפים, במיוחד אם יש לך ילדים קטנים. הכר את נהלי החירום ואמצעי הביטוחת(גלאי עשן, מטפים וזרנוקים לכיבוי אש, מפסק פחת מרכזי).

שמירה על ילדים: אם אתם מטיילים עם ילדים קטנים, בררו לגבי אפשרויות פיקוח על ילדים בוילה. חלק מהווילות עשויות להציע שערי בטיחות בדגש על מדרגות), כיסויי שקע, מתקן דוחה יתושים וכו'. אם אלה אינם זמינים, בדקו אפשרות להביא את החומרים החיוניים שלך להגנה מפני ילדים או לעשות סידורים הדרושים כדי להבטיח סביבה בטוחה לקטנטנים.

נגישות: חשוב מאוד שבטרם ביצוע ההזמנה תבררו היטב (מומלץ גם טלפונית) את התאמת נגישות הוילה לצרכים שלכם. בדקו אם יש מדרגות, רמפות, מעלית, דלתות רחבות מספיק (גם בחדרי השירותים והרחצה. בדקו גם את מידת הנגישות של המתקנים בחצר בדגש על בריכת השחיה.

שירותים ומתקנים באזור בוילה: בדקו את הזמינות של שירותים ומתקנים השחשובים לכם באזור. אם יש חנויות מכולת, בית כנסת, מקווה, בתי מרקחת, מסעדות ועוד. לבעלי רכב חשמלי בדקו אם יש עמדת טעינה בוילה ו/או באזור הקרוב.: 

עונות השנה: חשוב שהציוד שתקחו איתכם יתאים לעונות השנה ולמזג האויר. בארצינו הקטנה לא דין חורף בצפון כמו חורף בדרום וכמובן שגם קיץ בדרום זה לא אותו קיץ בצפון.

נהלים וכללים: הכירו את כל הכללים והתקנות הספציפיים שסופקו על ידי הנהלת הוילה. האם מותר לנהל מסיבת רווקות בוילה, האם יש אפשרות להפעלת קריוקי, האם יש חניה צמודה, פינוי פסולת, החלפת מצעים ומגבות וכך כל התקנות הרלוונטיות אחרות כדי להבטיח שהייה נוחה ומהנה בוילה.

 

וילות בצפון - וילה סהרה בדלית אל כרמל

וילה בצפון - וילה סהרה - דלית אל כרמל

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות